Mode & Beauty
alle pijlers
Een mascara NIET doorloopt?
dinsdag 30 september 2008 om 08:55
dinsdag 30 september 2008 om 09:03
Wat trouwens het probleem zou kunnen zijn, is dat je bij het opbrengen van dagcreme oid je wimpers per ongeluk mee pakt. Dan 'pakt' daarna je mascara niet meer goed.
Hou van die de-make up doekjes (HEMA=prima) bij de hand, zodat je af en toe met een puntje onder je ogen kan bijwerken.
Hou van die de-make up doekjes (HEMA=prima) bij de hand, zodat je af en toe met een puntje onder je ogen kan bijwerken.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
dinsdag 30 september 2008 om 09:22
dinsdag 30 september 2008 om 10:26
Bij mij loopt elke willekeurige mascara meer uit als ik mijn ogen schoon heb gemaakt met van die olie-achtige, oogwaasveroorzakende zooi, zoals Clorane. Wanneer ik gewoon Nivea make up remover gebruik of van die removerdoekjes, dan is er niets aan de hand en blijft mijn Max Factor waterproof altijd zitten waar ie hoort.
dinsdag 30 september 2008 om 10:31
ik gebruik double extension beauty tubes van l'oreal. Die legt een soort buisje over je wimper. Je krijgt em er af door even te weken met warm water. Ik heb er (per ongeluk) mee gezwommen en toen bleef alles gewoon zitten. Ik vind het ideaal, als je het eraf haalt, haal je gewoon echt die 'buisjes' eraf. Dus geen zwarte vegen meer!
dinsdag 30 september 2008 om 10:40