Viva zoekt alle pijlers

Hoe denk jij over Tofik Dibi?

04-11-2015 14:58 74 berichten
Beste forummers,



In VIVA 53 verschijnt een interview met Tofik Dibi (34), de ex-politicus die in oktober uit de kast kwam en zijn boek Djinn uitbracht. Dit interview zal als leidraad/onderwerp 'vooroordelen' hebben. Wij zijn benieuwd; welke vooroordelen heb jij over Tofik? Hoe denk je dat hij is, wat denk je altijd wanneer je iets van hem ziet of iets over hem leest? Andere, specifiekere vragen mogen natuurlijk ook. Wij zijn benieuwd, dus kom maar door!



Alvast bedankt!



De VIVA redactie
Wat een open, niet sturende topictitel zeg.
Wat een vreemde vraagstelling.
Ik zou niet weten welke vooroordelen ik heb over Tofik Bibi.
Gewoon even mee lezen op het vluchtelingen topic. Dan ben je helemaal weer op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
Is elk oordeel over hem dan een vooroordeel?



Nou, ik heb altijd al gedacht dat hij homosexueel is.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alleen maar liefde. Heb een zwak voor hem
quote:Goede-Fee schreef op 04 november 2015 @ 15:00:

Ik zou niet weten welke vooroordelen ik heb over Tofik Bibi.
Is dat die mafklapper die Wilders met een staal gezicht de reïncarnatie van Hitler noemt?
Alle reacties Link kopieren
Beetje zeurpieterig, zoals alle Groen Linksen. Het woord "vooroordeel" lijkt me overigens volkomen misplaatst. Ik verkondig hier slechts mijn persoonlijke mening die met een vooroordeel niets te maken heeft.
verba volant, scripta manent.
quote:Dragisa schreef op 04 november 2015 @ 15:07:

Is dat die mafklapper die Wilders met een staal gezicht de reïncarnatie van Hitler noemt?Is dat die? Dan hartje ik hem.



Het is hem niet, gelukkig maar. Want ik hartje Tofu wel! En GL ook.
quote:Goede-Fee schreef op 04 november 2015 @ 15:09:

[...]





Is dat die? Dan hartje ik hem. Jij vind het normaal om iemand (wie dan ook) te vergelijken met de man die 6 miljoen joden heeft afgemaakt ( en nee, geen wilders fan )
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 04 november 2015 @ 15:07:

Is dat die mafklapper die Wilders met een staal gezicht de reïncarnatie van Hitler noemt?In dat geval is het 'n ontzettend foute vent. Snap niet dat Viva zo'n type in hun blad wil.
Shoot first, ask questions later!
In eerste instantie, een erg onzeker mannetje.

Maar sinds hij uit de kast is gekomen, vind ik hem een sterk mannetje.

Gezien zijn afkomst en religie, moet hij een heftige strijd met zichzelf hebben gehad, voordat hij eindelijk de stap nam, om uit de kast te komen.
Geen.
Alle reacties Link kopieren
Een man die altijd links loopt te lullen maar ondertussen al jaren geniet van een bizar hoge uitkering!

En in plaats van gewoon een baan te zoeken, nu een of ander boekje geschreven heeft.

Leuk zo'n hobby, maar als hij net als gewone mensen in de bijstand zat, zou hij daar al lang uitgegooid zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zijn coming out was voor mij geen verrassing. That's all.
quote:Dragisa schreef op 04 november 2015 @ 15:07:

Is dat die mafklapper die Wilders met een staal gezicht de reïncarnatie van Hitler noemt?Nee dat was hem niet

http://www.rtlnieuws.nl/n ... jkt-steeds-meer-op-hitler
quote:Dragisa schreef op 04 november 2015 @ 15:11:

[...]





Jij vind het normaal om iemand (wie dan ook) te vergelijken met de man die 6 miljoen joden heeft afgemaakt ( en nee, geen wilders fan )



Och Wilder scheert ook iedereen over een kam. En sarcasme is ook niet echt je ding he?

En het was hem niet lees ik net.
quote:redbuIIetje schreef op 04 november 2015 @ 15:11:

[...]



In dat geval is het 'n ontzettend foute vent. Snap niet dat Viva zo'n type in hun blad wil.Nogmaals dat was hem niet.

http://www.rtlnieuws.nl/n ... jkt-steeds-meer-op-hitler
quote:-RoseRed- schreef op 04 november 2015 @ 15:16:

[...]



Nee dat was hem niet

http://www.rtlnieuws.nl/n ... jkt-steeds-meer-op-hitlerhttps://www.nd.nl/nieuws/ ... -wilders-met.408356.lynkx



Het was hem wel, en vorige maand heeft hij het truukje nog eens herhaald op zijn twitter
Alle reacties Link kopieren
Moslim en groen links. Tja, niet mijn ding. Daarbij vond ik hem nogal een blaaskaak in sommige interviews, maar volgens mij is het een erg intelligente jongen. Al laat dat geschreeuw over Wilders het niet echt zien, jammer dat hij zich tot dat niveau verlaagd.



Oh ja, dat stukje over wachtgeld (Rambam volgens mij) kaartte hem aan als best betaalde student. Vind ik ook geen stijl.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Google het even, er zijn 101 krantenartikelen over zijn uitspraken te vinden. En nee Goede-Fee, ik vind dat geen geintjes
quote:Dragisa schreef op 04 november 2015 @ 15:18:

Google het even, er zijn 101 krantenartikelen over zijn uitspraken te vinden. En nee Goede-Fee, ik vind dat geen geintjesNeem een chill pill.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem sterk, ook voordat hij uit de kast kwam, maar nu nog meer. Hij heeft best wat in huis volgens mij, en heeft een goed moreel kompas. Nog knapper is dat hij met zijn afkomst als Marokkaan het best ver heeft geschopt, want het wordt die mensen niet makkelijk gemaakt.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven