Vriendinnenn Arnhem eo

12-11-2015 12:38 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik ben op zoek naar gezellige meiden om leuke dingen mee te doen in Arnhem ( of omgeving).

Ik ben 31 jaar, single en woon sinds kort in Arnhem. Het lijkt me leuk om hier nieuwe contacten op te doen en dingen te ondernemen als uitgaan, borrelen, koken/ uit eten, leuke gesprekken, film, theater.

Ben jij ook op zoek naar nieuwe contacten/ gezellige vriendschappen en lijkt het je leuk elkaar wat beter te leren kennen, laat dan een berichtje achter!
Alle reacties Link kopieren
Hé Happinez,



Pb me maar als je zin hebt!

Liefs Kaatje31
Ben zelf 27 en kom uit Dieren, Pb maar als je wilt!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heey!



Ik ben 26 jaar en zou het echt super leuk vinden om meiden te leren kennen in mijn omgeving. Ik woon zelf in Velp en vind het leuk om op stap te gaan, gezellig samen te koken, een filmpje kijken of gewoon lekker kletsen. Daarnaast behoorlijk sportief ingesteld, dus misschien ook iets leuks om samen te doen!



Zou het heel leuk vinden om mensen beter te leren kennen. Misschien kunnen we een soort van 'groepsdate' houden? haha! Een gezellig avondje met wat mensen die in dit topic reageren?
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee creative panda! Ik ben voor
Alle reacties Link kopieren
Top! Ben ik te enthousiast als ik roep: "Ik heb morgenavond nog niks te doen!" ? ;)



Ik heet Anne trouwens, was ik er vergeten bij te zetten. Is wat makkelijker dan Creative Panda ^^
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Super leuk alle reacties, groepsfase lijkt me een goed idee! Morgen lukt mij niet maar misschien met mailadressen/pb even een datum prikken?
Hartstikke leuk!
Alle reacties Link kopieren
Gaaf gaan we doen, is het hier mogelijk om een soort van groepsbericht te plaatsen in prive sfeer? Of is dat dan maar naar 1 persoon gericht?
Alle reacties Link kopieren
Zie dat het helaas maar naar 1 persoon kan... Als iedereen die mee wil mij nou een PB stuurt.. dan maak ik een groepsmail naar iedereen en dan kunnen we iets afspreken, is dat een idee?



Emailadres even weggehaald, je mag me een PB sturen met je adres dan voeg ik je toe aan de groepsmail



Tnx voor de tip trouwens :$
Hoi!



Hier nog een Arhemse! Het lijkt me gezellig om mee te doen aan de meeting. Ik stuur even een mailtje



(Creative Panda, misschien handig om een anoniem emailadres te gebruiken? Zo ben je aardig herkenbaar!)
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit graag aan, 33 jaar maar jong van geest
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden, is dit topic nog actueel? Ik sluit graag aan nl:-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, stuur me een berichtje wie iets gezellig wil afspreken een keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven