Buurman

14-09-2015 15:11 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon al heel lang in hetzelfde dorp, een dorp waar de meeste mensen elkaar kennen en waar geregeld buurtborrels gehouden worden.



Er is altijd een bepaalde buurman bij (getrouwd, maar vrouw komt nooit mee). Hij probeert mij al jaren te versieren en gaat er dan de hele avond over door.



Dit zal komen omdat ik de jongste ben (25 jaar) en daarom ben je dan ook de leukste natuurlijk. Door de jaren heen heb ik wel twee keer een partner gehad, die er dan ook bij was, dus meestal vatte ik het maar op als een grapje en dacht ik er niet serieus over na.



Nu ben ik alweer 4 maanden single, en de laatste tijd trek ik mij meer aan wat hij doet. Ik ben een mens, heb ook behoeftes, en ik begin er over te fantaseren hoe het zou zijn.



Alleen zegt mijn verstand dat dit heel fout zou zijn, hij is getrouwd en is 20 jaar ouder dan mij. Ook denkt hij waarschijnlijk dat ik helemaal geen interesse heb, heb dat natuurlijk ook nooit laten blijken.



In mijn omgeving kan ik dit niet bespreken, dat begrijpen jullie vast wel, dus daarom vraag ik hier advies.
Wie begon er met zoenen? Hij of jij? Als hij begon is het wel duidelijk wat zijn intenties waren, aangezien jij dronken was... kon hij dan mooi even gebruik van maken...



Waar zit je een beetje mee?
Alle reacties Link kopieren
Hij belde me zomaar even op, en hij begon er eigenlijk meteen mee toen ik hem zag. Ik zit er mee dat ik het wel wil, en hij nu steeds meer toenadering zoekt, dus het wordt moeilijker om het naast me neer te zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 14 september 2015 @ 20:55:

Ik snap er niets van hoor, dat sommigen denken dat een (veel) jongere vrouw een 'naieve' en 'makkelijke prooi' zou zijn voor een man. Sterker nog; er wordt gesuggereerd dat deze zaken de motivatie voor een man zouden zijn om achter een jongere vrouw aan te gaan; er wordt die mannen een soort kwade opzet in de schoenen geschoven.



Volgens mij is dat gewoon de kift; mannen willen gewoon een jonge vrouw neuken, omdat ze jonger is. Daar zit geen kwade opzet achter, maar oerdrift.Ik snap echt niet waarom een man dat zou willen hoor. Met een vrouw van je eigen leeftijd kun je normale gesprekken hebben en heb je veel betere seks. Bij jongere vrouwen heb je een mentale voorsprong, dan kom je zo lekker intelligent en wellevend over, dat is het enige wat ik ervan kan maken. Is wel degelijk kwade opzet dat een jongere vrouw makkelijker te versieren is door een knurft dan een oudere vrouw die allang precies weet wat ze wil en zich geen knollen voor citroenen laat verkopen door een gladjanus met opgeoliede praatjes.
quote:viva_diva_ schreef op 23 september 2015 @ 19:55:

Ik heb vorige week met hem staan zoenen, hij wilde ook mee naar huis, maar had daar geen zin meer in. Ik was dronken, maar zit er nu wel een beetje mee.Okay, en wat wil je nu van ons horen? Je kiest er echt zelf voor om je tong in een getrouwde man te steken. Je doet steeds alsof je een slachtoffer bent van je gevoel; waar is je ruggegraat? Denk even na waar je mee bezig bent en ga je eens gauw schamen. En hij ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 23 september 2015 @ 22:25:

Hij belde me zomaar even op, en hij begon er eigenlijk meteen mee toen ik hem zag. Ik zit er mee dat ik het wel wil, en hij nu steeds meer toenadering zoekt, dus het wordt moeilijker om het naast me neer te zetten.Ik zie inmiddels echt zo'n tokkiebuurt met jaren sociale huurwoningen uit de jaren 30 voor me, met in elke tuin een barbecue. Zo'n buurtje vol foute mannen en foute buurmeisjes vol plamuur die hun verzameling kinderen van verschillende mannen nog willen aanvullen tot ze een kwartet hebben en de komende 20 jaar boodschappen doen van de kinderbijslag terwijl de kinderen in elkaars oude kleren tot 's avonds laat op straat mogen rondbanjeren.
Heet die serie niet Eastenders?
quote:kerol schreef op 24 september 2015 @ 15:23:

[...]





Ik snap echt niet waarom een man dat zou willen hoor. Met een vrouw van je eigen leeftijd kun je normale gesprekken hebben en heb je veel betere seks. Bij jongere vrouwen heb je een mentale voorsprong, dan kom je zo lekker intelligent en wellevend over, dat is het enige wat ik ervan kan maken. Is wel degelijk kwade opzet dat een jongere vrouw makkelijker te versieren is door een knurft dan een oudere vrouw die allang precies weet wat ze wil en zich geen knollen voor citroenen laat verkopen door een gladjanus met opgeoliede praatjes.De mij even het ISBN van het boek waaruit ik dat kan leren. Ik was blijkbaar ziek toen die les op school gegeven werd.
quote:Amand schreef op 24 september 2015 @ 15:44:

[...]



De mij even het ISBN van het boek waaruit ik dat kan leren. Ik was blijkbaar ziek toen die les op school gegeven werd.Is alleen op dvd verkrijgbaar..
Ow, je hebt al gescheten waar je ook eet lees ik.

Nou veel geluk ermee, begin maar vast je spullen in te pakken voor de aankomende verhuizing. Want hoe je het ook gaat draaien, je blijft uiteindelijk de gebeten hond. Zijn vrouw vergeeft hem waarschijnlijk wel, maar de andere dorpsbewoners zullen je waarschijnlijk mijden als de pest, geen een vrouw wil jou nog in haar buurt zien. Het is nooit de man die de schuld krijgt, altijd de vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 24 september 2015 @ 15:44:

[...]



De mij even het ISBN van het boek waaruit ik dat kan leren. Ik was blijkbaar ziek toen die les op school gegeven werd.



Ik was kennelijk ziek bij de biologieles waarin werd uitgelegd dat voor mannen de generatie van hun kinderen seksueel aantrekkelijker is dan de eigen generatie.



Mijn eigen uitspraken zijn gewoon gebaseerd op eigen ervaringen en observaties. Ik vind het alleen maar onbegrijpelijk en hopeloos schaamwekkend als ik weleens een man een jonger blaadje zie proberen te scoren, en ik kan me echt niet voorstellen dat daar een biologische wetmatigheid aan ten grondslag ligt. Is van die moderne glimmende blaadjes-wijsheid dat alle mannen op jonge vrouwen zouden vallen, net zoals alle mannen op slanke dennetjes zouden moeten vallen. Het is gewoon stierenpoep, zulke uitspraken. Van die wijsheden die mannen op barkrukken elkaar aanpraten met het derde biertje van de dag in de hand.
Alle reacties Link kopieren
Denk ook wel wat hij er mee wil bereiken. Zijn ego gaat omhoog als hij een 20 jaar jongere vr in zijn bed krijgt.

Maar ik geloof niet dat hij je inruilt zeker niet in een klein dorpje.

Je laat je gewoon gek maken door hem ga op tinder en zoek een leuke vent.

Die je ook op handen draagt en dan vergeet je hem wel een keer.

En sla de borrel de volgende keer over.

Dit gaat heel snel uitkomen in het dorp.

En dan is er 1 de gebeten hond het mooie jonge blaadje die de getrouwde man heeft gepakt.



Maar ik snap ook wel dat het moeilijk voor je is en zeker als je sl wat voor hem voeld en dan gaat zoenen met hem.

Daarmee is de lust en behoefte van breide aangewakkerd.
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je ergens begrijpen.

Je hebt inderdaad ook je behoeftes. En kom op: seks met een 45-jarige man lijkt mij, tevens twintiger, ook wel spannend, I must admit. Bovenste forummers doen net alsof je buurman een oude, geile bok van meer dan 70 jaar is en jij een maagdelijke puber. Erg jammer.

Verder: ik zou het doen op voorwaarde dat je het gezeik achteraf kan handlen.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 23 september 2015 @ 22:25:

Hij belde me zomaar even op, en hij begon er eigenlijk meteen mee toen ik hem zag. Ik zit er mee dat ik het wel wil, en hij nu steeds meer toenadering zoekt, dus het wordt moeilijker om het naast me neer te zetten.



Lachen als het uitlekt in een klein dorp waar iedereen elkaar kent. Hij vraagt daarna vergeving bij zijn vrouw en komt ermee weg en jij wordt gezien als die ....... (je snapt wel hoe ze over minnaressen praten).



Maar goed, heb jij hopelijk nog een leuke nacht gehad om aan terug te denken.

Succes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:syenna schreef op 14 september 2015 @ 15:53:

"Dit zal komen omdat ik de jongste ben (25 jaar) en daarom ben je dan ook de leukste natuurlijk."



Nee VIVA_DIVA, je bent niet de leukste en aantrekkelijkste omdat je 25 jaar bent, dat is de grootste onzin. Ik denk eerder dat je de meest naïeve en dus makkelijkste prooi voor hem bent. Hij heeft met zijn ervaring al lang door wie hij kan krijgen en waar hij daarna weer makkelijk vanaf komt . Dat hij gelijk heeft, blijkt ook uit je reactie.
Het is een lul.



En jij bent naïef.
Alle reacties Link kopieren
quote:Charlotte717 schreef op 24 september 2015 @ 23:04:

Ik kan je ergens begrijpen.

Je hebt inderdaad ook je behoeftes. En kom op: seks met een 45-jarige man lijkt mij, tevens twintiger, ook wel spannend, I must admit. Bovenste forummers doen net alsof je buurman een oude, geile bok van meer dan 70 jaar is en jij een maagdelijke puber. Erg jammer.

Verder: ik zou het doen op voorwaarde dat je het gezeik achteraf kan handlen.Grappig dat er zowaar iemand is die het nog een beetje begrijpt ;)
Alle reacties Link kopieren
Jullie zullen hem zien aankomen: inmiddels heb ik een kleine affaire met mijn buurman. Ik heb seks met hem gehad (nu 2x) en ben bij hem thuis geweest. Zijn vrouw kwam 1 van die keren thuis, en vond het geen probleem. Nu denk ik dat hij verliefd op me is, hij appt me nu minstens 3x per dag. Daar weet ik dan weer niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_diva_ schreef op 08 oktober 2015 @ 23:19:

Jullie zullen hem zien aankomen: inmiddels heb ik een kleine affaire met mijn buurman. Ik heb seks met hem gehad (nu 2x) en ben bij hem thuis geweest. Zijn vrouw kwam 1 van die keren thuis, en vond het geen probleem. Nu denk ik dat hij verliefd op me is, hij appt me nu minstens 3x per dag. Daar weet ik dan weer niet zo goed wat ik er mee aan moet.Boeien!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Is de herfstvakantie al begonnen?
Ach, zolang het een kleine affaire is.

Was het nou een grote affaire dan zou het niet ok zijn maar een kleine....wie kan er nou bezwaar hebben tegen een kleine affaire? Niemand toch. Zijn vrouw vindt het ook al prima. Geen vuiltje aan de lucht dus.

Moet allemaal kunnen, zo'n kleine affaire.



Saai topic eigenlijk.
quote:kerol schreef op 24 september 2015 @ 15:30:

[...]





Ik zie inmiddels echt zo'n tokkiebuurt met jaren sociale huurwoningen uit de jaren 30 voor me, met in elke tuin een barbecue. Zo'n buurtje vol foute mannen en foute buurmeisjes vol plamuur die hun verzameling kinderen van verschillende mannen nog willen aanvullen tot ze een kwartet hebben en de komende 20 jaar boodschappen doen van de kinderbijslag terwijl de kinderen in elkaars oude kleren tot 's avonds laat op straat mogen rondbanjeren.



Kan zo in koefnoen!

quote:viva_diva_ schreef op 08 oktober 2015 @ 23:19:

Jullie zullen hem zien aankomen: inmiddels heb ik een kleine affaire met mijn buurman. Ik heb seks met hem gehad (nu 2x) en ben bij hem thuis geweest. Zijn vrouw kwam 1 van die keren thuis, en vond het geen probleem. Nu denk ik dat hij verliefd op me is, hij appt me nu minstens 3x per dag. Daar weet ik dan weer niet zo goed wat ik er mee aan moet.

Dit móet een goed verhaal zijn. Vertel!



Pretty please with sugar on top. And a cherry.
Ach kom, een klein beetje fantasie Amand! Zijn vrouw vond het geen probleem want die is meteen mee in bed gesprongen, buurman heeft ze vervolgens allebei nog 3 keer op de vloer, op de trap en in bad geneukt en daarna hebben ze gezellig samen sla geplant in de groententuin en zich verkneukeld bij het idee welke inpact hun verhaal zal hebben op de volgende buurtborrel. Hoe zou je zelf zijn?



Welk dorp is dat trouwens?
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 09 oktober 2015 @ 00:27:

[...]



Boeien! SM ? ? ? ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 09 oktober 2015 @ 12:15:

[...]





SM ? ? ? ?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven