Actueel
alle pijlers
Drie Dwaze dagen...wie gaan er morgen?
woensdag 1 oktober 2008 om 16:51
woensdag 1 oktober 2008 om 16:52
Nu de dwaze dagen er weer zijn verlang ik altijd terug naar mijn tijd bij de Bijenkorf (heb er 3 jaar gewerkt). Dat was altijd de leukste tijd om te werken. Vreselijk vermoeiend, want je was de eerste dag om 7 uur al aanwezig en ging pas na 23 uur weer naar huis, maar wat een festijn om er dan te werken!
Dan op zaterdag na sluitingstijd een leuke borrel waar de omzet bekend werd gemaakt met lekker eten, leuk muziekje en alle vermoeidheid ff van je afdansen.
De zondag erna werken was altijd wat minder, omdat het dan net was of je een kater had (zooi in de winkel en nog wat laatste aanbiedingen).
Nu woon ik niet meer in de stad en laten de financiën het ff niet toe om te gaan shoppen, anders was ik graag gegaan!
Dan op zaterdag na sluitingstijd een leuke borrel waar de omzet bekend werd gemaakt met lekker eten, leuk muziekje en alle vermoeidheid ff van je afdansen.
De zondag erna werken was altijd wat minder, omdat het dan net was of je een kater had (zooi in de winkel en nog wat laatste aanbiedingen).
Nu woon ik niet meer in de stad en laten de financiën het ff niet toe om te gaan shoppen, anders was ik graag gegaan!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
woensdag 1 oktober 2008 om 16:52
Ik ben dus vorig jaar wel om iets na 8en geweest, maar dat was omdat het dan nog even snel voor college kon (overal een excuus voor verzinnen ;)
Je hebt dus idd mensen die daar al voor de deur staan te dringen, beginnen te gillen als ze naar binnen mogen, rennen de winkel binnen, pakken het eerste wat ze zien en rennen naar de kassa. Want een cadeautje krijg je dus alleen op vertoon van een kassabon. Ik heb er met verbazing naar staan kijken. En dan dat gegraai in die bakken met make-upjes... Plaatsvervangende schaamte. En toch ga ik iedere keer weer...
Je hebt dus idd mensen die daar al voor de deur staan te dringen, beginnen te gillen als ze naar binnen mogen, rennen de winkel binnen, pakken het eerste wat ze zien en rennen naar de kassa. Want een cadeautje krijg je dus alleen op vertoon van een kassabon. Ik heb er met verbazing naar staan kijken. En dan dat gegraai in die bakken met make-upjes... Plaatsvervangende schaamte. En toch ga ik iedere keer weer...
woensdag 1 oktober 2008 om 17:02
woensdag 1 oktober 2008 om 17:18
Ben al jaren niet meer geweest, ik heb het gevoel dat ik uiteindelijk dingen koop die ik anders ook niet had gekocht voor die prijs. Het zijn veel partijen van merken, het lijkt dan voordelig, maar gewoonlijk kocht ik dat hele merk niet.
Daarbij de drukte...
Nee, ik winkel liever wat rustiger en wanneer ik het wil.
Heb ook niet de boekjes bekeken, mocht ik toch eens in de verleiding komen.
Daarbij de drukte...
Nee, ik winkel liever wat rustiger en wanneer ik het wil.
Heb ook niet de boekjes bekeken, mocht ik toch eens in de verleiding komen.
woensdag 1 oktober 2008 om 17:47
Doet me denken aan een van de weinige keren dat ik een Bijenkorf van binnen heb gezien en er ook nog wat kocht.
Kom ik bij de kassa, samen met mijn moeder. Zegt die kassamiep: U betaalt *keurende blik van boven naar beneden en weer terug* cash?
We waren beiden te verbluft om nog wat te zeggen.
Wat zal het haar kunnen schelen hoe je betaalt.