Parenclubs

22-07-2008 21:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag een keer na een parenclub gaan. Wie heeft hier ervaring mee?

En komen hier alleen maar oude mannen?

Zou graag een keertje willen kijken waar ook jonge mensen komen 20 tot 35 of zo
Alle reacties Link kopieren
Als je even heel goed rond kijkt op deze pijler dan zien je dat er een topic is over een parenclub, je vindt daar heel veel informatie.



Succes met lezen!
Alle reacties Link kopieren
He ik ben wel eens naar amourett gegaan (dat ligt bij utrecht in de buurt) op woensdag avond komen er ook jonge stellen. Ben zelf 21 en heb me daar prima vermaakt.
Nee, er komen ook oude vrouwen, zoals ik.
Na een parenclub?

En wat is dan Voor een parenclub?



Inderdaad, alleen maar oude vrouwen. Amourette vind ik geen aanradertje trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Hallo daar.ik ben een man van 39 jaar.ik ben nooit in een parenclub geweest maar het lijkt me wel eens gaaf om daar heen te gaan.

Ik heb alleen geen partner die met me mee wil.

Zijn er hier toevallig dames uit omgeving Den Haag. Die mij mee wil nemen.anders kom ik er nooit in.hebben we ook gelijk een date als het klikt tenminste.

Thankx al vast
Alle reacties Link kopieren
Heeee Pollwops, heb je de huisregels niet gelezen? Hengelen mag hier niet en iemand oppikken voor een pc bezoekje dus ook niet. Je zal hier trouwens weinig succes hebben, de meeste dames zoelen zich niet geroepen om als entreekaartje te fungeren.

Er zijn clubs waar je als man alleen naar binnen mag.
...
Alle reacties Link kopieren
Er is een al een langlopend topic over parenclubss. Daar ben je van harte welkom!! Er is ook veel info te vinden. Lees het maar eens.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Fun 4 to in Moordrecht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven