ik zoek contact met vrouwen zonder kinderen

15-11-2015 12:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben op zoek naar vrouwen uit Arnhem (of omgeving) die ongewild kinderloos zijn.

Over dat onderwerp kunnen we zeker praten, en ik ben dan vooral benieuwd hoe je ermee omgaat en of je een andere invulling hebt gevonden.

En ik ben vooral op zoek naar gezelligheid: samen lunchen, de stad in, wandelen etc.

Met alle respect ..mijn huidige vriendinnen zijn (bijna) allemaal moeder en hebben het veel over hun kinderen (zou ik ook doen 😏) en ik zoek juist verbinding met mensen zoals mijzelf .



Ik vind leeftijd niet zo belangrijk, maar jij misschien wel. Ik ben 43 jaar
Alle reacties Link kopieren
Zoek je ook bewust kindvrije vrouwen, of alleen vrouwen die juist balen dat ze kinderloos zijn?



Zelf woon ik overigens te ver weg, maar ik vroeg 't me gewoon af.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar wat je schrijft. Ik woon helaas niet in de buurt. Ik hoop dat je oproepje een fijn contact oplevert.
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 15 november 2015 @ 12:45:

Zoek je ook bewust kindvrije vrouwen, of alleen vrouwen die juist balen dat ze kinderloos zijn?



Zelf woon ik overigens te ver weg, maar ik vroeg 't me gewoon af.



Volgens mij zoekt ze vooral vrouwen om samen mee te balen.



Pleegmoederschap al overwogen? Er zijn zat kinderen in NL zonder een veilig huis.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 15 november 2015 @ 13:01:

[...]





Volgens mij zoekt ze vooral vrouwen om samen mee te balen.



Pleegmoederschap al overwogen? Er zijn zat kinderen in NL zonder een veilig huis.Precies hierom zoekt ze gelijkgestemden
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 15 november 2015 @ 13:01:

[...]





Volgens mij zoekt ze vooral vrouwen om samen mee te balen.



Pleegmoederschap al overwogen? Er zijn zat kinderen in NL zonder een veilig huis.wat een domme kutopmerking



ik snap ts heel goed. Ben zelf wel moeder maar mijn zus en vriendinnen ongewild niet. Ik heb hun leed en strijd van dichtbij meegemaakt. Ik weet ook dat ze zich anders voelen en dan kan het heel fijn zijn om met mensen die in dezelfde situatie zitten, om te gaan. Ts, ik hoop ook dat je fijne contacten vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjaa schreef op 15 november 2015 @ 13:06:

[...]

wat een domme kutopmerking



Que?
...
quote:Rooss4.0 schreef op 15 november 2015 @ 13:08:

[...]



Que?Elninjaa is zelf wel heel intelligent, dat zie je toch duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:onipaa schreef op 15 november 2015 @ 13:13:

[...]





Elninjaa is zelf wel heel intelligent, dat zie je toch duidelijk.

Oh, is dat het.

Ik ben waarschijnlijk te dom om dat meteen te vatten
...
Jammer dat je aan de andere kant van het land woont, voor mij ook heel herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjaa schreef op 15 november 2015 @ 13:06:

[...]

wat een domme kutopmerking



ik snap ts heel goed. Ben zelf wel moeder maar mijn zus en vriendinnen ongewild niet. Ik heb hun leed en strijd van dichtbij meegemaakt. Ik weet ook dat ze zich anders voelen en dan kan het heel fijn zijn om met mensen die in dezelfde situatie zitten, om te gaan. Ts, ik hoop ook dat je fijne contacten vindt.Huh?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Rooss4.0 schreef op 15 november 2015 @ 13:17:

[...]



Oh, is dat het.

Ik ben waarschijnlijk te dom om dat meteen te vatten



Ja, zo ver kom ik dan nog net, maar over die kundigheid om je mening in een paar woorden te verpakken en de spijker meteen op z'n kop te slaan, beschik ik ook niet.



Ieder z'n talent, ik ga weer verder breien.
quote:elninjaa schreef op 15 november 2015 @ 13:06:

[...]

wat een domme kutopmerking



ik snap ts heel goed. Ben zelf wel moeder maar mijn zus en vriendinnen ongewild niet. Ik heb hun leed en strijd van dichtbij meegemaakt. Ik weet ook dat ze zich anders voelen en dan kan het heel fijn zijn om met mensen die in dezelfde situatie zitten, om te gaan. Ts, ik hoop ook dat je fijne contacten vindt.



ik begrijp je reactie wel.



als je ongewild geen moeder bent geworden dan is het best raar als iemand voorstelt om dan maar een pleegkind te nemen.

ik heb zelf stiefkinderen en een hond, maar dat neemt toch echt de plaats niet in van een eigen kindje.



en ja, ik ben ook ongewild kinderloos. maar inmiddels -10 jaar later- heb ik me daar voor 90% bij neergelegd en is het goed zo.

het is inderdaad alleen soms nog wel eens pijnlijk als je dan alleen maar te maken hebt met mensen mét kinderen, die ook nog eens nergens anders over kunnen praten. anderzijds, ik zie ze ook wel eens worstelen met gedoe rondom het hebben van kinderen en dan ben ik inmiddels ook wel weer blij dat ik dat allemaal niet heb.
Alle reacties Link kopieren
wat fijn om reacties te ontvangen ! Ik zoek idd gelijkgestemden, maar niet om samen te balen dat we geen kinderen hebben. Ik zoek juist naar mensen die hun weg aan het zoeken zijn of al hebben gevonden.



Alle meningen zijn welkom, maar het is wel naïef om te denken dat ik nog nooit aan pleegzorg, adoptie of wat dan ook heb gedacht. Ik zoek geen oplossing, maar gelijkgestemden.



Fijn om hun reacties te lezen en hoop nog op iemand in de buurt...
Alle reacties Link kopieren
quote:Peronne1972 schreef op 15 november 2015 @ 15:23:

wat fijn om reacties te ontvangen ! Ik zoek idd gelijkgestemden, maar niet om samen te balen dat we geen kinderen hebben. Ik zoek juist naar mensen die hun weg aan het zoeken zijn of al hebben gevonden.Misschien heb je dan toch ook wel iets aan mensen die bewust kindvrij zijn gebleven omdat zij al genoeg bevrediging uit hun leven haalden zonder dat ze een kind nodig hadden om 't compleet te maken?
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 15 november 2015 @ 13:01:

[...]





Volgens mij zoekt ze vooral vrouwen om samen mee te balen.



Pleegmoederschap al overwogen? Er zijn zat kinderen in NL zonder een veilig huis.





Waar maak je dat uit op, viva-amber?

Wat ik altijd zo raar vindt is dat die vraag nooit gesteld wordt aan vrouwen met kids die contact zoeken met ook-moeders. Dan denk ik altijd: brrr, volgens mij zoekt die vooral vrouwen om samen te kneuteren. Maar ja, dat wordt dan wel commentaarloos geaccepteerd
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 15 november 2015 @ 13:17:

[...]



Oh, is dat het.

Ik ben waarschijnlijk te dom om dat meteen te vatten





Roos, jij vroeg toch wat Elninjoo bedoelde? Hoezo zeg je dan dat Elninjoo zegt dat zij zo slim is. Waar staat het over intelligentie? Zie het nergens staan.

t maakt jou gewoon dom inderdaad.



Ze geeft gewoon haar mening.
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
TO, snap je gevoel goed!! Heb ook wel behoefte aan contact met single-vrouwen.....woon zelf wat ver weg.



Hopelijk vind je wat gelijkgestemden!
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
quote:kers schreef op 15 november 2015 @ 18:21:

[...]





Roos, jij vroeg toch wat Elninjoo bedoelde? Hoezo zeg je dan dat Elninjoo zegt dat zij zo slim is. Waar staat het over intelligentie? Zie het nergens staan.

t maakt jou gewoon dom inderdaad.



Ze geeft gewoon haar mening.Hela! Mijn vorige naam niet met die neppert verwisselen he!
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 15 november 2015 @ 18:25:

[...]



Hela! Mijn vorige naam niet met die neppert verwisselen he!



Het zou toch sowieso laninjaa moeten zijn?



Kers, wel eens van "sarcasme" gehoord?
quote:Peronne1972 schreef op 15 november 2015 @ 15:23:

wat fijn om reacties te ontvangen ! Ik zoek idd gelijkgestemden, maar niet om samen te balen dat we geen kinderen hebben. Ik zoek juist naar mensen die hun weg aan het zoeken zijn of al hebben gevonden.



Alle meningen zijn welkom, maar het is wel naïef om te denken dat ik nog nooit aan pleegzorg, adoptie of wat dan ook heb gedacht. Ik zoek geen oplossing, maar gelijkgestemden.



Fijn om hun reacties te lezen en hoop nog op iemand in de buurt...



Nee helaas, ik woon niet bij je in de buurt

Verder voldoe ik aardig aan wat je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Peronne,



Ik ben een positief gelijkgestemde die toch ook nogal eens zoekende is hoe verder zonder kinderen. Ik woon in de buurt van Veenendaal dus rdelijk in de buurt. Mijn leeftijd is 46 jaar, getrouwd en we hebben een geweldig leuke hond.



Zou je het leuk vinden om eens contact te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bewust geen moeder.en dit weet ik als 25 jaar, en ben nu 39.



en weet niet waar to woont, maar ik heb ook nog wel tijd voor een leuk/gezellig contact.



En sommige mensen hebben moedergevoelens, en sommige dus niet...



Zo simpel is het....dus ik heb ze bewust niet, en ze komen er ook niet, en ik mis t ook Niet.



En das voor sommige goed te begrijpen en voor sommige ook niet.





Ik begrijp goed dat er ook mensen wel kinderen hebben en dit een positieve uitbreiding is van hun leven!

En die zich niet kunnen voorstellen, vanuit hun eigen gevoel, dat je je zonder kinderen niet compleet kan voelen. Daar heb ik respect en waardering voor, maar veroordeel iemand die bewust geen kinderen wil, hier niet op!
Alle reacties Link kopieren
Zet je onvrede om in iets positiefs...of dat nou kunst is, vriendschap of een kind dat jou liefde nodig heeft.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je gelijk in viva-amber.



Ik zeg altijd , bekijk alles positief, denk ik oplossingen niet in problemen, ed.



Always look on the bright side of life. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven