Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 12 oktober 2015 @ 15:54:

Van uit mijn kant niet echt een ergernis maar voor iemand anders blijkbaar wel. Vriend van mij is getagd in een of ander muziek spel om 7 dagen lang een liedje uit je jeugd te posten en dan iemand te vragen dit ook 7 dagen lang te doen.

Deze vriend doet hier alleen niet aan mee en nu is de persoon die deze vriend heeft getagd boos want zo word de ketting verbroken
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 12 oktober 2015 @ 17:25:

[...]





Het zou mij veel te veel zijn En iedereen vindt zijn kind lief/schattig/prachtig, maar ik hoef niet elke week weer een foto van een baby te zien.





Haha Ja dat kan hoor!

Maar mijne is ook lief / schattig/ Prachtig hoor ;) ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 12 oktober 2015 @ 11:47:

Ik vind 2x per week een babyfoto een beetje de max. Dus dan mag je er nog zeker 2 bijplaatsen ;)Haha yes! En als ik het exht precies tel, waren t Zelfs maar 5 deze maand haha :p
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 oktober 2015 @ 19:49:

[...]





Jee dat is toch niet veel hoor.

6 op een dag wordt wat vervelend denk ik maar dan nog...als jij dat wilt ook gewoon doen Jouw FB hé. Wie het niet wil zien kan dat uitzetten.





Ik heb idd ook sommige die er heel veel per dag posten, dat vind ik zelf ook teveel dus soms like ik en soms niet. Maar vind baby fotos leuker dan iemand die alleen maar "selfies" post haha

En idd ook dan kunnen we lekker door scrollen
quote:nlies schreef op 12 oktober 2015 @ 16:19:

[...]





En dat was zomaar zonder een goed doel er achter?Ik heb het goeie doel niet kunnen vinden behalve aandacht zoeken misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:titato schreef op 12 oktober 2015 @ 20:42:

[...]





Haha yes! En als ik het exht precies tel, waren t Zelfs maar 5 deze maand haha :pDeze maand? Als in: oktober? Want dat zijn dus pas 12 dagen hè.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 12 oktober 2015 @ 21:45:

[...]



Deze maand? Als in: oktober? Want dat zijn dus pas 12 dagen hè.





Hahaah ownee ! 12 s.ept geboren dus wel 6 in 1 maand hahah maar zaterdag waren er 4 wkn om :p en tot toen waren het er 6.

lekker moeilijk aan het doen haha
quote:titato schreef op 12 oktober 2015 @ 21:47:

[...]





Hahaah ownee ! 12 sept geboren dus wel 6 in 1 maand hahah maar zaterdag waren er 4 wkn om :p en tot toen waren het er 6.

lekker moeilijk aan het doen hahaIk zie liever foto's van de baby van een bekende dan elke keer die onzin die mijn vrienden like-en. Kom ik weer een foto tegen van een onbekende nerd met een reptiel.. Blijkbaar een vriend van een vriend. Waarom kan dat niet uit? Wat kan mij dat schelen?
Alle reacties Link kopieren




Bevoking en sowieso dat hele plaatje

en dat zegt iemand die beroepswerkeloos is.

Ik ga ook maar plaatjes maken, over dat de werkende mensen moeten betalen voor de werklozen en dat dat niet eerlijk is.

gewoon omdat het kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag iedereen zoveel baby/kind/huisdierfoto's plaatsen als hij wil, want die vind ik ofwel gewoon leuk, of ik scroll erlangs en ik stoor me er niet aan, als er maar niet bij elke foto iets staat als: Me sgattie, me mennetje, me prnsessie, me allesie, love of my live, etc. Al dan niet opgesierd met alle emoji's die ze maar kunnen vinden....
O mijn hemel het is weer zover



Ik verbaas me (ok geen ergernis maar toch) de laatste tijd over de zoon van kennissen. Die jonge is duidelijk aan de drugs.. Alleen maar foto's van hem en zijn vrienden die drinken en/of blowen. Veel foto's van uitgaan waar je op de foto ziet dat hij strak staat van de weet ik veel wat. Allemaal geen probleem blijkbaar dat de hele wereld dat kan zien of hij heeft het zelf niet door.. Maar ja over niet al te lange tijd zal hij een baan moeten zoeken en dan is het niet zo fijn als een werkgever dit ziet.
quote:snowy2 schreef op 13 oktober 2015 @ 11:12:

Van mij mag iedereen zoveel baby/kind/huisdierfoto's plaatsen als hij wil, want die vind ik ofwel gewoon leuk, of ik scroll erlangs en ik stoor me er niet aan, als er maar niet bij elke foto iets staat als: Me sgattie, me mennetje, me prnsessie, me allesie, love of my live, etc. Al dan niet opgesierd met alle emoji's die ze maar kunnen vinden....Mee eens
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 12 oktober 2015 @ 21:52:

[...]





Ik zie liever foto's van de baby van een bekende dan elke keer die onzin die mijn vrienden like-en. Kom ik weer een foto tegen van een onbekende nerd met een reptiel.. Blijkbaar een vriend van een vriend. Waarom kan dat niet uit? Wat kan mij dat schelen?Dat kan gewoon uit hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 13 oktober 2015 @ 14:34:

[...]



Dat kan gewoon uit hoor.Please, zeg me hoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 13 oktober 2015 @ 14:34:

[...]



Dat kan gewoon uit hoor.Van die ene wel ja, maar zo staan er dagelijks tientallen die je dan allemaal weer op 'alles verbergen van persoon X' zet, maar zou fijn zijn als je gewoon in één klap alle likes/reacties van je vrienden kon verbergen.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 13 oktober 2015 @ 14:06:

O mijn hemel het is weer zover



[afbeelding]Hiervoor is zelfs een facepalm nog te mild.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 13 oktober 2015 @ 09:29:

[afbeelding]



Bevoking en sowieso dat hele plaatje

en dat zegt iemand die beroepswerkeloos is.

Ik ga ook maar plaatjes maken, over dat de werkende mensen moeten betalen voor de werklozen en dat dat niet eerlijk is.

gewoon omdat het kan! Doen!
Alle reacties Link kopieren




krijg ik ook altijd jeuk van, alsof elke moeder een engel is (dat is niet zo)
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Male, ik zal je plaatjes delen hoor!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 13 oktober 2015 @ 09:29:

[afbeelding]



Bevoking en sowieso dat hele plaatje

en dat zegt iemand die beroepswerkeloos is.

Ik ga ook maar plaatjes maken, over dat de werkende mensen moeten betalen voor de werklozen en dat dat niet eerlijk is.

gewoon omdat het kan! Maar dan voel ik me gekwetst.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan het afgezaagde fotobijschrift "kleine meisjes worden groot" als iemands dochter weer een jaar ouder is geworden. Schijnt op de een of andere manier op jongens niet van toepassing te zijn.
Nothing happens for a reason
Waarom..











Alle reacties Link kopieren
Die laatste.... kun je dan ook op een andere dag dan je verjaardag geboren zijn?



Natuurlijk. Je geboortedag.



Is er trouwens weer iets flauwerigs aan de hand? Ik krijg allemaal gezever van mensen die 'ineens' besloten hebben hun haar te verven in een woeste kleur (blauw, paars, groen etc) terwijl ik weet dat ze er dan bij hun werkgever gelijk uitvliegen. Lijkt me weer een of andere vage actie.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
"Deel dit als je ook geboren bent op de dag van je verjaadag"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven