nieuw glas en signaal tv

16-11-2015 18:14 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen ook nog even bellen met de aanbieder, maar vraag me af of meerdere mensen dit probleem kennen. We hebben nieuw dubbel glas. Heel fijn, betere isolatie enz. Nu doet de tv het bijna niet meer. We hebben digitale tv en het signaal is ineens een stuk minder en voor sommige zenders helemaal weg. Zal dit komen door de nieuwe beglazing? Enig idee wat een oplossing zou kunnen zijn (interactieve tv?). Ben benieuwd naar jullie ervaringen van interactieve tv.
Alle reacties Link kopieren
Het is inmiddels opgelost, mini antenne voor buiten is onderweg. Ik kijk ook wel eens andere zenders, maar voor de rest veel via internet. Ik betaal liever meer voor sneller internet dan voor 100 zenders. De interactieve tv is hier pas sinds 3 maanden mogelijk en heeft ook nog haperingen als ik het zo lees.
Het kan idd door dubbele beglazing komen. Ik heb ook een abonnement bij Online en zo een kastje (antenne) in de vensterbank staan. Nadat ik dubbel glas kreeg, had ik ook wat minder bereik. Ik heb het toen een stukje verplaatst en iets dichter bij de TV gezet en nu gaat het goed. Een nieuwer kastje wil ook nog wel eens helpen. Misschien wat beter qua sterkte. Ik weet het niet.

Ik lees dat je al een buitenantenne krijgt. Dan zal dat ook vast een oplossing zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven