Katten verjagen

09-10-2015 13:16 38 berichten
Stap ik net de deur uit, stap ik zo in een vers gelegde kattendrol voor de deur!! Uiteraard hebben we al langer last van katten in de tuin, maar het gaat nu dus echt te ver dus ik wil ze nu echt gaan verjagen.



Ik kwam dit apparaat tegen: http://www.uwtuinendier.c ... top-outdoor-adapter/ZLK9K Iemand hier ervaring mee toevallig? Werkt het echt??
Alle reacties Link kopieren
quote:Bumba1985 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:42:

Ik woon in een vrij stadse omgeving, dus een vos lijkt me vrij onwaarschijnlijk....



Het was echt net voor de deurmat, ik snap ook niet echt waarom daar.... Vind het zelf ook niks voor een kat, hoor, maar ik zou ook niet weten welk dier het andets moet zijn geweest...



Maar het was geen keutel of drol, maar echt zo´n flats, zeg maar.



Dat is geen kat. Of hij heeft moeten kotsen of diarree.

Londen zit vol vossen. Maar dat is in Nl niet.



Een flats....
Alle reacties Link kopieren
Een egel is een beetje flatserig. Dan zie je glimmende stukjes terug van kevers.
Misschien was het ook wel kots inderdaad.... Kan het dat het dan een beetje lichtbruin gelig is??
Of hondenschijt.
De katten graven in onze borders maar de honden poepen gewoon op de stoep. Ook flatsen. Of pissen tegen je auto.

Denk dat ik dat nog erger vind, hondeneigenaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bumba1985 schreef op 09 oktober 2015 @ 16:56:

Misschien was het ook wel kots inderdaad.... Kan het dat het dan een beetje lichtbruin gelig is??Ja, dat kan. Onze kater kotst ook altijd zo vies, driekwart verteerd voer met slijm en stukkies gras of zo, in kleur variërend van lichtgeel tot groen/bruin. De poes kotst meestal alleen maar slijm met gras. Ik gok eerder dat je inderdaad in de kots hebt gestaan ipv in de poep.
Daar lijkt het idd wel wat op, maar een hond krijgt hier eigenlijk nooit de kans om in de tuin te komen, de mensen met honden houden hem allemaal aangelijnd.
quote:LaFleurNoire schreef op 09 oktober 2015 @ 17:07:

[...]





Ja, dat kan. Onze kater kotst ook altijd zo vies, driekwart verteerd voer met slijm en stukkies gras of zo, in kleur variërend van lichtgeel tot groen/bruin. De poes kotst meestal alleen maar slijm met gras. Ik gok eerder dat je inderdaad in de kots hebt gestaan ipv in de poep.Brr.... Vies idee
Alle reacties Link kopieren
quote:Bumba1985 schreef op 09 oktober 2015 @ 17:08:

[...]





Brr.... Vies ideeAch, schijt stinkt erger, kattenkots ruik je niet zo Ik peuter dat liever onder mijn zolen weg dan een drol/flats
Alle reacties Link kopieren
Ja beige/bruin.
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je idd katten uit je tuin zien te weren.

Pech dat ie net bij kotst.



(En ik ga verder met mn heerlijke creme brulee. Hmm)
Alle reacties Link kopieren
Katten begraven hun uitwerpselen. Men vergeet dat egels.ook enorme drollen neerleggen. Vossen ook..
quote:Louise70 schreef op 09 oktober 2015 @ 21:57:

Katten begraven hun uitwerpselen. Men vergeet dat egels.ook enorme drollen neerleggen. Vossen ook..Die van onze buren dus echt niet hoor. En vossen heb ik hier niet. Egels ooit 1 gezien een paar straten verderop. En de kat zie ik dus wel regelmatig in onze tuin zitten. Lijkt me dan toch logischer dat de drol daar vandaan komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven