Verkeerd begrepen topictitels

05-09-2015 18:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Weg met oud en nieuw!"



Waarom, hoezo? Oud en nieuw is toch juist een onwijs leuk feest?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nu begrijp ik pas bepaalde humor. Kopje (thee of koffie) erbij?

Ook een koekkie? Zeg maar nee, dan krijg je er twee. BartNN.

Of FFBtalk no powder. Vluggertje doen. Gewoon meteen door naar de room. Zonder slag.



EDIT 17-11

Room is eng. Rooms ... Hoe veel is er mogelijk? Zonder er. Romig.. Het is de klem die de toon zet.

Ik begreep het werkelijk zelf niet meer. (Voor deze edit als reden van wijziging Cenzuur gezet. Verg eten.)

Privé is beter. Dan weet je hoe het gelezen wordt.
Met alle respect voor het gevoelige onderwerp en met het risico dat dit verkeerd opgevat wordt (niet mijn intentie), maar ik vroeg me toch even af of deze vraag niet onmogelijk was:



lotgenoten zelfdoding



Nee, die vind je hier niet want die leven niet meer
NA TEELBALKANKER ZWANGER WILLEN WORDEN...



Gaat niet, je hebt geen baarmoeder.
Alle reacties Link kopieren
quote:slensor schreef op 17 november 2015 @ 19:18:

NA TEELBALKANKER ZWANGER WILLEN WORDEN...



Gaat niet, je hebt geen baarmoeder.Oh, die was mij ook opgevallen. Ik dacht daarbij: wat een aparte bucketlist.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Kan het niet laten



Wat voor zoon te kopen???



Misschien eentje die op jou en je partner lijkt?
Ik moest ook 3x lezen voor ik het snapte, wat voor zoon kopen? (een baby, of een oudere, waarom geen meisje)
Alle reacties Link kopieren
Bevriend stel, probleem met haar



Andere kapper proberen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ohh daar kwam ik ook voor
quote:aaaanne schreef op 23 november 2015 @ 21:24:

Ik moest ook 3x lezen voor ik het snapte, wat voor zoon kopen? (een baby, of een oudere, waarom geen meisje)

Ik had hetzelfde



Nou, wat dacht je van een leuke?
Alle reacties Link kopieren
Verloving Hollebollegijs en Rosé



En ik maar denken dat er wat ging gebeuren in de Efteling
Alle reacties Link kopieren
Verknipte pony





Deed 'ie nou maar eens één keer normaal.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik dacht wel aan een rare pony, maar niet zó raar
Later is nu
Alle topics van Sunflower1234, blijkt elke keer toch niet te kloppen wat er staat.
Alle reacties Link kopieren
Het hilarische darmen topic.



Ja, mijn darmen zijn werkelijk hi-la-risch!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger sinds februari



Ik dacht dat het iemand was die in paniek een topic opende omdat ze er vrij laat achter kwam dat ze zwanger bleek te zijn. Een beetje zoals 'I didn't know I was pregnant'. Maar het blijkt al eind februari geopend te zijn en een zwangerschapskletstopic te zijn.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
En vanwege kinderen die elkaar napraten (alles steeds nazeggen, super irritant) las ik het 'napraat topic' ineens heel anders
Alle reacties Link kopieren
Zwanger van neef



Tss..saai..hij blijkt helemaal geen neef te zijn, valt niks te rellen.
Ideeën voor leuk dames - treffen?



Ocharme die vrouwen!

Ze werden bekogeld met tomaten, met eieren, met allerlei vieze troep.
Alle reacties Link kopieren
Komt Jezus terug?



Ik las dus echt 'Komt je zus terug' en vroeg me af hoe iemand kon denken dat iemand anders' zus weg was enzo.. Die klemtoon he..
Later is nu
Help heup gebroken.



Ik lees : heup heup gebroken ...
oudere man.. einde aan maken?





Nou nou nou, gun die man toch nog gewoon een paar jaar leven, niet zo drastisch hoor...
Alle reacties Link kopieren
Oudere man.. einde aan maken?



Nou nou, hij mag dan ouder zijn maar dat is wel heel erg drastisch!



Gaat uiteraard over het grote leeftijdsverschil maar echt, heel erg, dat was mijn eerste gedachte.
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 02 december 2015 @ 11:36:

oudere man.. einde aan maken?





Nou nou nou, gun die man toch nog gewoon een paar jaar leven, niet zo drastisch hoor... Ik dacht precies hetzelfde...
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Ow hahaha ik zie nu pas jouw reactie Marana. Mijn laptop bleef hangen dus moest even wachten voordat ik fatsoenlijk kon verzenden.

Maar zelfde gedachte dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees echt steeds "Kind wil geen vriendjes meer" in plaats van "Vriend wil geen kindjes meer".

Ik denk dat mijn brein het verschrikkelijke woord 'kindjes' gewoon niet kan verwerken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven