Hoevaak seks 35 plus

08-10-2015 23:13 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ben nieuw hier dus misschien is de vraag al gesteld????



Hoevaak hebben jullie sex en hoe? Standaard naar bed sex hebben en gaan slapen???
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 09 oktober 2015 @ 07:11:

Het is alleen raar om er standaard vanuit te gaan dat iedereen pas rond haar 35ste aan die kinderen begint.Of überhaupt aan kinderen begint.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even niet in op de flauwe opmerkingen. Maar daar gaat toch juist de hele post over, om verschillende ervaringen te delen? Ik snap ook wel dat het afhankelijk is van factoren, maar nog steeds vind ik het een interessant onderwerp. Er zijn genoeg onderzoeken wanneer je op je piek zit qua seksualiteit en ook wanneer het stukken minder wordt (menopauze). Nou ja, zal wel aan mij liggen en mijn onervarenheid op dit forum. Maar ik had het wel interessant gevonden.
Als er topics over dit onderwerp zijn stel ik het trouwens op prijs dat de TO wat uitgebreider uit de doeken doet waarom hij/zij deze vraag stelt.

De OP nu ziet eruit alsof er alleen maar verhalen worden verzameld (om op te rukken, voor huiswerk whatever )
quote:prik schreef op 09 oktober 2015 @ 07:14:

[...]



Of überhaupt aan kinderen begint. Of dat
Alle reacties Link kopieren
Ja ok Starshine, bij nader inzien en nogmaals lezen, is het misschien inderdaad niet een oprechte vraag..
Alle reacties Link kopieren
quote:Jbn75 schreef op 08 oktober 2015 @ 23:20:

Nou vanaf 35 jaar met gezin. Dan word de sex een stuk minder.Wie zegt dat? Ben 35+ met gezin, en ik kan echt niet zeggen dat het minder word hoor! Integendeel
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Hier 36, grote kinderen en seksleven is beter dan ooit. Vrouwen pieken ook rond 35-40, en dat merk ik wel. Ik denk dat dat komt door onzekerheid die minder wordt, durven zeggen wat je lekker vindt, ervaring, en verdieping van de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Om dit topic even serieus te laten zijn. Ik ben dus zelf 33 en mijn sexleven is prima. Ergens sluimert er een angst dat als er kinderen komen dat we dan te moe zijn, de kinderen komen 'storen' etc. Hoe ervaren jullie dat?
quote:Kangoeroe33 schreef op 09 oktober 2015 @ 07:50:

Om dit topic even serieus te laten zijn. Ik ben dus zelf 33 en mijn sexleven is prima. Ergens sluimert er een angst dat als er kinderen komen dat we dan te moe zijn, de kinderen komen 'storen' etc. Hoe ervaren jullie dat?Dat moe zijn herken ik wel. Vooral aangezien dochter tot 15 maanden niet doorsliep en daarna tot een jaar of 2,5 ook nog regelmatig wakker werd 's nachts. Dus ik was vaak moe. Maar dat had geen effect op ons seksleven. Tijd ervoor maken. Eventueel op een ander tijdstip dan bedtijd. En storen heeft ze hier mog nooit gedaan gelukkig, ze is nu 3,5.
quote:Dubbus schreef op 09 oktober 2015 @ 07:44:

Hier 36, grote kinderen en seksleven is beter dan ooit. Vrouwen pieken ook rond 35-40, en dat merk ik wel. Ik denk dat dat komt door onzekerheid die minder wordt, durven zeggen wat je lekker vindt, ervaring, en verdieping van de relatie.zonde dus dat veel vrouwen tegenwoordig pas rond die leeftijd aan kinderen beginnen dan. Want met een baby en een peuter in huis heb je vaak (piek of niet) gewoon geen zin.
quote:Sid-returns schreef op 08 oktober 2015 @ 23:23:

[...]



Waarom wil je dit weten, wat doet 'hoe' ertoe? En hoe zit dat bij jou?Volgens mij kan je dat soort vragen hier toch prima stellen. Je hoeft niet te antwoorden.
Tussen de 4 - 7 keer per week. In het weekend nemen we als het even kan er meer tijd voor.
quote:Starshine schreef op 09 oktober 2015 @ 08:05:

[...]





zonde dus dat veel vrouwen tegenwoordig pas rond die leeftijd aan kinderen beginnen dan. Want met een baby en een peuter in huis heb je vaak (piek of niet) gewoon geen zin.Inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas 33, mag ik ook antwoorden?



Mijn seksleven is prima. Minder frequent dan vroeger, geen dagelijkse kost maar 1-2x per week over het algemeen, soms minder. De seks is wel beter en bevredigender. Daar hebben we even naar moeten zoeken maar het is nu echt goed.

We werken beiden en hebben twee kinderen. Ons seksleven heeft nooit een enorme dip gehad, alleen na geboorte van tweede dochter drie maanden niet gedaan, daarna weer opgepakt gelukkig. Ik vind seks best belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kangoeroe33 schreef op 09 oktober 2015 @ 07:50:

Om dit topic even serieus te laten zijn. Ik ben dus zelf 33 en mijn sexleven is prima. Ergens sluimert er een angst dat als er kinderen komen dat we dan te moe zijn, de kinderen komen 'storen' etc. Hoe ervaren jullie dat?



Ik vond dat meevallen. Wij zijn nooit echt gestoord en te moe was ik ook niet ondanks de slechte nachten. ik voel me ook beter als mijn seksleven goed is dus dat had wel prioriteit.

Het is nu makkelijker (dochters in basisschoolleeftijd) maar je verzint er vanzelf wel dingen op
Alle reacties Link kopieren
Wij laten ons niet storen Door Kids. Soms is het even zoeken naar een geschikt moment of wordt het een vluggertje tussendoor. Maar dat heeft ook zijn charme. Zeker als je elkaar al de hele dag stiekem loopt op te geilen. En als Kids slapen kan het gewoon in de huiskamer. Bovendien hebben we een slot op de slaapkamerdeur. Onze Kids wisten al heel jong dat ze niet mogen storen als de deur dicht is. Doen ze ook niet. Wellicht omdat we nooit zo geheimzinnig over sex doen.

En de frequentie zit op 2 a 3 X per week wel prima. Mag van mij wel vaker.... maar dat laten onze drukke agenda's niet altijd toe.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Komt best wel eens voor dat kinderen het einde van het seksleven betekenen. Vaak samen met andere redenen. Er zijn veel meer huwelijken seksloos dan je zou denken. Vaak leggen die stellen zich er uiteindelijk ook wel bij neer.
Ik ben 34, net bevallen van de 3e. In normale periodes (dus niet zwanger etc) hebben we 2-3x per week seks. Moet wel zeggen dat seks bij ons niet altijd penetratie is.



Ook periodes van 2-3x per maand, maar ook periodes dat het meer is.
quote:Moiren_ schreef op 08 oktober 2015 @ 23:54:

[...]



Wat voor beeld heb jij dan van mij?Ik ben echt benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven