Tantra massage

12-09-2015 17:26 13 berichten
Wie heeft er wel eens een trantra massage gehad en hoe ging dat en wat vond je ervan?
Alle reacties Link kopieren
Waarom open je twee topic over het zelfde onderwerp onder een andere nick maar die duidelijk aan elkaar te herleiden zijn?



I
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 12 september 2015 @ 17:32:

Waarom open je twee topic over het zelfde onderwerp onder een andere nick maar die duidelijk aan elkaar te herleiden zijn?



Wat?? ik begrijp niet wat je bedoeld. Dit is de eerste keer dat ik een topic open, meestel lees ik mee of reageer wel eens. Maar heb echt geen andere nick en begrijp ook eerlijk gezegd niet hoe je daar bijkomt.





I
anoniem_160776 wijzigde dit bericht op 12-09-2015 17:55
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Was wel ontspannend. Eerst aankomen middels een gesprek en thee,koffie.



Mooi dat zoiets kan en beide goed kan doen
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je een erothische massage dan?
Een tantra massage is erotisch. Mijn vraag is of er mensen zijn die wel eens zo'n massage gehad hebben en hoe dat was. Ik ga dat binnenkort samen met m'n man doen en ben benieuwd wat ik kan verwachten. Vind het eerlijk gezegd een beetje spannend.
Alle reacties Link kopieren
ik ga regelmatig naar een massage salon waar ik van een iets oudere man een heerlijke erotische massage krijg met happy end, heerlijk. Denk dat de dame daar het ook bij mannen doet maar dat weet ik natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Paar weken geleden samen met vriendin gedaan. De masseuse ontving ons met thee en een korte inleiding, o.a. met de vermelding dat het niet erotisch zou zijn, wat we dus al wisten. Het ging ons immers om de ontspanning.

Ze zag er tegenop om helemaal bloot te gaan maar eenmaal daar ging het vanzelf.

De masseuse kleedde zich ook uit en was dus ook naakt wat ik niet verwachtte. Maar het was gewoon heel ontspannend en niets sexueels aan en ik kreeg ook helemaal geen stijve.



Daarna hebben we een paar keer samen tantra gedaan en dat is ook heel ontspannend.
Ik weet niks over tantra behalve dat het uren duurt. Is dat niet vermoeiend ipv ontspannend?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiefseattle schreef op 10 oktober 2015 @ 18:51:

Ik weet niks over tantra behalve dat het uren duurt. Is dat niet vermoeiend ipv ontspannend?Nee helemaal niet duurde twee uur.
quote:creativeguy schreef op 10 oktober 2015 @ 19:29:

[...]



Nee helemaal niet duurde twee uur.En dat vind jij niet lang? Opschepper. Twee uur lang masseren doe ik ook met twee vingers in mijn neus. O nee, dat kan niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:denise3332 schreef op 10 oktober 2015 @ 11:54:

ik ga regelmatig naar een massage salon waar ik van een iets oudere man een heerlijke erotische massage krijg met happy end, heerlijk. Denk dat de dame daar het ook bij mannen doet maar dat weet ik natuurlijk niet.Zou het graag eens willen geven om te etvaren hoe dat is maar het is lastig om iemand te vinden die dat wil laten doen 😔
doe wat je altijd al hebt willen doen. Je leeft maar 1x
quote:Evien schreef op 09 oktober 2015 @ 20:42:

Een tantra massage is erotisch. Mijn vraag is of er mensen zijn die wel eens zo'n massage gehad hebben en hoe dat was. Ik ga dat binnenkort samen met m'n man doen en ben benieuwd wat ik kan verwachten. Vind het eerlijk gezegd een beetje spannend.tantra gaat heel sensueel eerst zacht met veertjes op je rug en zo maar dan word erotische spanning opgebouwd dus jullie worden in de schaamstreek gemasseerd, je man later aan zijn penis steeds een beetje en dan weer minder dan weer meer totdat hij klaarkomt. dat heet de lingam. jij krijgt de yoni, simpelgezegd kutmassage, veredelt vingeren, maar wel erg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven