foto's verwijderen van ipad mini

08-11-2015 11:27 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag forummers,

Ik kan met geen mogelijkheid foto's van mijn iPad mini verwijderen. Het blauwe prullenbakje is niet zichtbaar.

Ik heb het al geprobeerd met de iFun box , maar ook daarmee helaas geen resultaat

Ook met iTunes lukt het maar niet

Wie o wie heeft de geheime sleutel om mij de deur naar deze haast onmogelijke opgave te openen ?
een discussie is een gesprek waarin de deelnemers vooral naar zichzelf luisteren
Alle reacties Link kopieren
Twee links met allerlei oplossingen als er problemen zijn met het verwijderen van foto's



veel,tips bij de comments onderaan



Daar staat ook deze link
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Dag Suzanne,

Op die website was ik ook al terecht gekomen . Helaas kwam ik ook daar niet verder.

Toch bedankt voor de moeite
een discussie is een gesprek waarin de deelnemers vooral naar zichzelf luisteren
Alle reacties Link kopieren
Lukte het eerst wel en nu niet meer of is dit de eerste keer dat je het probeert? En welke iOS versie heb je op je iPad?
Alle reacties Link kopieren
Sluit je je ipad aan op pc/laptop?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 08 november 2015 @ 13:59:

Sluit je je ipad aan op pc/laptop?



Ik heb het zowel met als zonder laptop geprobeerd.

@ dwarrsmaarnietlazy ; ik heb de nieuwste IOS versie 9.1 er in staan.

Met de vorige versie lukte het ook niet.
een discussie is een gesprek waarin de deelnemers vooral naar zichzelf luisteren
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed begrijp staan er foto's op je iPad die je kwijt wilt, of wil je de gemaakte foto's naar je computer overzetten?



Als het om foto's verwijderen gaat koppel je aan de computer, open je iTunes en dan klik je op je device in iTunes. In de balk links staan nu dingen op je device, kies daar foto's en klik dan in het venster dat rechts verschijnt het vlakje uit dat je foto's synchroniseert. Nu rechtsonder op "synchroniseer" of "pas toe" klikken.



Wil je gemaakte foto's naar de computer halen dan moet je de Foto's-app op de computer (Mac) gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jackpot schreef op 09 november 2015 @ 14:35:

[...]





Ik heb het zowel met als zonder laptop geprobeerd.

@ dwarrsmaarnietlazy ; ik heb de nieuwste IOS versie 9.1 er in staan.

Met de vorige versie lukte het ook niet.



Heb je op de apple-site gekeken? Evt tips van gebruikers ook daar.

Evt mailen of bellen,

Ik had ooit een probleem met mijn iphone, nadat alle hulp etc niets hielp heb ik toen gebeld ( ok, betaald nummer). Ze konden me op dat moment niet helpen maar belden me terug ( met oplossinng), er was een grote klantvriendelijkheid vond ik.

Geen idee hoe mailen gaat, ik vond toen bellen noodzakelijk, dan maar betaald. Dat kostte me niet veel, ze gingen me immers al snel terugbellen.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Dag Rozenwater en SuzanneSuus,

Het is me gelukt . BEDANKT !!

Wel vind ik het een beetje omslachtig dat je niet rechtstreeks alle foto's van je iPad kunt verwijderen.

Stel dat je geen laptop of pc hebt ?
een discussie is een gesprek waarin de deelnemers vooral naar zichzelf luisteren
Alle reacties Link kopieren
De foto's op je iPad zijn er ook ooit via de computer opgekomen.



Foto's die NIET via de computer op de iPad terecht zijn gekomen zijn gemaakt met de camera of bewaard vanuit bijvoorbeeld Safari. Die staan dan in de "Camerarol" en DIE zijn wel vanaf de iPad te verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lulletjerozenwater schreef op 10 november 2015 @ 21:28:

De foto's op je iPad zijn er ook ooit via de computer opgekomen.



Foto's die NIET via de computer op de iPad terecht zijn gekomen zijn gemaakt met de camera of bewaard vanuit bijvoorbeeld Safari. Die staan dan in de "Camerarol" en DIE zijn wel vanaf de iPad te verwijderen.Ja, fotos je hebt gesynchroniseerd via Itunes kan je niet handmatig verwijderen. Is dus ook de reden waarom ik fotos direct vanaf de camera op mn ipad zet (met een kabeltje) of mezelf de fotos toestuur via Berichten/mail (als het om kleine aantallen gaat).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven