"Minnaar", deel 30 alweer.

17-09-2015 15:48 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Proost!









Al 29 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Febag
De baard is er af en dat mag je binnenkort voelen?
Ehm... Nope...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft het iets met een wandelgangenassertiviteitsdingetje van doen
...
snelcursus hoe om te gaan met mondige vrouwen in het minnaartopic
Loohoook , vertel het nou maar gewoon!
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze gisten toch al gedaan!
...
Ja ehm... Wat moet ik nog meer vertellen dan? I found myself a kinky one. En het lijkt veelbelovend



Life is good
Dauste, goed onthouden van de lumberjack!



Smoothie, heb je een bootje? Ik heb een grote voorliefde voor bootsmannen. Houthakkende bootsmannen zijn nog beter
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heel even minnaar gezien, was de bedoeling dat het langer zou zijn
anoniem_217953 wijzigde dit bericht op 08-10-2015 23:06
Reden: Herkenbaarheid
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Look klinkt spannend
Oh Pearl, wat een naar bericht... Kan me voorstellen dat dat vreemd voelt.



It is
Alle reacties Link kopieren
Ai pearl, lijkt mij heel vreemd om daar mee om te gaan, een weg in te vinden...
Alle reacties Link kopieren
Oeh Pearl, wat een rotsituatie. Lijkt me moeilijk. klinkt wel als de 'wachtstand' nu. Wil je dat ook?



ik heb hardop gelachen vandaag om de keukenblokken en houthakkers. Ik heb ook wel eens een minnaar gehad die naakt de deur open deed. vond ik toch wat ongemakkelijk. En naakt koken lijkt me ook niet zo sexy, maar een minaar die voor me kookt in alleen een jeans dan weer wel. Uberhaubt een minnaar die voor me kookt. grrrr



Vandaag ben ik jarig en had ik stiekem wel verwacht dat minnaar zou bellen. Niet dus. Wel aapjes hoor, maar toch teleurgesteld. Mijn andere (af en toe voor de geil) minnaar belde wel én verraste me door ineens in de buurt te zijn. En zo heb ik vanmiddag zomaar verjaardagen gehad langs de A4



Spannende (kinky!) ontwikkelingen Look! Waar hebbie 'm opgeduikeld dan?dat heb ik gemist geloof ik. lekker, zo'n nieuw avontuur.
Alle reacties Link kopieren
Beterdanooit, niet in de wachtstand, hij wil me blijven zien zegt hij. Dat het niet makkelijk en ingewikkeld zal zijn beseffen we allebei.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd bdo!

En pearl..sterkte met een goede middenweg vinden om elkaar toch nog zo nu en dan te zien. Wat naar zo'n bericht.

Look, klinkt goed

Mijn verslaving begint weer af te nemen, gelukkig. Al missen we beiden ons samenzijn, tis weer ok nu zoals het is.
Alle reacties Link kopieren
Thanx HoesjeBoesje
Alle reacties Link kopieren
gggrrmbl! Het leed dat minnaressenpech heet.



Ik had een date met minnaar om 18.00 uur en nu zegt ie dat ie t niet redt. alweer een date afgezegd! de eerste twee keer (was in 1 week) was ie ziek en nu werkshizzel. kan gebeuren natuurlijk, maar ik had thuis een hele smoes in elkaar gehangen met borrel met vriendin en kan nu voorlopig niet naar huis



Voel me nu wel domme troela hoor. En minnaar blijft vaag over als ie klaar is (ik heb zelfs aangeboden om m naar huis te rijden zodat we in de auto kunnen kletsen). Zucht. En ondertussen zegt ie allemaal lieve dingen en zelfs dat 'ie van me houdt.



Au. ben toch op mijn hart getrapt en word er achterdochtig van.



Zou dit 'op de blaren zitten' -deel 1 zijn?
Alle reacties Link kopieren
Wel vervelend beterdanooit. Ik zou er eigenlijk wel klaar mee zijn in zo'n geval.
Alle reacties Link kopieren
ja. is ook zo eigenlijk. zucht.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het, zo heb ik ook al 2 vrije dagen voor Jan Lul opgenomen. En dan zie je maar hoe je de dag doorkomt, naar huis hoef je niet te gaan Hotel annuleren...

Minnaars hebben die pech dus ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:beterdanooit schreef op 09 oktober 2015 @ 17:34:

gggrrmbl! Het leed dat minnaressenpech heet.



Ik had een date met minnaar om 18.00 uur en nu zegt ie dat ie t niet redt. alweer een date afgezegd! de eerste twee keer (was in 1 week) was ie ziek en nu werkshizzel. kan gebeuren natuurlijk, maar ik had thuis een hele smoes in elkaar gehangen met borrel met vriendin en kan nu voorlopig niet naar huis



Voel me nu wel domme troela hoor. En minnaar blijft vaag over als ie klaar is (ik heb zelfs aangeboden om m naar huis te rijden zodat we in de auto kunnen kletsen). Zucht. En ondertussen zegt ie allemaal lieve dingen en zelfs dat 'ie van me houdt.



Au. ben toch op mijn hart getrapt en word er achterdochtig van.



Zou dit 'op de blaren zitten' -deel 1 zijn?LOL! Dat wordt een avondje duimendraaien. Oneerlijk duurt het langst in dit geval.
Alle reacties Link kopieren
Niet leuk beterdanooit, ik heb nog nooit een date moeten afzeggen maar ik snap best dat er iets tussen kan komen. Ik kan daar meestal ook slecht tegen😕
Niet leuk Bdo. Tip: ga niet teveel nadenken over waarom hij afzei. Een date gaat door of niet, that's it. Je kunt zomaar in pieker en onzekerheidsmodus schieten terwijl er in feite weinig aan de hand is.



En wat ben ik dan blij dat ik niet hoef te liegen. Als de bootsman afbelt, kan ik gewoon naar huis toe gaan. Overigens heb ik vaker af moeten zeggen, maar hij maakt er net zo min een probleem van.
Alle reacties Link kopieren
De enige reden om een date dezelfde dag af te zeggen is op sterven liggen. Of dood en al koud zijn, das ook best een goede reden. Een andere reden pik ik niet eigenlijk.



En dan niet naar huis kunnen mja... dat is toch wel een gevalletje branden en op de blaren zitten inderdaad. Wel naar, dat wel.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven