Sexy lingerie tips

28-04-2015 22:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand toevallig tips waar in (al dan niet online) sexy en toch classy lingerie kan vinden??

Ik vind zelf de lingerie van Agent Provocateur erg mooi maar de prijzen ervan niet bepaald. Dus eigenlijk nog een aanvullende vraag: een beetje betaalbaar graag.

Pabo enzo is natuurlijk niet bepaald kostbaar, maar is in mijn ervaring ook niet al te kwalitatief. Ben benieuwd waar jullie shoppen!
Alle reacties Link kopieren
Primark inderdaad. Prijs/ kwaliteit verhouding is goed.
quote:anoniem70 schreef op 02 november 2015 @ 13:48:

Als ik een lingerie zaak binnenloop of in een kleding winkel in dat hoekje terecht kom, krijg ik meteen een erectie

Hahaha, dat meen je niet! Toch? Hoop ik?!



Ik heb er altijd een bloedhekel aan als er mannen in de lingeriewinkel staan. Met hun vrouw mee ofzo, die staan dan eens rustig te observeren wat de dames allemaal bekijken en gaan passen.

Met dit bovenstaande bericht vind ik het helemaal walgelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 12 november 2015 @ 04:17:

[...]Ik heb er altijd een bloedhekel aan als er mannen in de lingeriewinkel staan.

<knip>

die staan dan eens rustig te observeren wat de dames allemaal bekijken en gaan passen.

In mijn ervaring -als man- zijn de meeste mannen juist druk bezig met "afwezig zijn". Ze zijn met hun telefoon bezig, of blijven voor de deur staan.

Of ze hangen bij de paskamers tot ze even moeten kijken.



Zelf zoek ik vaak mee naar wat leuks voor mijn vrouw, maar ik ken haar maten en voorkeuren dan ook erg goed, soms tot vermaak van de medewerksters :-)
pabo.nl kittig.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven