Seks
alle pijlers
Kreatief met tepels.
maandag 29 september 2008 om 09:20
http://images.google.nl/i...eZPQktV7qTCOumvL_1pWKsOz0=&tbnid=5Qma4f-DUmzTBM:&tbnh=133&tbnw=86&prev=/images%3Fq%3Dnipple%26start%3D21%26gbv%3D2%26ndsp%3D21%26hl%3Dnl%26sa%3DN
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 29 september 2008 om 12:17
Amper tepels is overdreven, maar ik heb wel kleine tepels ja. Zowel het dopje, puntje, hoe zeg je dat, dat stijf wordt bij kou of geilheid, als de hele tepel met die rand erom heen zeg maar.
Maar klein of niet, mn sv kan er wonderen mee!!! (dat rijmt )
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
maandag 29 september 2008 om 14:09
maandag 29 september 2008 om 14:19
Ik hoop van harte dat er nog IEMAND met mij een nachtje wilt doorbrengen :-) Ik heb nog wel zin in een sexleven na vandaag.
Maar ehh Digi... is dat verbazingwekkend? Ik wil me nu niet op mijn borst slaan maar ik had nu ook weer niet de indruk dat sex met mij zo een marteling is. :-)
En bv een beetje over je tepels blazen? Of doen je tepels gewoon niet mee in het bedspel?
Maar ehh Digi... is dat verbazingwekkend? Ik wil me nu niet op mijn borst slaan maar ik had nu ook weer niet de indruk dat sex met mij zo een marteling is. :-)
En bv een beetje over je tepels blazen? Of doen je tepels gewoon niet mee in het bedspel?
maandag 29 september 2008 om 14:41
Wat een typisch DB topic weer eens. (Niet boos bedoelt, men moet toch wat met dit slechte weer op maandagochtend, he?)
Maar nu lijkt het alsof alleen vrouwen op dit topic mogen reageren.
Hoe zit dat nou met de mannen? Die hebben namelijk ook tepels, ja stell je voor, en mijn ervaring is, dat die net zo verschillend op aanraking kunnen reageren als vrouwen.
En ja, vindt het wel lekker, het aanraken en spelen met mijn tepels, en nee, zij zijn niet echt klein.
Maar nu lijkt het alsof alleen vrouwen op dit topic mogen reageren.
Hoe zit dat nou met de mannen? Die hebben namelijk ook tepels, ja stell je voor, en mijn ervaring is, dat die net zo verschillend op aanraking kunnen reageren als vrouwen.
En ja, vindt het wel lekker, het aanraken en spelen met mijn tepels, en nee, zij zijn niet echt klein.
maandag 29 september 2008 om 14:59