Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - We gaan er voor!! Deel 4

20-06-2015 17:40 3018 berichten
We hebben deel 3 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!

Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!

We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.

Succes iedereen!

Deel 3 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen
Alle reacties Link kopieren
2 ons is eraf is er toch ook maar af idd Ariel...gezien de omstandigheden nog best goed :-)

Ik ben 1,5 kilo afgevallen deze week, erg blij mee!

Zit nu op 81,2...nog steeds niet op mijn gewicht van augustus, maar het komt in de buurt.

Ik vind het prima als je de tabel overneemt, is Laura niet op vakantie nu ongeveer?
Deze week 2,4 er af. In totaal nu 9kg. Ben er blij mee!
Goed bezig dames! Ik ben een beetje stil omdat ik het retedruk heb en het wel lekker ging.

Ik heb besloten nog 1 week te shaken en dan op te gaan bouwen. Dat in 4 weken te doen en dan 1 week voor ik op vakantie ga 'normaal' te eten om een balans te hebben. Als ik terug kom stan de feestdagen voor de deur. Ik merk dat ik het eng vind te gaan eten, maar wil het niet uit gaan stellen of het moeilijker maken. Ik wilde graag de 75 halen, maar weet ook dat ik weer wat ga aankomen met opbouwen en normaal eten. Zolang ik onder de 80 blijf na het opbouwen, vakantie en feestdagen vind ik het prima en dan in januari weer verder om op de 70 te komen.
Hier gaat die op en af.

Vandaag ee n boterham en een cracker gegeten met tomaat en komkommer. Op mn werk...grr...ik heb eigenlijk mn eetweek maar mn consulente in op vakantie dus had niet overlegd. Nu zal die wel weer opgeschoven worden. Weegschaal zegt toch 1.5 kilo eraf in 2 weken, te weinig vind ik Mja soms is t wel ff zwaar. Dinsdag weer wegen bij de consulente. Ik geniet wel echt van t eten. T proeft veel sterker en zit ook veel eerder vol. Baal wel dat ik gefaald heb.
Dat heb ik gemist maar als dat zo is en ze wil het na haar vakantie weer overnemen is dat natuurlijk prima
Hai mensen, nog niet helemaal bijgelezen. Maar ben terug van vakantie. 3 weerweken gedaan en ondanks her en der n cocktail en veel buiten de deur eten ben ik in bijna 4 weken toch ng 1 kilo afgevallen.

zag weer een aantal nieuwelingen, welkom en succes.

redmissy, fata, ariel, andrea, bijenkoningin hoe gaat tvmet jullie? Moet vanaf woensdag weer shaken, maar grierig en gisteren n omelet op.. valt toch ff niet mee om de boel weer op te pakken.

ariel begrijp k dat jij de tabel nu doet?
Ja klopt Bowie, iig dit weekend en als Laura hem daarna weer over wil nemen vind ik dat natuurlijk prima had niet mee gekregen dat ze op vakantie ging.

Hier nog 2 eetdagen en vanaf maandag weer knallen! Gister op stap geweest en gedronken dus verwacht niet dat er maandag bij de consulente iets af is dus ga me niet laten wegen. Heb dan ook voortaan om de week een afspraak ipv elke week. Tijd gaat zo vlug

Fijn dat je toch een kilo kwijt bent!!
He Bowie...welkom terug!! Fijn toch een kilo eraf heb je je keurig gedragen dus!!

Hier gaat het goed met zn ups en downs 😉 langzaam aan naar mijn doel.
Gisteren een maaltijd gemaakt! Heerlijk zeg! Courgette met champignons en tomaat en een klein stukje tonijn. Echt lekker. Ik heb zo'n spiraalsnijder gekocht om de courgette te snijden als een soort spaghetti. Zo grappig.

Ik ga wekelijks 2 eetdagen doen ivm sporten. Ik was namelijk weer spieren kwijt en dat is niet de bedoeling. Als het volgende keer weer zo is, dan moet ik zelfs over naar de 800. Maar ik hoop nog op de 500 te mogen blijven.
naam

startdatum +

startgewichtgewicht vorige

weekgewicht deze

weektotaal

afgevallenstreefgewichtAndrea2 02-01-2015

91,9 kg 18-09-2015

67,3 kg 18-09-2015

67 kg

24,9 kg

68,5 kg Ariël149 24-08-2015

95,8 kg 02-10-2015

86,4 kg 16-10-2015

84,5 kg

11,3 kg

75 kg Babs62 20-04-2015

77,7 kg 13-08-2015

72,8 kg 13-09-2015

67,5 kg

10,2 kg

62 / 65 kg Bijenkoningin 02-05-2015

97,4 kg 16-09-2015

78,9 kg 03-10-2015

77,4 kg

20 kg

75 kg Bowie1973 02-03-2015

132,9 kg 19-09-2015

88,8 kg 17-10-2015

87,8 kg

45,1 kg

85 kg Crazylaura88 05-06-2015

83,6 kg 26-09-2015

72,8 kg 03-10-2015

71,8 kg

11,8 kg

72,5 kg Fata09 05-01-2015

112,1 kg 07-08-2015

81,5 kg 14-08-2015

80,4 kg

31,7 kg

62 kg Iess90 28-10-2015

117 kg 00-00-2015

- kg 02-10-2015

113,6 kg

3,4 kg

87 kg Ilonacb500 28-07-2015

103,6 kg 02-10-2015

87,5 kg 13-10-2015

84,6 kg

19,2 kg

78 kg Konijnhangoor 29-09-2015

126,9 kg 00-00-2015

- kg 16-10-2015

117,9 kg

9 kg

90 kg Mystic24 10-09-2015

83,3 kg 18-09-15

78,8 kg 09-10-2015

74,6 kg

8,7 kg

60/65 kg Redmissy 21-01-2015

142 kg 22-09-2015

97,4 kg 16-10-2015

95,1 kg

46,9 kg

80 kg Slank76 21-09-2015

89,5 kg 10-10-2015

83,5 kg 17-10-2015

82,4 kg

7,1 kg

68/72 kg
Hopelijk klopt ie zo, zo niet hoor ik het graag!

Ik heb ook meteen iedereen op alfabet gezet Ben verder niet autistisch ofzo
Haha Ariel herkenbaar hoor 😉
Dag allemaal, ik heb even een stukje meegelezen en ik zou graag met jullie willen meekletsen. Wat knap hoe jullie het allemaal volhouden en wat jullie er al af hebben!!

Ik ben 30 en weeg 78kg en wil graag naar 68kg.

Ik ben afgelopen vrijdag begonnen, dus nog maar net op mn derde dag.
Hahaha redmissy

Welkom vever! Knap van je dat je vrijdag bent begonnen met het weekend voor je. Hoe gaat het? Hoe voel je je? Doe je cb500? 10 kilo is te overzien, max 2 maandjes en je bent er. Mits je niet smokkelt ;) Heel veel succes!
Bedankt! Ja ik doe idd de 500. Pff was gisteren wel zwaar met eerst een verjaardag en daarna kraamschudden. Ze hadden echt alles sushi, tapas, chocoladenootjes enz. Maar nergens aan gezeten. Dat vind ik voor mij al een hele overwinning😂.

Gaat nu wel redelijk behalve dat mijn maag vooral 's avonds mega knort. Ik hoop idd met 2 maandjes klaar te zijn.
Heel goed van je! Je moet er toch even doorheen, als je vandaag of morgen in ketose komt zal je merken dat het makkelijker wordt. En wat is nou 2 mndjes op een heel leven
Ja dat is zeker zo. En een fijn idee om nu juist met kerst weer in leuke jurkjes te kunnen!
Idd! Goede motivatie! Ik ga met kerst op zonvakantie en ben afgelopen jaar ongeveer 20 kilo aangekomen door zwangerschap. Had al overgewicht dus mag nog wel meer af Toen ik begon was ik er 12 kwijt, nu nog eens 11 en wil er nog zo'n 12 af. Dus ook een goede motivatie hier
Oh wat lekker even naar de zon!! Dat is ook zeker een goede motivatie!
Hoi dames,

ben even stil geweest. Hier gaat het op en neer. Ik red het niet alle dagen meer zonder smokkelen. Wel smokkel ik vaak wat gezonds, dus dat is dan een meevaller. Ik val ook minder hard af nu (laatste keer 0,8, maar ik heb besloten dat te accepteren. Zolang het er nog af gaat... Daarbij heb ik wel één dag echt veel ongezonde dingen gegeten, en da heb ik deze week ook weer gedaan, dus ben wel huiverig voor het aankomende weegmoment (dinsdag). Ik denk niet dat ik elke week af zal blijven vallen als ik zo blijf smokkelen. Dat het nu zo gaat, is voor mij wel een teken dat ik er binnenkort mee op hou. Ik ga proberen het nog zolang mogelijk vol te houden voor de laatste loodjes, maar op zich had ik vanochtend voor het eerst dat ik in de spiegel keek en dacht: hoe ik er nu uit zie, zou ik kunnen accepteren om zo de rest van mijn leven te blijven!! Gewoon een 'normaal' postuur voor een moeder van 2. Een paar kilo eraf zou nog het beste zijn omdat ik in de af- en opbouw wellicht weer een paar kilo aan kom, maar ik ga wel zien hoever ik kom.

Voor de rest: veel succes iedereen!

Hoop dat jullie zo lang mogelijk zonder smokkkelen kunnen, want dat is natuurlijk het beste. En vever, welkom.

En Ariel, fijn dat je de tabel (even) doet, het is goed om te zien, wat we allemaal al bereikt hebben!!

En konijnhangoor: die spiraalsnijder heb ik ook sinds kort. Echt leuk dingetje, ik ga het helemaal leuk vinden om te koken met al die leuke gadgets. Had van de zomer al een apparaatje gekocht waar je heel snel en gemakkelijk groentes in reepjes/blokjes kan snijden. Zo worden de salades een feestje.
Love the life you live
Hier gaat het goed. Ik ben nu 52 kilo kwijt. Het dieet wordt zwaarder. Ik merk dat ik meer honger krijg maar ik moet nog 25 kilo en die gaan er ook nog af.

In december gaan we een week op vakantie, wil dan gewoon kunnen eten dus ga een versnelde afbouw doen. Dan met kerst normaal eten en waarschijnlijk nog een paar weken shaken en dan ben ik klaar😱. Weeg nu ongeveer 106 kilo en ik moet volgens de weegjuf op 80 uitkomen. Dan de operaties en dan zal ik hopelijk rond de 75 kilo wegen. Pfft nog ff doorzetten...
Het is ook zwaar Ilona, zeker als je al even bezig bent en "zoveel" kwijt moet. Kan me voorstellen dat je al heel tevreden bent en dat dan de prioriteiten wat afzwakken. Hopelijk hou je het nog even vol en val je (al dan niet met smokkelen) toch nog wat af de komende tijd. Of misschien krijg je over een paar weken ineens een nieuwe boost voor de overige 10 kilo's. Dat zou mooi zijn! Je bent sowieso een topper!!

Ikbenik! 52 kilo?! Wat knap!! Respect hoor. En dat je zo zeker bent dat de rest er ook nog af gaat, petje af! Het is ook gewoon zo, motivatie is the key! Jij gaat dat halen En misschien krijg jij door de vakantie ook wel een boost waardoor de laatste kilo's er daarna ook afvliegen, hoop het voor je! Het is je (en ons allemaal) zo gegund En bedenk; niks moet! Jij wil dit! Willen is makkelijker dan moeten.
ilonacb500 het lijkt mij ook dat het heel moeilijk wordt na een tijd! Al heel knap dat je er zoveel af hebt!

Ikbenik: Wow 52 kilo! Echt super knap, echt respect!!
Super zeg ikbenik! Welke operaties moet je doen?

Vind je het ook wat zwaarder worden nu je weet dat je bijna op het einde bent? Ben er nu 47 kwijt en wil er nog 18 af hebben maar af en toe denk van jeetje begint moeilijker te worden.
Dames, ik lees hier af en toe mee en heb Cambridge 800 een tijdje geleden gedaan..

Nou ik vind het maar knap van jullie hoor!

De 800 vond ik al rete zwaar..

Petje af👍

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven