Drie Dwaze dagen...wie gaan er morgen?

01-10-2008 16:17 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog dames die het dit jaar weer eens gaan proberen tijdens de drie d(olle)waze dagen? zet de startblokken maar klaar..i'm ready!
yoyo2 schreef op 01 oktober 2008 @ 16:47:

[...]

Jaaa.. want stel dat je dat cadeautje met productiekosten van 0,50 cent niet krijgt!!! :-O
X-D Dan zou bij mij ook de paniek uitbreken.
Ik werk redelijk dicht bij een Bijenkorf. Misschien ga ik wel even kijken hoe die mensen zichzelf onsterfelijk belachelijk maken daar op de loer liggen ;-)
Peas on earth!
Nou heb even gekeken en de eerste 3333 klanten die wat gekocht hebben krijgen een tas met wat dingetjes, zoals vrijkaarten voor madame tussaud. En alleen tussen 8 en 10.

Ik vind de aanbiedingen trouwens helemaal niet zo spectaculair, moet ik eerlijk zeggen.
PrinsesOpDeErwt schreef op 01 oktober 2008 @ 16:51:

Ik werk redelijk dicht bij een Bijenkorf. Misschien ga ik wel even kijken hoe die mensen zichzelf onsterfelijk belachelijk maken daar op de loer liggen ;-)
En stiekem toch even naar binnen? ;-)
Nu de dwaze dagen er weer zijn verlang ik altijd terug naar mijn tijd bij de Bijenkorf (heb er 3 jaar gewerkt). Dat was altijd de leukste tijd om te werken. Vreselijk vermoeiend, want je was de eerste dag om 7 uur al aanwezig en ging pas na 23 uur weer naar huis, maar wat een festijn om er dan te werken!

Dan op zaterdag na sluitingstijd een leuke borrel waar de omzet bekend werd gemaakt met lekker eten, leuk muziekje en alle vermoeidheid ff van je afdansen.

De zondag erna werken was altijd wat minder, omdat het dan net was of je een kater had (zooi in de winkel en nog wat laatste aanbiedingen).

Nu woon ik niet meer in de stad en laten de financiën het ff niet toe om te gaan shoppen, anders was ik graag gegaan!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Ik ben dus vorig jaar wel om iets na 8en geweest, maar dat was omdat het dan nog even snel voor college kon (overal een excuus voor verzinnen ;)

Je hebt dus idd mensen die daar al voor de deur staan te dringen, beginnen te gillen als ze naar binnen mogen, rennen de winkel binnen, pakken het eerste wat ze zien en rennen naar de kassa. Want een cadeautje krijg je dus alleen op vertoon van een kassabon. Ik heb er met verbazing naar staan kijken. En dan dat gegraai in die bakken met make-upjes... Plaatsvervangende schaamte. En toch ga ik iedere keer weer...
Ik ga niet.

Bovendien is het een hoop oud spul van vorig jaar.

Dus de korting is echt niet mega op die dagen :no:
ik wilde er heen gaan (morgen voor mijn werk) omdat ik nog een aantal kraamkadootjes moet aanschaffen voor visites (en ik datch, das handig om 8 uur open) want de rest van de week en het weekend heb ik geen tijd. Maar als ik dit zo lees is het een hysterische bedoeling.....
Ik ga wel

heb een aantal dingen gezien in de krantjes die ik al een tijdje wil en nu een stuk goedkoper zijn.

Ik heb om kwart voor 9 college dus ik kan mooi voor schooltijd even :-)
Nou ik heb hier al drie dolle dwaze weken achter de rug.

Ik ga even niet nog meer dwaasheid opzoeken.

Dus nee,ik ga niet.

Maar voor diegen die wel gaan,succes!!
suc6 becky ;-)

http://www.ed.nl/multimedia/archive/00570/dddagen_570075h.jpg
summerbreeze21 schreef op 01 oktober 2008 @ 16:41:

Wat lees ik nu?

Webshop geopend vanaf 2 oktober 8.00 uur !

Je kan meedoen Lapin, online!!!!!!!! :)

hahahhahaahhaha :rofl: . Ik kijk morgenochtend om 08.00 meteen. Ik zet de wekker wel X-D .

Dank je wel voor de tip.
Is het echt zo druk als op de foto???????

8-O

is het echt zo erg! :'-( hoe is het dan om half negen??
Ben al jaren niet meer geweest, ik heb het gevoel dat ik uiteindelijk dingen koop die ik anders ook niet had gekocht voor die prijs. Het zijn veel partijen van merken, het lijkt dan voordelig, maar gewoonlijk kocht ik dat hele merk niet.

Daarbij de drukte...

Nee, ik winkel liever wat rustiger en wanneer ik het wil.

Heb ook niet de boekjes bekeken, mocht ik toch eens in de verleiding komen.
lapin schreef op 01 oktober 2008 @ 17:15:

[...]

hahahhahaahhaha :rofl: . Ik kijk morgenochtend om 08.00 meteen. Ik zet de wekker wel X-D .

Dank je wel voor de tip.
Hahaha..ik zie alleen geen paarsje sjaaltjes :'-(
MMP schreef op 01 oktober 2008 @ 17:17:

Ja.. leuk shoppen he!
Doe je jasje met spikes op de ellebogen maar aan! hahaha
MMP schreef op 01 oktober 2008 @ 17:17:

Ik heb nix gefotoshopt hoor!
Kan ik eigenlijk met een normale creditcard betalen? Ik zie op de site van alles staan over bijcard en creditcard. Ik heb MasterCard, kan ik daarmee betalen? :-d
MMP schreef op 01 oktober 2008 @ 17:39:

Kan ik eigenlijk met een normale creditcard betalen? Ik zie op de site van alles staan over bijcard en creditcard. Ik heb MasterCard, kan ik daarmee betalen? :-d
Euh Mastercard is toch een creditcard?
summerbreeze21 schreef op 01 oktober 2008 @ 17:23:

[...]

Hahaha..ik zie alleen geen paarsje sjaaltjes :'-(
Nee, ik heb net alvast gekeken. Er zit helemaal niets bij dat ik hebben wil. Pech :-(
NEVER!!!!!!!!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
lapin schreef op 01 oktober 2008 @ 17:46:

[...]

Nee, ik heb net alvast gekeken. Er zit helemaal niets bij dat ik hebben wil. Pech :-(
Bleeugh stomme webshop. Dan maar een Smeg fornuis van 2000 euro?
MMP schreef op 01 oktober 2008 @ 17:39:

Doet me denken aan een van de weinige keren dat ik een Bijenkorf van binnen heb gezien en er ook nog wat kocht.

Kom ik bij de kassa, samen met mijn moeder. Zegt die kassamiep: U betaalt *keurende blik van boven naar beneden en weer terug* cash?

We waren beiden te verbluft om nog wat te zeggen.

Wat zal het haar kunnen schelen hoe je betaalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven