te weinig seks.

08-10-2015 10:46 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb sinds 4 maanden een vriend en we hebben sinds een maand seks. Nu werkt hij heel veel en zie ik hem maar 2 dagen in de week. Als we dus seks willen hebben moet dat in deze 2 dagen maar hij is ook degene die mij heeft ontmaagd dus te veel seks in die 2 dagen is ook niet prettig voor mij. Enig idee wat ik kan doen om niet gefrustreerd te raken? Alvast bedankt.
Ik vind het een beetje onduidelijk wat je bedoelt? Je schrijft als topictitel te weinig seks maar je schrijft in je topic dat je op die 2 dagen dat jullie samen zijn niet te veel seks wilt?

Jullie hoeven in die 2 dagen dat jullie samen zijn toch ook niet continu seks te hebben? Neem aan dat jullie relatie wel uit meer bestaat dan alleen in bed liggen? Sowieso moet je je nooit verplicht voelen en het doen als het goed voelt.

Waar raak je dan van gefrustreerd? Dat je te weinig seks hebt of dat je vriend meer seks wil?
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben pas sinds een maand seks, hij heeft je ontmaagd en nu vind je dat je te weinig seks hebt?

Mekaar twee dagen in de week zien is best normaal hoor. En één keer in die twee dagen seks hebben is ook niet vreemd.
Alle reacties Link kopieren
En om op je eigenlijke topicvraag terug te komen: meer met jezelf doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat het misschien niet helemaal duidelijk Is. Omdat ik pas net ontmaagd ben voelt het allemaal nog best ruw. Om deze reden voelt het niet prettig om in die 2 dagen meerdere keren seks te hebben maar op de dagen dat ik hem dus niet zie raak ik gefrustreerd omdat ik verspreid over de week wel meer seks wil.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is wat meer met mezelf doen wel een goed idee maar ik vind de gedachten daar aan een beetje vreemd.
Niks vreemds aan hoor nobody, legio vrouwen en mannen die dat doen. En als het je helpt om je behoefte te bevredigen, why not?



Tsja, elkaar vaker zien lijkt de enige oplossing, maar dat zit er schijnbaar niet in. Hoe staat je vriend erin? Vindt hij het ook jammer dat het niet vaker kan of vindt hij het wel best zo?
Alle reacties Link kopieren
Jaa misschien moet ik het maar gewoon proberen. Mijn vriend vind het ook jammer, hij wilt het ook meerdere keren doen maar de 2 dagen zijn meestal achter elkaar en ik wil niet dan na die 2 dagen met last rondlopen zodat we het maar kunnen doen (dit snapt hij)
Alle reacties Link kopieren
quote:nobody18 schreef op 08 oktober 2015 @ 10:59:

Ik snap dat het misschien niet helemaal duidelijk Is. Omdat ik pas net ontmaagd ben voelt het allemaal nog best ruw. Om deze reden voelt het niet prettig om in die 2 dagen meerdere keren seks te hebben maar op de dagen dat ik hem dus niet zie raak ik gefrustreerd omdat ik verspreid over de week wel meer seks wil.Ruw? dan moet hij je voorzichtiger neuken, of glijmiddel gebruiken
quote:cijfernerd schreef op 08 oktober 2015 @ 11:19:

[...]





Ruw? dan moet hij je voorzichtiger neuken, of glijmiddel gebruiken Lekker glibberen
Hij WIL, niet hij WILT...
Het is toch niet de bedoeling dat het ruw is TO. Dan wacht hij blijkbaar niet lang genoeg, je moet wel goed nat zijn, dan kan het niet ruw of pijnlijk zijn.

Misschien eens glijmiddel proberen of toch echt een langer voorspel zodat alles soepel verloopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:nobody18 schreef op 08 oktober 2015 @ 11:17:

Jaa misschien moet ik het maar gewoon proberen. Mijn vriend vind het ook jammer, hij wilt het ook meerdere keren doen maar de 2 dagen zijn meestal achter elkaar en ik wil niet dan na die 2 dagen met last rondlopen zodat we het maar kunnen doen (dit snapt hij)Lekker met jezelf aan de slag! En om het helemaal geil.te maken app hem even als je bezig gaat/bent. Windt hem ongetwijfeld ook op. En geloof me, en is ook met zichzelf bezig als jij er niet bent!
jouw leven is een keuze
quote:cijfernerd schreef op 08 oktober 2015 @ 11:19:

[...]





Ruw? dan moet hij je voorzichtiger neuken, of glijmiddel gebruiken Tip van de dag! Hup, naar de drogist dus.
Hm, als jullie allebei nog zin hebben maar penetratie 'm niet meer wordt, blijven er toch op nog andere opties over? Orale seks, handwerk enzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven