Verhoogd bankje gezocht voor seks

04-11-2015 16:35 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje rare vraag misschien maar wij willen graag een bankje of bijvoorbeeld een verhoogde hocker kopen voor in de slaapkamer om seks op te hebben. In parenclubs hebben we wel eens zoiets gezien maar ik heb geen idee waar zoiets te koop is. Op chinese sites is wordt er wel wat aangeboden maar dat is alleen voor handelaren die er gelijk een hele zeecontainer vol van willen.



Weet iemand waar zoiets te krijgen is? We zoeken dus een bankje waar mijn vriendin op kan liggen en ik staande haar kan nemen. Het moet dus zo hoog zijn als een tafel zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
En als je bij Google sexbank in typt dan?
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Bij aliexpress kun je er 1 bestellen. Heet sex wedge, heel handig ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja thanks voor de tips maar Aliexpress en google zover was ik zelf ook wel gekomen. Maar Aliexpress is dus voor grote aantallen uit China te bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, ik bestel er zo vaak. Je kan gewoon 1 bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk, die sex wedge kan ook per 1 zie ik. Maar dat is meer een soort kussen voor op het bed. Wel interessant. Vind je het de ca 100 euro waard?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het net handig omdat je die gewoon kan wegbergen. Je hebt ook andere goedkopere varianten als je even verder zoekt op de site.
Massagetafel? Kun je vaak ook opbergen.
Alle reacties Link kopieren
Die lijken me niet stevig genoeg voor wat wij doen....
soo hee, hoe hard gaan jullie dan wel niet?
Alle reacties Link kopieren
Kom maar een keer mee doen ;)



Nee hoor, niet extreem hoor maar zo'n sportschool bankje is op zich heel handig omdat hij niet beweegt en kraakt. Dus met kinderen in huis kun je dan lekker je gang gaan. Zeker als je staande neukt maak je dan nauwelijks lawaai en kun je toch flink bezig zijn. En voor mijn vriendin is het extra lekker door de andere "penetratiehoek"
ja ik vind het ook erg fijn om geneukt te worden terwijl ik op een tafel lig, maar de meeste plekken zijn hard of onhandig, dus zo'n ding voor op bed lijkt me wel wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:pussywillow schreef op 04 november 2015 @ 16:58:

Oh jij wilt zo eentje?



[img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... GQogK9kom1[/img] dat is leuk!



Hoe heet zoiets? Waar koop je dat? :D
Tgggg... wat een ellende! Heb je een voorbeeld van internet? Dan is het een koud kunstje voor een vent om dat na te maken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eettafel is perfect hiervoor...maar ja, die past niet in jullie slaapkamer lol!
quote:merano schreef op 04 november 2015 @ 16:37:

In hoogte verstelbaar

[img]http://www.dynamique.turnweb.nl/homepag ... 808315.jpg[/img]😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Als je een beetje handig bent kun je misschien proberen om een beanbag te maken die min of meer de vorm heeft van zo'n Liberator Esse? Als die goed gevuld is, moet dat best stevig zijn. Lijkt me een budgetvriendelijk alternatief. En je kan het de design geven die je wil! Je brengt me in ieder geval op gedachten :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven