Probleem met Gmail / Agenda?

11-11-2015 12:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man en ik hebben allebei een Gmail account. We hebben die gekoppeld aan onze agenda's. De laatste 2 dagen echter krijgen we allebei de agendaverzoeken niet meer binnen. Dus als ik iets in m'n eigen agenda zet en hem uitnodig, krijgt hij de uitnodiging niet en andersom ik ook niet. Hebben meer mensen hier last van toevallig? Heb al gekeken bij Gmail of er een storing is, maar daar kan ik niks over vinden
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
ik had dat ook maar toen ik via google chrome in mn agenda ging kreeg de ander en mn mobiel het wel door
Alle reacties Link kopieren
Okay dat ga ik dan ook proberen. Dank voor de tip
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Helaas. Bij mij werkt de tip met Chrome niet
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
ik heb het hele synchroniseren van verschillende accounts opgegeven.



we hebben nu 1 nieuw account "agendabroadwayenechtgenoot@gmail.com" en daarvan allebei de agenda op de telefoon geïnstalleerd. dus we werken allebei in dezelfde agenda
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Dat is natuurlijk ook een idee inderdaad
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:GarciaCM schreef op 11 november 2015 @ 12:55:

Dat is natuurlijk ook een idee inderdaad



was echt supersimpel. gewoon alleen de agenda laten synchroniseren en klaar.



en ja, nu krijgt mijn man ook een herinnering als ik naar de nagelmevrouw moet :-) maar dat weegt niet op tegen de ellende van "hopen dat hij synchroniseert"
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Haha dat is zo. Ga het er inderdaad eens met man over hebben, want dit is ook niks
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dat ook zo gedaan, agenda op een gezamenlijk email adres. Alleen heb ik ook een "telefoonagenda", wat betekent dat ik bij het invoeren de afspraak kan kiezen in welke agenda ik het zet. Zodat mijn man niet de herinneringen krijgt van afspraken (of reminders) die ik er voor mezelf inzet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Bean schreef op 11 november 2015 @ 13:49:

Wij hebben dat ook zo gedaan, agenda op een gezamenlijk email adres. Alleen heb ik ook een "telefoonagenda", wat betekent dat ik bij het invoeren de afspraak kan kiezen in welke agenda ik het zet. Zodat mijn man niet de herinneringen krijgt van afspraken (of reminders) die ik er voor mezelf inzet.dat heb ik ook, maar dan van die van ons samen en mijn zakelijke agenda. ik kán ook nog mijn eigen microsoft account agenda zichtbaar maken maar ik vind het wel makkelijk zo. 1 zakelijk, 1 privé. zakelijk=blauw, privé=rood
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt wel goed. Toch eens overwegen. Bedankt allebei
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven