ervaringen goedkope en niet al te grote smartphone

12-11-2015 09:31 5 berichten
Ik zoek een goedkope (onder de 100 euro) en niet al te grote smartphone, die liefst ook nog een beetje fatsoenlijk functioneert en liefst ook een frontcam heeft

Ik heb nu een samsung s4 mini, ik zoek dat formaat ongeveer. Een rondje googlen levert op de huawei y360, de samsung trend 2, de alcatel pixi 3 etc.. maar het valt me op dat ze allemaal nogal matig zijn toegerust met opslag en geheugen enzo. Dus misschien is het wel onmogelijk wat ik zoek. De enige betaalbare foon die nog een beetje fatsoenlijke specs heeft was de acer z220, maar die is foeilelijk zag ik in de winkel. Heeft iemand ervaring met genoemde telefoons en werkt het in de praktijk nog een beetje? of is het echt zonde geld.
Alle reacties Link kopieren
Vind je de moto e 2015 niets? 4,5 inch scherm en rond de 100 euro. Hier een uitgebreide review. http://tweakers.net/pricewatch/436408/m ... t/reviews/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb idd de moto e 2015 en ben erg tevreden.
Dat is inderdaad ook nog een optie, zeker betere specs, maar die is al redelijk duur voor waar ik hem voor wil hebben en aan de grote kant. Ik hoopte eigenlijk hele enthousiaste gebruikers te vinden van 1 van bovengenoemde telefoons, en dat die best prima mee kunnen voor internet, appen, een spelletje en wat foto's. Heel veeleisend ben ik niet, maar het moet wel functioneren zeg maar, niet dat als je iets wil doen je eerst 3 minuten moet wachten voor een app wil starten, of dat je 2 apps kan installeren en je telefoon vol zit.
Alle reacties Link kopieren
Is de LG L40 mischien ook iets. Die telefoon komt overal redelijk goed uit de tests en is 89,-
Pluk de dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven