Pedo's hebben geen recht op privacy!

02-10-2008 18:41 123 berichten
Van mij mogen "veroordeelde" pedofielen met naam en adres vermeld worden in elke krant, internetsite etc. Ik vind dat er een soort lijst moet komen waarmee je precies kan zien wie het is, en eventueel waar die is. Privacy hoort niet bij een misdadiger wanneer het om pedofilie gaat. Uiteindelijk moet het kind beschermt worden, dat is de rode draad in dit verhaal. Toch schijnen er nog steeds mensen te zijn die het daar niet mee eens zijn en ik snap dat niet!!
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 02 oktober 2008 @ 19:08:

vek en peren ? OMG !!!!

En niemand ziet dat verder ?

Sukkelsssssssssss .

Zouden vek en peren beter helpen dan pek en veren ?
Ik dacht dat ik beter niet de betweter uit zou hangen... En als je snel leest staat er gewoon pek en veren hoor X-D
minny schreef op 02 oktober 2008 @ 19:05:

[...]

Ik had een andere suggestie eigenlijk X-D
z'n oogjes uitsteken natuurlijk. Logisch X-D
Tsssskk...en ik maar denken dat je het expres deed.... :-p
Tientje79 schreef op 02 oktober 2008 @ 19:10:

[...]

z'n oogjes uitsteken natuurlijk. Logisch X-D
Ook leuk, maar niet helemaal..... X-D
Digitalis schreef op 02 oktober 2008 @ 19:04:

Komt G.W. uit H.? Ik dacht uit V.
Als jij het zegt! Limboland, dat weet ik in ieder geval zeker...
minny schreef op 02 oktober 2008 @ 19:12:

[...]

Ook leuk, maar niet helemaal..... X-D
Ik geef het op hoor :rofl:
Het merendeel van de kinderverkrachters is familie of een goede bekende van het kind. Dus wat versta je onder pedo's... Het stereotype van de enge vreemde man die je in de bosjes trekt of je naar zijn lieve kittens lokt klopt niet.

Zou je je eigen vader, oom, werkgever of goede vriend bloot willen stellen aan zo'n volksgericht?
Ik vind dat Pedofielen net zoveel recht hebben om ergens te wonen en te leven. En ja het hoort niet, maar homo`s en lesbo`s zijn ook geaccepteerd. Zolang ze er maar niks mee doen is er toch niks aan de hand????????
hanke321 schreef op 02 oktober 2008 @ 19:16:

Het merendeel van de kinderverkrachters is familie of een goede bekende van het kind. Dus wat versta je onder pedo's... Het stereotype van de enge vreemde man die je in de bosjes trekt of je naar zijn lieve kittens lokt klopt niet.

Zou je je eigen vader, oom, werkgever of goede vriend bloot willen stellen aan zo'n volksgericht?
Als ie met zijn smerige poten aan een kind zat wel ja. Absoluut.
Flashy schreef op 02 oktober 2008 @ 19:17:

Ik vind dat Pedofielen net zoveel recht hebben om ergens te wonen en te leven. En ja het hoort niet, maar homo`s en lesbo`s zijn ook geaccepteerd. Zolang ze er maar niks mee doen is er toch niks aan de hand????????

:rofl:

Of meen je het serieus? @-( X-D
Misschien bedoelt ze het verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen.
Oh, nu lees ik hoe ze schrijft over homoseksualiteit. "het hoort niet als je er maar niks mee doet" ...

Tssssss
Ja....dat kan toch niet serieus zijn....hoop ik.... @-(
hanke321 schreef op 02 oktober 2008 @ 19:16:

Pfoe........... daar vraag je ons wat . Zo heb ik het ook nog nooit bekeken . Ga ik even over broeden , ok ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
In de VS doen ze het wel. Ook wel bekend als Megan's law.

Je kunt online opvragen welke geregistreerde zedendelinquenten in je omgeving (of waar dan ook) wonen.

Heb net zelf even Los Angeles bekeken: laatst bekende adres, foto, misdrijven die men gepleegd heeft, beschrijving van het uiterlijk, of ze eventueel weer voortvluchtig zijn, is er allemaal te vinden.

Ik vind er wel wat voor te zeggen, ook al is het natuurlijk ook een schijnveiligheid.
Known to cause insanity in laboratory mice
Je weet in elk geval met wie je niet moet daten (zeker niet als je kinderen hebt) en welke "aardige" buurman dus niet ff op de kinderen kan letten als je naar de winkel moet. Dat zou al een hoop slachtoffers schelen.
Ben ik het ook zeker mee eens, Minnekind van me. Min.

(Liet me even gaan)
Het gaat hier om veróórdeelde pedofielen Flashy.

En als iemand met zijn poten aan een kind zit, mogen ze wat mij betreft zijn pik er af hakken.

Ik ben met je eens dat pedofilie op zich klinisch gezien hetzelfde is als homoseksualiteit; het is beiden een afwijking in je seksuele voorkeur.

Maar er is één heel groot verschil.

Twee homo's delen die afwijkende voorkeur, en kiezen er allebei voor om samen verder te gaan. Een pedofiel kiest niet voor zijn voorkeur, maar kiest er wel voor om er iets mee te doen. En het kind dat hij misbruikt, kan daar noooooit zelf voor kiezen.

Ik ben met je eens dat je een pedofiel die nooit de fout in gegaan is niet kunt veroordelen, omdat hij niets kan doen aan die afwijking die hij heeft, want in zoverre zie ik het gewoon als een ziekte...

Maar om te stellen dat je een veroordeelde pedofiel nog een kans moet geven??

Ik zou ook niet iemand naast me hoeven wonen waarvan ik weet dat ie een kind verkracht heeft....

Daar is wat mij betreft geen passende straf voor te bedenken....
668, the neighbour of the Beast
Als was het maar omdat als je iedereen die onder die wet valt op een kaart zou zetten met een rood vlaggetje er weinig 'lege' plekken te ontwaren zijn. Schijnveiligheid dus.
Lys schreef op 02 oktober 2008 @ 19:29:

Ben ik het ook zeker mee eens, Minnekind van me. Min.

(Liet me even gaan)
:-d
minny schreef op 02 oktober 2008 @ 19:29:

Je weet in elk geval met wie je niet moet daten (zeker niet als je kinderen hebt) en welke "aardige" buurman dus niet ff op de kinderen kan letten als je naar de winkel moet. Dat zou al een hoop slachtoffers schelen.
Verklaring van goed gedrag vragen?
Ik kan daar wel een passende straf voor bedenken hoor....maar Tientje heeft het nog steeds niet geraden! X-D
Als je zo'n site bekijkt, schrik ik er wel van, hoor. Dat zijn dan alleen nog maar de geregistreerden. Bij elke basisschool staat wel weer een blokje dat naar een veroordeelde verwijst.
minny schreef op 02 oktober 2008 @ 19:33:

Ik kan daar wel een passende straf voor bedenken hoor....maar Tientje heeft het nog steeds niet geraden! X-D
Heb zo'n heul vaag vermoeden...
hanke321 schreef op 02 oktober 2008 @ 19:33:

[...]

Verklaring van goed gedrag vragen?
Dan hoeven ze maar 5 jaar niet meer betrapt te worden, geeft geen uitsluitsel. Beter kun je het gewoon weten, dan weet je bij wie je je kinderen in ieder geval ver uit de buurt moet houden.

Ik wist het van mijn ex-schoonvader, daarom komen mijn dochters nooit in de buurt van die engerd. Helaas waren er nog van die mafkezen die dachten dat ook hij een tweede kans verdiende, en die kreeg hij ook....met hun minderjarige dochters.... Hij grijpt elke kans die hij krijgt...om met zijn poten aan een kind te zitten. Baalt hij ff dat iedereen in zijn omgeving het nu weet, mede door mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven