Youtube account verwijderen, email en wachtwoord onbekend ??

19-11-2015 16:27 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een Youtube account van 5/6 jaar geleden. Daar staan filmpjes op die toen grappig waren, maar nu beschamend zijn.

Kortom, ik wil ze graag verwijderen.



Ik heb 2 e-mail adressen en met beide kan ik inloggen op Youtube. Alleen linken ze beiden niet met het account waar de filmpjes op staan.



Ik heb alles al geprobeerd via het help centrum van Youtube. Ook linkt mijn telefoonnummer (nieuw) niet meer met het oude e-mailadres wat waarschijnlijk is gebruikt. Het enigste wat ik weet is nog mijn accountnaam en eventueel wachtwoord.



Maar je kunt alleen nog maar inloggen met een e-mailadres.



Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen??



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
https://support.google.com/youtube/answer/1637615?hl=nl

Heb je dit geprobeerd?
óu sont les neiges d'antan

Weet je nog op welk e-mailadres je dat account hebt aangemaakt? Ik heb mijn Hotmail-adres (ja, heel oud) ooit gekoppeld aan Gmail en kan dus via Gmail inloggen op YouTube met mijn Hotmail-adres.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het eens met je Google+ account, die staat in verbinding met YouTube
Hoe wil je inloggen? Jaren geleden toen Youtube van google werd kon je kiezen of je je Youtube username wilde behouden of je google/gmail naam. Ik heb toen gekozen voor behouden van mijn youtube username maar daarmee kan ik niet meer inloggen op Youtube. Dat kan alleen via mijn google account die op youtube gekoppeld is aan mijn oude username.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven