Tepelpiercing erg zichtbaar zonder bh?

03-11-2015 00:29 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na jààren onzeker te zijn geweest over mijn kleine borstjes vind ik ze eindelijk prachtig! Nu wil ik ze versieren met een piercing maar... Ze zijn zo klein en stevig dat ik nooit bh's draag. Die heb ik écht niet nodig ook. Ik ben bang dat mijn piercings dan wel heel erg zichtbaar zijn. Soms is dat opwindend maar het kan natuurlijk ongepast zijn.. Graag ervaringen!
quote:ikke.merel schreef op 08 november 2015 @ 11:10:

Hahaha idd,Corona67😇En op andere momenten net leuk (al zullen veel moraalridders hier op VF daar een andere mening over hebben )
Alle reacties Link kopieren
Ja zeg dat !!!



Ik loop zeker niet te koop met mijn tepelpiercings en niemand verwacht ze ook eigenlijk bij me.



Maar af en toe is die ondeugende twist gewoon leuk😉.
Klopt.. Er is een tijd en plaats voor alles.



Dat is wat me stoort aan die "moralridders". Ze doen net alsof je 24/7 met dit soort dingen bezig bent, en verder geen leven hebt..

Zoooooo vermoeiend
Alle reacties Link kopieren
Ga vanmiddag heerlijk met vriendinnen een dagje sauna doen,lekker relaxen.



Tja.... Dan zijn ze dus wel zichtbaar😳
quote:ikke.merel schreef op 08 november 2015 @ 11:30:

Ga vanmiddag heerlijk met vriendinnen een dagje sauna doen,lekker relaxen.



Tja.... Dan zijn ze dus wel zichtbaar😳Ohhhh ben jaloerssss... Ik wil ook naar de sauna vandaag (is echt veels te lang gelee)
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind dat ook zo lekker, zelf probeer ik toch zeker 1á2 X per maand te gaan.



Ga vaak met vriendinnen en eens per maand op een vaste dag met mijn moeder en zus.
Ik ben alweer een paar maanden niet geweest.. jammer eigenlijk (maar doe ik ook zelf.. Moet het gewoon inplannen.. Heb toch vrije dagen zat)

Ik ga meestal alleen. Vind het wel leuk om verschillende sauna's te proberen. Heb niet echt een vast waar ik heen ga (sommige kom je uit praktisch oogpunt vaker uiteraard)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel verschillende bezocht, ik doe we af en toe nog wel, maken er dan een heerlijk dagje van.



Maar meestal ga ik naar Saré, dichtbij en alles top geregeld daar. Gave aufguss ook !!
quote:ikke.merel schreef op 08 november 2015 @ 11:47:

Ik heb ook wel verschillende bezocht, ik doe we af en toe nog wel, maken er dan een heerlijk dagje van.



Maar meestal ga ik naar Saré, dichtbij en alles top geregeld daar. Gave aufguss ook !!Klopt... 2 - 3 uur sauna is echt wel te kort
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_86852 wijzigde dit bericht op 09-11-2015 14:36
Reden: Flauwwwwww
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Met kleren aan wil ik niet ze gezien worden.

Mij maakt het niet uit dat ze mijn piercings zien in de sauna. Ik heb een behoorlijk aantal piercings. Soms zie je mensen naar me staren.

Ik stoor mezelf er niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Tepelpiercings zonder bh is in de meeste gevallen ongepast.

Soms is het wel leuk om zonder bh weg te gaan.
oud topic, ik weet niet of TO nog dit gaat lezen..
Idd. Was alweer bijna 4 maanden stil. Je had als laatste gereageerd en wil het topic weer nieuw leven inblazen?
Hier ook ervaring met tepelpiercings en zonder bh onder een strak topje of truitje zeker wel goed zichtbaar, ook bij een simpel staafje of ringetje, ik had er vaak nog dingen aanhangen (sieraden) en dan was het helemaal zichtbaar dus meestal droeg ik wel een voorgevormde bh en dan zag niemand iets.
Alle reacties Link kopieren
Idd Mama2015.



Ik draag ringetjes en met een bh met wat vulling is er helemaal niets van te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag zware studs in m'n tepels, ook die zijn met wat vulling niet te zien.
Alle reacties Link kopieren
Studs als tepelpiercings, dat ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikke.merel schreef op 22 maart 2016 @ 11:56:

Studs als tepelpiercings, dat ken ik niet.



+1

Ik dacht dat het zo'n piercing was met een plat achterkantje wat je soms wel eens tussen de borsten, in de nek etc. ziet... Maar hoe zit dat dan in je tepel...?



Ik draag naar het werk, familie etc. een voorgevormde/padded bh dan zie je er helemaal niks van.
Alle reacties Link kopieren
Hariette laat graag haar tepels piercen stretchen daar haar dominante vent....

Hebben jullie nog geen pb gehad, Merel en Zoeys? ;)
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee niks ontvangen! Gaat er kinky aan toe daar zo te horen
Alle reacties Link kopieren
sorry het zijn denk ik geen studs, die in je huid worden gezet. ik noem ze studs. maar het zijn gewoon staafjes ze zijn vast geschroefd.

En als het goed genezen ik ga ik mijn tepels stretchen. Of dat kinky is mogen jullie zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hariette schreef op 21 april 2016 @ 20:49:

sorry het zijn denk ik geen studs, die in je huid worden gezet. ik noem ze studs. maar het zijn gewoon staafjes ze zijn vast geschroefd.

En als het goed genezen ik ga ik mijn tepels stretchen. Of dat kinky is mogen jullie zeggen.



Lieverd, dat heten "stretchers" in het oor zie je dat wel vaker.

Studs zijn metalen versieringen die zie je vaak op biker boots, een leren jack of een stoere leren riem enz enz.



ff een tip Harry, als je dit soort dingen post (om welke reden dan ook) verdiep je er ff in
Alle reacties Link kopieren
Zou je het bij mannen ook goed zien?

En is het iets voor mij denken jullie?
[quote]willem1959 schreef op 22 april 2016 @ 18:26:

Zou je het bij mannen ook goed zien?

En is het iets voor mij denken jullie?[/quote



Denk het wel Willem.

Vergeet die voorgevormde bh niet he. Beetje genant als het altijd en overal zichtbaar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven