Contacten in Gmail: hellup!

08-11-2015 11:47 7 berichten
In mijn Gmail staan enkele oude e-mailadressen die eruit mogen: de desbetreffende personen hebben inmiddels een nieuw e-mailadres.



Echter, ik kan deze ‘foute’ e-mailadressen niet vinden bij ‘contacten’. En dus ook niet verwijderen. En dus blijven deze e-mailadressen verschijnen op het moment dat ik een e-mail naar ze wil sturen.



Ze staan niet bij ‘‘alle contacten’’ en ook niet bij ‘‘regelmatig contact mee opgenomen’’.

Maar op het moment dat ik een nieuwe e-mail opstel, komen ze wel weer tevoorschijn als zijnde optie.



Gekmakend! Wie weet hoe het moet?
Alle reacties Link kopieren
Doe je op een computer die op Windows draait? Ik merk als ik iets wil veranderen ik dit beter op mijn laptop kan doen dan op mijn tablet.
Ik zou hier even kijken en anders zelf googlen:





Ik heb deze zoektermen gebruikt: gmail emailadressen automatisch aanvullen
quote:Travelgirl33 schreef op 08 november 2015 @ 12:20:

Doe je op een computer die op Windows draait? Ik merk als ik iets wil veranderen ik dit beter op mijn laptop kan doen dan op mijn tablet.Nee Apple.
quote:Rubber_Ducky schreef op 08 november 2015 @ 12:31:

Ik zou hier even kijken en anders zelf googlen:





Ik heb deze zoektermen gebruikt: gmail emailadressen automatisch aanvullenBedankt voor je link. Ik heb het bekeken. Maar helaas heeft Gmail de hele interface verandert, en klopt dat antwoord helaas niet meer.
Deze link is van eind maart.

Kun je het contact helemaal verwijderen (zodat je het oude adres ook verwijderd) en daarna opnieuw toevoegen met het nieuwe adres?
Bedankt voor je link! Want het was de springplank naar de oplossing.



(Het werkte niet, want het e-mailadres van die persoon bleef maar verschijnen, maar stond niet meer tussen 'contacten'. Aaaargh! En dan dat stomme GooglePlus waarnaar je constant wordt verwezen.... grrrr).



Voor degenen die het willen weten:



- Contacten

- Meer

- Importeren

'naar oude versie van contacten'

'mijn contacten / meest gebruikte contacten / andere contacten': hier vind je alle e-mailadressen die je ooit hebt gebruikt, en kan je ze wissen.



Even uitloggen en opnieuw inloggen, klaar.



Bedankt voor de tips allen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven