Vrijmiboto `nieuw` (deze week ;-) )

23-10-2015 12:23 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is alweer zo lang geleden dat we een vrijmiboto hebben gehad. Misschien is er geen animo (meer) voor, zou kunnen maar mochten meer forummers een `reden` zoeken om een vervelend klusje te gaan doen, jullie zijn welkom.

Ik trap af, ik moet eigenlijk met een fiets die niet goed is naar de fietsenmaker, daar het onderdeel kopen en dan naar een ander deel van de stad om het te laten maken. Het kan niet op zaterdag dus eigenlijk moet ik nu wel. Maar zo geen zin in.

Ik heb geen lekkere hapjes nu maar las vanochtend op internet dit en het lijkt mij zo verschrikkelijk goor, terwijl ik van pizza hou en frikandel lust ik ook maar die combi? Brrrr.

Een pizza met daarop een laagje knoflooksaus, plakjes frikandel, ui, mayonaise en curry.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Carmelia schreef op 23 oktober 2015 @ 13:23:

ok. ik ga echt. doei!Succes en kom je nog vertellen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:HelgaV schreef op 23 oktober 2015 @ 13:24:

Ik moet nog een paar uurtjes werken, maar daarna doe ik graag mee! Zet de rosé maar vast koud.

Ja heerlijk rosé, dat komt goed.

check

Ik moet ook nog werken tot 6 vandaag, maar kan wel borrelen en werken tegelijk hoor. Woensdag is mijn laatste werkdag bij dit bedrijf en hoef alleen nog wat zaken af te ronden, dat gaat makkelijk lukken
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:Crazycatlady schreef op 23 oktober 2015 @ 13:40:

Ik moet ook nog werken tot 6 vandaag, maar kan wel borrelen en werken tegelijk hoor. Woensdag is mijn laatste werkdag bij dit bedrijf en hoef alleen nog wat zaken af te ronden, dat gaat makkelijk lukken Voor jou dubbel borrelen, eind van de week en een leuke nieuwe baan. Gezellig dat je er bent Cat.
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 oktober 2015 @ 13:22:

[...]

Ja is echt zo!

Ik zou je dienst wel willen overnemen maar we wonen niet in dezelfde stad want wij hebben koopavond op donderdag dus we zitten iets van elkaar verwijderd.

dat hoeft niet, mijn werkplek is op een plaats waar ook op donderdag koopavond is.. maar als je langs komt hoef je mijn shift niet over te nemen, dan drinken we gewoon gezellig thee samen!

( al woon jij volgens mij idd niet bij mij in de buurt..)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 23 oktober 2015 @ 13:42:

[...]

dat hoeft niet, mijn werkplek is op een plaats waar ook op donderdag koopavond is.. maar als je langs komt hoef je mijn shift niet over te nemen, dan drinken we gewoon gezellig thee samen!

( al woon jij volgens mij idd niet bij mij in de buurt..)Oh ik weet niet waar je woont en werkt hahahaha, ik woon zeg maar rond Amsterdam. Maar ik zet wel hapjes klaar als je klaar bent met werken (heb nog wel even tijd om naar de supermarkt te gaan en iets te maken, dan kom je hier wat drinken
quote:KessAgain schreef op 23 oktober 2015 @ 13:16:

Gefeliciteerd Shnandoah! Spijkerbroek is een week na de bevallig echt een stom kledingadvies. Gewoon aantrekken waar je je lekker in voelt en wat flatteus is. En baby voor je buik houden. Leuk hoor, veel plezier!

Hmmm, ik was nooit zo goed in wiskunde. Ben benieuwd of ik straks alles en iedereen op de juiste plek krijg. Wish me Luck!wtf, denk voor de gein, ik zal eens mijn mooie spijkerbroek aanpassen, met een mooi wit shirtje erbij. Pas ik gewoon mijn spijkerbroek alweer, dacht dat dat veel langer duurde. Enige is dat de knoop open moet als ik ga zitten maar verder zit hij echt gewoon mooi. Was ook maar 5kg aangekomen, dus dat helpt misschien.
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 oktober 2015 @ 13:42:

[...]

Voor jou dubbel borrelen, eind van de week en een leuke nieuwe baan. Gezellig dat je er bent Cat.

Ik heb al een flesje van mijn favoriete bubbels thuis in de koelkast staan. Woensdag om half 4 blaas ik zo de kurk bij de achterburen de tuin in

Heeft iedereen al wat leuks gepland staan dit weekend?
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:Shenandoah schreef op 23 oktober 2015 @ 13:47:

[...]

wtf, denk voor de gein, ik zal eens mijn mooie spijkerbroek aanpassen, met een mooi wit shirtje erbij. Pas ik gewoon mijn spijkerbroek alweer, dacht dat dat veel langer duurde. Enige is dat de knoop open moet als ik ga zitten maar verder zit hij echt gewoon mooi. Was ook maar 5kg aangekomen, dus dat helpt misschien.Geweldig! Maar wie gaf je het kledingadvies om een spijkerbroek aan te doen?
quote:Crazycatlady schreef op 23 oktober 2015 @ 13:47:

[...]

Ik heb al een flesje van mijn favoriete bubbels thuis in de koelkast staan. Woensdag om half 4 blaas ik zo de kurk bij de achterburen de tuin in

Heeft iedereen al wat leuks gepland staan dit weekend?Bij jou bubbels drinken
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 oktober 2015 @ 13:46:

[...]

Oh ik weet niet waar je woont en werkt hahahaha, ik woon zeg maar rond Amsterdam. Maar ik zet wel hapjes klaar als je klaar bent met werken (heb nog wel even tijd om naar de supermarkt te gaan en iets te maken, dan kom je hier wat drinken Oh ja, dat was het... ik woon en werk in de buurt van Rotterdam :-)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 23 oktober 2015 @ 13:49:

[...]

Oh ja, dat was het... ik woon en werk in de buurt van Rotterdam :-)Oh ben je al in die nieuwe foodhal geweest?
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 oktober 2015 @ 13:48:

[...]

Geweldig! Maar wie gaf je het kledingadvies om een spijkerbroek aan te doen?De fotograaf, icm met een mooi wit shirt. heb ook nog een leuk jurkje binnen handbereik liggen, dus kan makkelijk nog even omkleden.
quote:Shenandoah schreef op 23 oktober 2015 @ 13:53:

[...]

De fotograaf, icm met een mooi wit shirt. heb ook nog een leuk jurkje binnen handbereik liggen, dus kan makkelijk nog even omkleden.Ja zou denk ik voor het jurkje gaan. Succes zeg, is het wel bij jou thuis?
Ik doe ook mee. Zit ook nog op mijn werk (nog een uurtje) dus wil wel een virtuele droge witte wijn. Lekker!
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:Dertigmin schreef op 23 oktober 2015 @ 13:54:

Ik doe ook mee. Zit ook nog op mijn werk (nog een uurtje) dus wil wel een virtuele droge witte wijn. Lekker!

Ja welkom bij de vrijmiboto

Ik vlieg even langs, sla een koude rosé achterover en ren snel verder. Ik had meer gehad aan een vrijMOboto. Vanmorgen maar een paar klusjes op de planning, en nu even heel druk. Eerst zo met oudste naar de tandarts, dan eten voorbereiden, en dan met een schotel in de oven naar de tandarts met jongste. Gelukkig woont de tandarts op drie minuten fietsen van ons huis. Dan eten met het hele gezin en dan moet middelste kind werken. En nu zit ik even te woggen, want ik zit met middelste een project na te lezen voor school. Kind is helaas niet bewezen dyslectisch, maar het komt in de buurt. Door zijn abominabele spelling snap je soms echt niet wat hij bedoelt. Het verschil tussen rijst en reist, is voor hem niet duidelijk. Net als rauw en rouw etc. We doen het samen, maar nu moest hij naar de wc, dus zit ik hier even te borrelen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 oktober 2015 @ 13:54:

[...]

Ja zou denk ik voor het jurkje gaan. Succes zeg, is het wel bij jou thuis?

Ja, speciaal gezocht voor iemand die bij je thuis komt, vind ik toch een stuk fijner met een baby van ruim een week. Portfolio zag er erg mooi uit, dus ben benieuwd hoe de foto's gaan worden. Bij de oudste ook laten doen, maar andere fotograaf. Die was er helaas inmiddels mee gestopt.

Meerdere mensen die deze fotograaf aanbevolen, dus we gaan het zien :P
Hier zou stiekem ook wel het een en ander gedaan mogen in huis, maar eh... Telt zwanger zijn als een excuus? Jawel, toch? Dochter heeft haar hart weer verloren aan de Teletubbies, dus in die tussentijd lust ik wel, zo verantwoord, een Radler of Jilz 0,0%. Wie heeft er eentje in de aanbieding voor me?

En eh, het zal wel met mijn momentele voorkeur voor kroketten te maken hebben, maar die pizza zou ik best wel lusten. Over 20 weken zijn dat soort rare fratsen voorbij, gelukkig.
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 oktober 2015 @ 13:51:

[...]

Oh ben je al in die nieuwe foodhal geweest?

ja een tijdje geleden al. ik vind het wel leuk maar ook erg overdreven.

Ik had gehoopt op een hal waar je bijzondere dingen kon kopen. In werkelijkheid is het een hal met veel restaurantjes en verder gewoon hele dure marktkramen met een handjevol bijzondere dingen.
Lekker MV! Vanavond uit eten met vriendinnen, dus dan mag ik weer een wijntje. Maar 2, want ik stond op de weegschaal van de week en schrok me het apezuur!

Maar Shen, maar 5 kg erbij in de zwangerschap?
quote:biol schreef op 23 oktober 2015 @ 14:04:

[...]

ja een tijdje geleden al. ik vind het wel leuk maar ook erg overdreven.

Ik had gehoopt op een hal waar je bijzondere dingen kon kopen. In werkelijkheid is het een hal met veel restaurantjes en verder gewoon hele dure marktkramen met een handjevol bijzondere dingen.Is het leuk om een middag te doen? In combinatie met de ballentent?
Ik kom er net achter dat ik geen eten heb voor vanavond, dus ik moet nog naar de winkel. Inspiratie is alleen nul. Pff. Dacht dat ik nog pastasaus in de vriezer had staan.

Verder mag de bank wel weer eens gezogen worden.

Maar nu eerst een kopje thee.
Haai, ik kom ook even langswaaien! Moet nog 2,5 uur werken enals ik thuis kom m'n woonkamer nog even voor het eten poetsen maar ik lust wel een rose tussen door!
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
quote:lechatrose schreef op 23 oktober 2015 @ 14:07:

Ik kom er net achter dat ik geen eten heb voor vanavond, dus ik moet nog naar de winkel. Inspiratie is alleen nul. Pff. Dacht dat ik nog pastasaus in de vriezer had staan.

Verder mag de bank wel weer eens gezogen worden.

Maar nu eerst een kopje thee.

Wraps met kip, paprika en sla? Dat wordt mijn avondeten iig. Nu al zin in :-)

Maar hup, nu eerst de bank zuigen

Krijg je daarna een kopje thee
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven