Sint denkt aan een Wii dit jaar

21-10-2015 21:13 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou dat wat zijn? Ze staan behoorlijk goedkoop op mp, ook in de buurt (wil 'm zelf ophalen zodat ik 'm werkend kan zien)

De kinderen zijn bijna 4 en bijna 8.

We zijn echt een leek op dit gebied, dus do's, dont's, in's en out's zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Sinds mijn 11 jarige een Play station heeft wordt de Wii hier niet meer gebruikt ik heb m op Mp staan voor 100 euro met 2 controlers,15 skylanders, en 12 spellen, 300 euro is belachelijk veel
quote:sandy1974 schreef op 21 oktober 2015 @ 22:25:

Sinds mijn 11 jarige een Play station heeft wordt de Wii hier niet meer gebruikt ik heb m op Mp staan voor 100 euro met 2 controlers,15 skylanders, en 12 spellen, 300 euro is belachelijk veelEen Wii U he, geen Wii.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dali78 schreef op 21 oktober 2015 @ 22:05:

Ik ben ook aan het kijken voor een Wii. Heb kinderen van 4 en 7. Vind het ook wel een smak geld om een nieuwe Wii U te kopen. Ik zag ook een Wii mini voorbij komen. Zoals ik het lees is het belangrijkste verschil dat je daarmee niet online kan. Maar dat lijkt me op deze leeftijd nog niet belangrijk. Weet iemand of de wii mini wat is?Wij hebben een Wii mini. Daar kun je dezelfde spellen op spelen als op de gewone Wii, maar die zijn dus tegenwoordig niet meer te koop, alles is voor de WiiU. Dus alleen tweedehands spellen en geen illegale, want die doen het schijnbaar niet op de Wii mini. Misschien tweedehands kopen met extra spellen en meerdere controllers? Bij ons wordt hij ongeveer vier keer per jaar gebruikt (kinderen zijn net 5 en bijna 7), buitenspelen, op de tablet of met lego vinden ze veel leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor de tweedehands wii gaan dan kan je meteen zien hoe leuk ze het vinden en eventueel ooit upgraden naar een nieuwere versie.

Ik heb een wij met een hoop spellen erop maar er wordt maar zelden mee gespeeld, ik denk dat dit voor de wii u niet anders zou zijn.
quote:Moiren_ schreef op 21 oktober 2015 @ 22:04:

[...]



Zeg ik dat?



Maar de vriendjes van de kinderen van TO spelen er wel mee. Het is gewoon iets wat je in je overweging mee kan nemen. Zoals ik al zei, ik zou wat langer doorsparen.Oei, humeurig?
Alle reacties Link kopieren
Onze kinderen (nu bijna 7 en bijna 8) kregen van de sint vorig jaar een WII. zeker 5 keer per week wordt er een half uur flink op gespeeld. Vooral de mario spellen zijn erg populair. Ik wilde eerst de ouderwetse (op MP gekochte voor 100 euro) WII proberen, voordat we aan een dure spelcomputer gaan. Deze ouderwetse kan nog wel een hele tijd mee, want de spellen zijn nog lang niet uitgespeeld Hier was het dus een gouden greep!
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
@Wolkewitje, bedankt voor de uitleg! Ga nog even denken!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je perse de nieuwste versie moeten kopen?, mijn oudste kreeg de Wii toen hij 8 werd, kostte toendertijd nog 400 euro, 3 jaar later kocht hij een PlayStation en werd er naar de Wii niet meer gekeken.

Alsook dat geweten had , had ik nooit een nieuwe Wii gekocht, PlayStation heeft hij ook 2e hands gekregen, want over 3 jaar wil hij misschien wel weer een Xbox
Als je niet hecht aan de nieuwste spellen, en als je alleen de spellen doet die echt gebruik maken van het typische Wii-systeem, dan heb je aan een tweedehandsje van 50,- een heel erg leuk kado.



Maar het aanbod aan spellen is niet groot, ook niet voor de Wii U, en zodra ze iets ouder zijn is de kans groot dat ze spellen willen die veel beter te spelen zijn met "normale" controllers. Dan wordt het alsnog een XBOX of Playstation.
Alle reacties Link kopieren
Wii mini is die rode, toch? Dat is dezelfde als de oude Wii. Zijn dus geen nieuwe spellen voor te krijgen. Alleen Just Dance 2016 zag ik nog.

Onze oude Wii was vorig jaar kapot. Daar hebben wij toen een mini voor in de plaats gekocht. Online-functie gebruiken we niet, dus wordt ook niet gemist.

De kinderen vermaken zich nog wel met de oude spellen. Maar ze mopperen soms als ze de nieuwe spelreclames zien.
Ik zou toch voor de wiiu gaan. We hebben beide systemen in huis maar mijn broertje kijkt al jaren niet naar de wii om en vind de wiiu veel leuker.
Alle reacties Link kopieren
Hier staat ook een wii u voor mijn zoon en echt een supertof ding. wij hebben hem ook via mp aangeschaft voor 230 euro. Wel de zwarte variant die heft meer opslagcapaciteit dan de witte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven