Café Wakker - Welcome To The Dark Side

03-09-2015 00:34 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nachtelijk geneuzel.

Have fun, ladies!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Kia ook hoor. Dus als mijn bericht je gekwetst heeft mag je mij ook een pb'tje sturen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Nou Door vertel mijn icoon alles wat je bezig houdt. Kan ik ook weer rustig slapen
quote:Kia-Ora schreef op 31 oktober 2015 @ 03:16:

Kia ook hoor. Dus als mijn bericht je gekwetst heeft mag je mij ook een pb'tje sturen.Nee hoor ben niet gekwetst (lastig woord met drank op). Maar een pb mag altijd om het te verduidelijken.
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 oktober 2015 @ 03:14:

Oh wat zou ik trouwens graag blauwe ogen hebben , mijn broer en mijn vader hadden hele mooie blauwe ogen en wat denk je, krijg ik weer donker bruine ogen. Heb ook heel graag hun blonde haar willen hebben en de krullen van mijn moeder. Nou je hoeft niet te raden; -not-Ruilen? Ik wil al vanaf mijn zesde bruine ogen. Volgens mijn oma kleurden mijn blauwe nog wel naar bruin. Toen ik 12 jaar was is ze gestopt met fabeltjes vertellen
Zit ik ook in het PB groepje? (grapje hoor)

Waarom ben ik nog wakker zeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:vivalimegroen schreef op 31 oktober 2015 @ 03:22:

[...]

Ruilen? Ik wil al vanaf mijn zesde bruine ogen. Volgens mijn oma kleurden mijn blauwe nog wel naar bruin. Toen ik 12 jaar was is ze gestopt met fabeltjes vertellen Ja ik ruil zooooo graag met je. Lijkt mij geweldig van die mooie blauwe ogen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 oktober 2015 @ 03:22:

Waarom ben ik nog wakker zeg.Heb je al tipex stippen gezet?
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 oktober 2015 @ 03:23:

[...]

Ja ik ruil zooooo graag met je. Lijkt mij geweldig van die mooie blauwe ogen.Nee mooi juist van die donkere kijkers!
Ik pak zomaar een van de eerste afbeeldingen bij google maar is toch prachtig;

quote:vivalimegroen schreef op 31 oktober 2015 @ 03:25:

[...]

Nee mooi juist van die donkere kijkers!Heb ik jou op FB? Daar zie je mijn oog, ik wil blauw hahahahah.
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 oktober 2015 @ 03:22:

Waarom ben ik nog wakker zeg.Wil het jou ook wel sturen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 oktober 2015 @ 03:27:

[...]

Heb ik jou op FB? Daar zie je mijn oog, ik wil blauw hahahahah.Ik heb blauwe ogen. Zo speciaal zijn ze niet
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 oktober 2015 @ 03:27:

[...]

Heb ik jou op FB? Daar zie je mijn oog, ik wil blauw hahahahah.Volgens mij niet. Maar ik wil deze

quote:vivalimegroen schreef op 31 oktober 2015 @ 03:20:

[...]

Nee hoor ben niet gekwetst (lastig woord met drank op). Maar een pb mag altijd om het te verduidelijken.En tegen Kia zo lief zijn
Oja, ik heb altijd kittens gehad en wat hebben die de eerste 6 weken mooie blauwe ogen. Kijk nou naar Bo Ghi, hier is hij precies 6 weken, helaas zie je dat de kleur al veranderd hoor maar evengoed mooi;

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6KAQLFFU.jpg
quote:DorothyParker schreef op 31 oktober 2015 @ 03:27:

[...]

Wil het jou ook wel sturen.Ja heb je toch net gedaan of bedoel je wat anders?
quote:DorothyParker schreef op 31 oktober 2015 @ 03:29:

[...]

En tegen Kia zo lief zijn Die gebruikte het woord jullie niet
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 oktober 2015 @ 03:30:

Oja, ik heb altijd kittens gehad en wat hebben die de eerste 6 weken mooie blauwe ogen. Kijk nou naar Bo Ghi, hier is hij precies 6 weken, helaas zie je dat de kleur al veranderd hoor maar evengoed mooi;

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6KAQLFFU.jpg

Zou mijn oudste graag eens met blauwe ogen zien.

Maar je hebt wel gelijk. Flessendame had in het begin ook helderblauwe ogen (ergens nog foto's van), terwijl ze nu kastanjebruin zijn.
quote:vivalimegroen schreef op 31 oktober 2015 @ 03:29:

[...]

Volgens mij niet. Maar ik wil deze

[afbeelding]De mijne zijn nog donkerder helaas.
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 oktober 2015 @ 03:35:

[...]

De mijne zijn nog donkerder helaas.Niks helaas. Ik heb dan helblauwe ogen. Maar om te kunnen kijken heb ik wel hulpmiddelen nodig. Heb nl -8. Zonder lenzen zie ik dus niks/weinig
quote:DorothyParker schreef op 31 oktober 2015 @ 03:35:

[...]

Zou mijn oudste graag eens met blauwe ogen zien.

Maar je hebt wel gelijk. Flessendame had in het begin ook helderblauwe ogen (ergens nog foto's van), terwijl ze nu kastanjebruin zijn.

Ja ik heb alleen maar verstand van katten en niet van kinderen maar er schijnt wel een vergelijking te zijn. Maar kittens worden geboren met blauwe ogen en langzaam kleuren ze naar .............. ja noem maar wat.

Kom ook niet zo goed uit mijn woorden merk ik

Heb heel veel foto`s maar moet morgen een email sturen naar Mijnalbum want ze hebben het offline gehaald omdat ik er te weinig gebruik van maak. Zal ze zeggen dat bij elke google opdracht die naar boven komt dus ze krijgen veel hits. Halverwege de maand kan ik al niet meer in Photobucket omdat er zoveel links zijn geweest. Wat een gezeik.

Mijn jongste heeft de meest mooie ogen (naast mooie blauwe ogen) ;

Nee de foto is niet op zijn kop, hij lag zo, helaas maar een van de weinige leuke foto`s want hij rent altijd snel weg, behalve toen hij een kitten was dus daar heb ik mooie foto`s van. En uiteraard leuke foto`s bij zijn maatje Bo, maar ja dat is Zwaan-kleef-aan.
quote:vivalimegroen schreef op 31 oktober 2015 @ 03:40:

[...]

Niks helaas. Ik heb dan helblauwe ogen. Maar om te kunnen kijken heb ik wel hulpmiddelen nodig. Heb nl -8. Zonder lenzen zie ik dus niks/weinig

Oh jeetje, ik heb ook een kleine hulp nodig hoor, maar dat is rond de 1 dacht ik, weet het niet eens uit mijn hoofd, wat erg.

Ach, zoveel mensen hebben dat en wees trots om mooie blauwe kijkers! Meen ik echt.
Dit is ongeveer wat ik zie zonder lenzen

Dus ik doe bijna een moord voor goed functionerende bruine kijkers.
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 oktober 2015 @ 03:42:

[...]

Ja ik heb alleen maar verstand van katten en niet van kinderen maar er schijnt wel een vergelijking te zijn. Maar kittens worden geboren met blauwe ogen en langzaam kleuren ze naar .............. ja noem maar wat.

Kom ook niet zo goed uit mijn woorden merk ik

Heb heel veel foto`s maar moet morgen een email sturen naar Mijnalbum want ze hebben het offline gehaald omdat ik er te weinig gebruik van maak. Zal ze zeggen dat bij elke google opdracht die naar boven komt dus ze krijgen veel hits. Halverwege de maand kan ik al niet meer in Photobucket omdat er zoveel links zijn geweest. Wat een gezeik.

Mijn jongste heeft de meest mooie ogen (naast mooie blauwe ogen) ;

[afbeelding]

Nee de foto is niet op zijn kop, hij lag zo, helaas maar een van de weinige leuke foto`s want hij rent altijd snel weg, behalve toen hij een kitten was dus daar heb ik mooie foto`s van. En uiteraard leuke foto`s bij zijn maatje Bo, maar ja dat is Zwaan-kleef-aan.

Mijn dames zijn ook katten

De jongste had ik toen ze amper drie dagen oud was. Heb ik een leuk album van op facebook. Die verandering van mislukte hamster naar mooie kat is leuk.

(En erg genoeg heeft mijn schoonzus nog veel meer foto's van onze jongste )
quote:vivalimegroen schreef op 31 oktober 2015 @ 03:40:

[...]

Niks helaas. Ik heb dan helblauwe ogen. Maar om te kunnen kijken heb ik wel hulpmiddelen nodig. Heb nl -8. Zonder lenzen zie ik dus niks/weinig

Laser?

Mijn moeder had -10

(moet wel voor de rest van haar leven druppels in haar ogen nemen, maar ze heeft geen bril meer nodig)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven