Vriendschap omgeving Groningen

15-11-2015 09:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Nieuw op het viva forum en gelijk een topic openen.. Doodeng! Maar waarom? Ik ben een meid van 30 jaar, werk als verpleegkundige, heb een lieve vriend sinds 1,5 jaar maar nauwelijks vriendinnen.

Hoe dat kan? Geen idee... Vriendschappen die ik had zijn door relatie's die over zijn gegaan ook opgehouden, en door het onregelmatig werken is het lastig nieuwe vriendschappen op te bouwen. Ik probeer het via deze weg!

Ik heb geen kinderen, en ga bijvoorbeeld niet naar een sportschool. Maarrr... Sta open voor suggesties! Liefs J xxx
Alle reacties Link kopieren
Had al even gereageerd op je andere topic!! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben.marleen en ben 32 jaar woon sinds half jaar samen in Groningen lijkt me leuk met je in contact te komen. Mijn mail is marleengeut@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 31, woon in de buurt van Groningen en heb hetzelfde "probleem". Sinds ik ben verhuisd zijn contacten met vriendinnen van vroeger verwaterd.

Zou ook wel met je in contact willen komen, alleen kan ik je geen privébericht sturen. Misschien kun je mij pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hey sundance



Ik had ook al een berichtje gestuurd naar dr, maar is nooit op gereageerd.. :-) Misschien dat wij ook in contact kunnen komen?! Wordt over 3 maanden 28 jaar, uit de stad Groningen, samenwonend met mn vriend, zijn 6 en half jaar samen en ben 25,5 weken zwanger ebn 31 maart uitgerekend.



Nou ik hoor wel of je zin hebt in verder kletsen!
Alle reacties Link kopieren
Herkenbare verhalen; ben zelf 34 en woon samen met mijn man en zoontje van anderhalf in de buurt van Groningen.

Zou graag met jullie in contact komen als jullie nog zin hebben.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben zelf ook 34 jaar. Heb twee meiden van 7 en 3. En lijkt me leuk om met jullie in contact te komen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Desiree,



Ik kijk niet vaak op het forum, sorry voor de late reactie.. Ja lijkt me leuk! Misschien kun je me een pb sturen? Zelfde geldt voor San en Mirman hoor
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sundance,



Het lukt mij helaas niet om een prive bericht te sturen; wil je mij anders een bericht sturen?
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is heb je een pb San 😊
Alle reacties Link kopieren
Hallo
anoniem_243773 wijzigde dit bericht op 19-01-2016 00:17
Reden: Geen
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven