Wie heeft er weer haar?

06-11-2015 16:54 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

In mijn dagelijks bekeken seksfilmpjes komt ik steeds meer vrouwen met schaamhaar tegen. Ook op imgur zie je meer en meer haar. Streepje. driehoek, kort geschoren, langer haar, toefje. Van alles wat.



Ik heb het idee, en dat roep ik al jaren, dat helemaal kaal uit is. Ondanks alle vroegere opmerkingen als haar tussen je tanden bij het beffen, hygiënisch, stank en noem maar op.

Schaamhaar is weer in.



En hoewel ik mijn ballen iedere dag nog scheer dringt de vraag zich op: hoeveel vivavrouwtjes gaan mee met de sekswereldtrend en laten ook weer (wat) schaamhaar staan?
Alle reacties Link kopieren
Toch gek dat de vivavrouwtjes zich niet hetzelfde afvragen over de vivamannetjes.....

Zag vandaag een man met haren op zijn zak die langer waren dan mijn hoofdhaar......brrrrrrr

Maar dat is off-topic..
Trimmen is voldoende, kaal vind ik nergens voor nodig. Kleutertjes en bejaarden zijn kaal.



Dat haar verbergt overigens beginnende rimpels, scheelt ook weer. En de grijze trek ik eruit. Bossen haar onder de armen word ik nog steeds niet blij van, maar een dikke bos op mijn hoofd is dan wel weer fijn .
Alle reacties Link kopieren
Pijpenkrullen met highlights, meestal in een staart, en een bob-line aan de voorzijde.



Op zaterdagavond wil ik het wel eens los dragen, maar dat schijnt nogal te kriebelen.....
jouw leven is een keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven