cadeau voor oma's 75ste verjaardag....

06-10-2008 19:04 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand idee?



zit zelf te denken aan wekelijks bos bloemen te laten bezorgen of abonnement op tijdschrift... Weet alleen niet of zoiets bestaat of dat je dat zelf moet regelen.



iemand anders ideeen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma kon je altijd erg blij maken met paling. Vond ze heerlijk!.

Ze vond het te duur om voor haarzelf te kopen.

Misschien leuk om af te wisselen met en bos bloemen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.abrasievetandtechniek.nl/afbeelding_protheses/kunstgebit.jpg
Alle reacties Link kopieren
Een ingelijste foto van de kleinkinderen?
Alle reacties Link kopieren
hahahah zuigstengel.... die heeft ze al.



foto ook al eens gedaan...



lastig lastig lastig om wat origineels te bedenken.
Een digitale fotolijst met allerlei foto's van kinderen en kleinkinderen erop.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe tuinset. Kunstkerstboom (maar dan ben je wel verplicht om 'm te helpen opzetten).
Alle reacties Link kopieren
Een creatief kado?



Zelf een boek maken waar iedereen een foto in doet, met een leuk verhaaltje/ gedichtje/anekdote/tekening.
Alle reacties Link kopieren
Zelf een tegoedbon maken, of een bonnenboekje:



Goed voor:



- Een dagje uit

- Een kopje koffie drinken in de stad

- Een kok aan huis (jij dus) en dan samen eten

- etc. etc.
Alle reacties Link kopieren
Of het boek "in grootmoeders tijd (ofzo? weet de titel even niet heel precies)"; hier staan allerlei handige (huishoud)tips in. Vertel anders even wat meer over haar hobby's.
Iemand van 75 oud? Mijn ouders zijn daar nog maar zo'n 5 jaar vanaf maar die maken nog verre reizen, ze zijn thuis in de moderne gadgets, digitale camera, mobiel, internet etc. En hier wordt 'n 75-jarig bestempeld als 'n oud vrouwtje. Is het ook 'n oud vrouwtje of staat ze ook nog helemaal in 't leven? Misschien is 'n leuke citytrip dan wel wat voor haar, of 'n leuke moderne gadget.
Alle reacties Link kopieren
ze is inmiddels alleen. opa is overleden. woont in een flat waar ze hulp kunnen krijgen indien nodig.



niet echt een type die overal op uit trekt. enorm blij als je komt. erg huiselijk is ze.
Alle reacties Link kopieren
een poes of een kanarie
Alle reacties Link kopieren
* Rummikub voor senioren (met extra grote cijfers)

* Kruimeldief

* Magnetron

* Ik weet niet hoe handig je bent, maar tegenwoordig heb je bij doe-het-zelf zaken van die lampen met een sensor. Als je er dan aan komt, gaat het licht vanzelf aan. Misschien handig voor in de gang ofzo als ze 's nachts naar het toilet moet.



(sorry, ben erg van de prakische cadeaus)
Alle reacties Link kopieren
Laatst bij Beppe heb ik een fles zelfgemaakte boerenmeisjes en een fles zelfgemaakte boerenjongens gemaakt. Het cadeau haalde het niet bij het cadeau van een ander kleinkind.. die had nl. een plastic roos in een glazen bol en dat was echt fantastisch, maar begreep later wel van Pake dat het bezoek de volgende ochtend om 10.00 uur al een glaasje voorgezet kreeg... er was geen tijd voor koffie... :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Abbo kun je ltijd regelen,

in mijn fam hebben de kleinkinderen oma op haar verjaardag allemaal 1 bloem gegeven met de belofte een hele bos te brengen, dus iedere 3 weken komt er 1 bij oma, heeft die ook gelijk bezoek en dan kan het volgend jaar weer opnieuw beginnen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
kop en schotel
Alle reacties Link kopieren
Laat haar een lijst maken van 5 mensen die ze nog kent van vroeger en die ze nog eens wil ontmoeten om te zien hoe het er mee is gegaan (oude buurkinderen, klasgenoten, vriendinnetjes). Voor jou zou het vrij simpel moeten zijn om via internet 1 a 2 op te sporen en een ontmoeting te kunnen regelen.Doe je iets van een hightea ofzo.



Voor haar zal dat vast een heel dierbaar kado zijn. Mijn oma was er iig super blij mee! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven