Ziggo internet valt constant uit.

06-11-2015 22:17 41 berichten
Sinds een week valt het internet constant uit. Heb gekeken bij Ziggo storingen, maar daar wordt niks gemeld. Hebben meer mensen daar last van ? Ben sowieso niet zo enthousiast meer over Ziggo, maar deze week slaat alles.
Alle reacties Link kopieren
Met UPC echt nooit problemen gehad maar sinds Ziggo al een paar keer haperend internet dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb eerder problemen met de TV.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 06 november 2015 @ 22:55:

[...]





Ik bedoel dat de klantenservice maar wat kletst en je aan het lijntje houdt. Ze weten heel goed van de klachten die wij hier beschrijven, maar denk maar niet dat ze dat toegeven.Ik ben overgestapt naar Online. Nooit meer klachten gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het Sinterklaasjournaal niet meer in HD zien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Isabela schreef op 06 november 2015 @ 22:37:

Daarom ben ik overgestapt naar kpn. Heerlijk, al maandenlang geen enkele storing gehad. Bij upc/ziggo was het continu raak met storingen.



Same here. Wij werden gek van telkens klantenservice bellen en weer alles na te moeten kijken.

KPN doet het super en veel sneller internet.
Alle reacties Link kopieren
Yep hier ook drama sinds UPC Ziggo werd en ik word er gek van, moet soms wel 3 keer per dag mijn modem opnieuw opstarten.
Hier ook en jawel.. ook nadat UPC Ziggo werd. Wat een toeval allemaal hè..

Jarenlang probleemloos en heel snel internet gehad bij UPC, nu valt het om de haverklap uit. Zwaar irritant en klantenservice gaf ook aan dat de leidingen vlakbij modem de stoorzender konden zijn. Dat ik dus beter mijn tv/modem/etc elders in de huiskamer kan zetten

Ja hoor, ik ga mijn huiskamer en bedradingen verbouwen.. toedeloe. Ik stap wel over.
Hier ook. Monteur kostte ons eigen gekd, router nieuw ook. Later werd ons aangeraadde nog maar een ander apparaat er tussen te zetten, kostte 150 euro, en nog steeds gezeik.

Ze doen net of ze heel coulant zijn, maar omdertussen draaien ze je een poot uit.

We zijn vorige week over gegaan naar tele2 ze zakken er maar in daar!
Hier ook Bam, ze haalden allerlei bezopen redenen aan. Gaat nergens over.

Het zou aan de kabels in de grond liggen, en niemand in uw straat heeft er verder last van (uhuh, hele blok godvert, dus wat lult ze nou) ze praten je allemaal aan dat het aan jou ligt en sowieso niet aan ziggo, en dat ze dit nog nooit hebben meegemaakt, niet kennen, nieuw voor ze is, ook niet weten. Blablabla. Een meerdere krijg je nooit te spreken, kan niet, wil niet. We mochten wel een monteur (alweeeer) laten komen, kosten voor ons.



Ja toedeledoki, we zitten nu bij tele2
Alle reacties Link kopieren
Ja hadden wij ook. Nieuwe modem, monteur langs, maakte niks uit. En maar een hoop betalen! Zijn overgestapt naar telford, stuk goedkoper en geen problemen meer.
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde probleem. Heel irritant. Klantenservice is ook 3x niks.
Wij hadden hetzelfde probleem, na het vervangen van de router was het over. Van tijd tot tijd verhoogd Ziggo de upload- en downloadsnelheid. Onze oude router bleek die snelheid niet aan te kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Dan Ziggo bellen en vragen om een monteur want het kan dan aan je buitenkabel liggen. Dit hebben wij gehad en is prima opgelost door Ziggo. Bij ons zat er vocht in de buitenkabel. Dit is zonder problemen vervangen.quote:Ariellle schreef op 06 november 2015 @ 22:40:

[...]





Heb ik allemaal gedaan, resetten, kabels nagekeken, ander kanaal gezet, helpt allemaal niets. Probleem kan volgens mij niet bij mij liggen, dus denk bij Ziggo.
Alle reacties Link kopieren
Ook last van :-s De klantenservice zegt dan dat er geen storing is en webcare (twitter) geeft een standaard stappenplan dat ik al lang en breed doorlopen heb.

Ik ga op zoek naar een andere provider.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden met vlagen soms wel twee weken geen internet bij Ziggo. Nu andere provider, geen last meer.
quote:annavanandelle schreef op 06 november 2015 @ 22:50:

Ik heb het ook gehad.

Had een afspraak met een monteur genaakt (6 week later. Eerder was geen tijd vrij waarop we thuis waren en om er nu vrij voor te nemen...).

Als ze niets zouden vinden zouden de kosten 45 euro voor ons zijn.

Na het maken van de afspraak wekenlang geen uitval gehad. Dus toch maar afgezegd want ik zag de bui al hangen..

En nu sinds twee dagen weer continu uitval 😈



Toevallig dat er afgelopen donderdag een afspraak is gemaakt voor een monteur. Die komt maandag. Ineens sinds gistermiddag is de internet veel sneller. (ik heb niets aangepast). Moest meteen aan dit verhaal denken. Snelheid getest en nu is het ineens 35 mb/s terwijl ik al zeker 2 weken elke dag op 5 mb zat.

Zal dan vast weer aan mijn bekabeling liggen



Zal me niks verbazen dat het na maandag weer prut is... Je word gewoon besodemieterd waar je bijstaat maar ik kan niet overstappen omdat ik (toen het nog UPC was) iets verandert heb in mijn pakket.. Of ik moet een afkoopsom betalen van meer dan 400 euro (voor amper 4 maanden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven