Concert/festival maatje gezocht!

29-04-2015 00:04 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen! Ik zie dit forum nu pas.

Zelf ook op zoek naar festival/concert maatjes. Zelf hou ik van heel veel muziekstijlen; van indie tot pop/rock. Het lijkt me erg leuk om met jullie in de facebookgroep in contact te komen.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook n pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ook ik kom deze oproep pas net tegen, maar is precies wat ik zoek. Hopelijk kan ik nog toegevoegd worden aan de Facebookgroep? Ben 32, woon in Den Bosch en ben sinds dit jaar de festivals aan het ontdekken. Houd van allerlei muziekstijlen, muv techno en Nederlandstalig.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ook mij lijkt het leuk om wat festivalmaatjes te hebben. Ik stuur een pb!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik kwam dit topic tegen en heb me speciaal aangemeld om te reageren ;).



Zelfde probleem hier, 28 en ook uit Haarlem!



Net te laat voor Lowlands helaas, maar zou ik ook een linkje mogen naar de fb-groep?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me er ook speciaal voor aangemeld Heb een pb gestuurd! Ik zou graag bij de Facebook groep willen aansluiten



Jammer dat het festivalseizoen al bijna afgelopen is.. ;)



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik zou ook graag naar concerten en festivals willen gaan met iemand of een groepje. Helaas heb ik niemand die van concerten/festivals houdt of hebben er geen geld/tijd voor. Ik heb een uitgebreide muzieksmaak en kan zoooo genieten van muziek. Kan niet wachten om samen met iemand samen te genieten van goeie muziek en de sfeer.



Ik ben trouwens 24 jaar en wonende in Zeeuws Vlaanderen. Mocht er nog ergens een plekje over zijn dan zou ik graag mee willen met je/jullie. Je mag me een pb sturen maar heb eerlijk geen idee hoe ik die moet bekijken aangezien ik nog maar net een account aan heb gemaakt om te kunnen reageren op dit bericht.



Hoop iets te horen van iemand.



Groetjes Nathalie
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik heb hetzelfde probleem! Ook ik kwam dit topic tegen en heb me speciaal aangemeld om te reageren.

Is het nog mogelijk dat ik mij ook kan aansluiten bij de fb-groep? Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen.



Groetjes,

Caroline
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zou me ook graag willen aansluiten bij de fb-groep .
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel heel graag bij die Facebook groep!! Kan je mij de naam sturen via pb?
Alle reacties Link kopieren
Count me in, wil je mij ook de groep sturen via PB?

Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.



Ik zou ook graag aan de groep willen deelnemen, willen jullie me een PB sturen?



Thanks!
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
hey,



Is er iemand die toevallig volgende week naar Florance + the Machine gaat?

Ik zie dat er op ticketswap nog een aantal kaarten te koop staan maar ik heb geen zin om alleen te gaan.

Iemand die zin heeft om samen te gaan?

Stuur me maar een pb als je wilt



Groetjes Nathalie
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik zou ook graag bij de fb-groep willen komen
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi...ik heb hetzelfde probleempje als de meeste in de forum hier..vrienden hebben geen tijd of geld voor festivals/concerten. En ik vind het te gek.

Kan ik me ook aansluiten bij de Fbgroep? Kan iemand mij de groepsnaam doorgeven? Alvast bedankt.

Ik ben nu al enthousiast!

Groetjes Charlotte
Alle reacties Link kopieren
Zo herkenbaar...

Ik zou ook bij de Facebook-groep aansluiten, hoe heet de Facebook-groep?



Groetjes,

Nathalie
Alle reacties Link kopieren
Ja, leuk! Dit zou ook echt een uitkomst voor mij zijn! Mag ik ook de link naar de facebookpagina? Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Helaas geen reactie meer gekregen :(
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Waar kan ik me aanmelden voor de facebookgroep?



Groetjes Suus
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik wil dit jaar graag een keer naar een festival! Zou het tof vinden om hier mensen te vinden die met mij mee willen gaan. Is er nog plek op de facebookgroep? Of via een pb?
Alle reacties Link kopieren
Oeh! Wat leuk dat dit bestaat! Kan ik er ook bij?

31, Rotterdam
Alle reacties Link kopieren
hooi !





ik woon tegen gent en ook het zelfde probleem niemand geld allemaal aan het verhuizen ,,,

ben 23 jaar en zou graag eens het festival dour doen schijnt de moeite waard te zijn ,, ik kan de volledige 5 dagen gaan met tent en al

juist geen vervoer ,, dit is de 1ste keer dat ik zoiets zou doen ,, maar denk dat wel es leuk is zo nieuwe mensen leren kennen,,enzo

let me know ,,

greets eline .
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik ook nog geen reactie heb ontvangen ga ik maar zelf een fbgroep maken.

De naam is : Festival Maatjes.

Ik zal proberen wat festivals erop te plaatsen en kan iedereen zelf reageren en mischien serieuze afspraak maken.
Alle reacties Link kopieren
Goed initiatief CharleyVF! Dat was ik anders ook binnenkort van plan. Laat het even weten als je hem hebt gemaakt!

Groeten,

Sanne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven