Nieuwe provider, welke?

10-11-2015 18:18 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus misschien dat jullie mij kunnen helpen.

In december verloopt mijn abonnement bij Tele2, en op zich was ik niet ontevreden over Tele2 maar het abonnement wat ik nu heb is te groot. Ik heb veel meer dan dat ik gebruik. Dus nu was ik aan het kijken naar een andere provider, twee staken er voor bij boven uit: Ben en Hollandse nieuwe. Nu lees ik op internet heel veel verschillende reviews, ook ontzettend veel negatieve reviews.



Zijn er hier mensen met Ben of Hollandse nieuwe als provider? En wat vinden jullie ervan? Hebben jullie goed bereik? Is alles goed geregeld? Als mensen nog een andere geweldige provider hebben, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.



Alvast bedankt voor jullie adviezen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij telfort en dat bevalt prima en kost niet veel

Gisteren prima service gehad bij Tele2 voor een ander abonnement, maar daar ga je juist weg begrijp ik.

Ik ging even meelezen omdat ik dacht dat het over internet ging.

Ik wil al lang weg bij ziggo, maar ik kan maar niet kiezen waar naar toe?



Ik hoor veel mensen positief over kpn, telfort is ook van kpn trouwens.

Sorry, ik heb geen antwoord op je vraag geen idee hoe het zit met Ben en Holl.Nieuwe
"When it rains, look for rainbows. When it's dark, look for stars.."
Zolang je maar geen online kiest! Vre-se-lijk..hadden ze beter offline kunnen noemen.
Zeer slechte ervaring met Ben. Reageren totaal niet op klachten. Zit nu bij Simyo en daar erg goede service.
Ik ken Ben alleen uit negatieve ervaringen van vrienden. Zelf heb ik telfort, met belminuten en mb's die 3 maanden geldig zijn en ieder gesprek na 10 minuten gratis.



Hollandsenieuwe schijnt ook niet slecht te zijn, maar geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
Is het voor je mobiele telefoon? kijk dan eens naar Simyo
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al jaren bij kpn en nog nooit problemen gehad, klantenservice is ook erg behulpzaam.

Over Vodafone hoor ik veel slechte dingen, die zou ik niet zo snel nemen.
.
Ik heb tot voor kort tijden Ben gehad, nooit geen problemen mee. Toen ik een nieuwe micro sim wilde bestellen bij de klantenservice gaven ze als tip dat ik 'm gewoon kon laten knippen bij zo'n winkeltje, veel goedkoper.

Helemaal tevreden mee dus.
Alle reacties Link kopieren
Hier sinds een jaartje of 4 Hollandsnieuwe, helemaal tevreden. M'n halve familie zit daarbij, niemand heeft nog gedoe gehad. Bij vragen ook altijd goed geholpen. Aanrader wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Hollands nieuwe en Vodafone bevallen ons beste qua mobiel
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij T-Mobile (sim only) en heb eigenlijk ook weinig problemen verder. Heb toendertijd met name gekeken naar de tarieven en deze was ook een goede prijs (16 euro voor 200 belminuten en 500mb internet), maar ik doe ook het meeste met wifi dus internet heb ik niet veel nodig.
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook eens naar combinatie bundels met tv/internet/bellen thuis en mobiel. Je kan tegenwoordig leuke aanbiedingen krijgen.



Na alles eens doorgerekend te hebben, en bekeken wat wij echt nodig hebben en willen gaan wij overstappen naar de KPN met alles. Uiteindelijk zijn we daar redelijk goedkoop uit, goede dekking met mobiel, goed internet thuis. Ziggo is de laatste tijd hopeloos, zowel met tv als internet.



Hier in de omgeving zijn veel meer mensen overgestapt, en eigenlijk is iedereen erg tevreden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Hier al jaren tevreden over Telfort. Nieuwe simkaart is gratis aan te vragen (dus niet verknippen of betalen voor een andere maat).

Later ook thuis het pakket van Telfort gekozen en daardoor hebben we nog een aanbieding gekregen.

Man zit bij T-Mobile met werk en die ligt er vaak uit.

Je kunt ook eens bij sites als Typhone.nl en bellen.com kijken. Die hebben ook vaak aanbiedingen.
Ben is van T mobile al jaren. En ik heb nog nooit een probleem gehad. Kan alles online wijzigen ook naar beneden.



Ik heb nu internet en bellen sms voor een 12 euro per maand.
Hier recent met mobiel de overstap gemaakt van tmobile naar kpn. Omdat we ook alles-in-één van kpn hebben was dat voor ons veruit de goedkoopste optie. Tot nog toe ben ik er erg tevreden over. Stabiel, goed bereik en de 4g+ verbinding is hier echt retesnel!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor alle reacties! Hier kan ik wel wat mee. Ik hoor inderdaad heel veel negatieve dingen over Ben, het mag dan wel goedkoop zijn maar kwaliteit vind ik ook belangrijk.

Ik sms en bel bijna niet, maar ik wil wel graag veel mb's, bij Hollandse nieuwe zit mb's/minuten/sms'en in één bundel, en eigenlijk vind ik dat voor mij wel ideaal.



Ik zal nog eens naar de andere providers kijken die genoemd zijn, maar ik denk dat het Hollandse nieuwe wordt. Dankjulliewel voor jullie hulp!
Hollandse nieuwe en vodafone zijn ook dezelfde provider
Alle reacties Link kopieren
Nu twee jaar bij hollandsnieuwe en heel tevreden.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik had bij Simyo totaal geen problemen en altijd goed bereik.

Bij Tele2 was het voor mij alleen maar ellende, ik vermoed echt dat het per regio verschilt.
Ik ben fan van Ben. Al ruim 2 jaar klant, goeie deal en geen klachten tot nu toe. Volgens mij os het bij alle providers wel zo dat ze je dolgraag binnenhalen en dat je de boom in kunt als je dan problemen krijgt.nleve de marktwerking :-)
Alle reacties Link kopieren
KPN heeft het beste bereik zowel mobiel als vast. Bij Vodakloot heb ik sowieso slecht bereik tot aan gprs aan toe Zelfs in de grote steden. Vodakloot sucks in Asperen, Landsmeer , Zeewolde en ja , zelfs in 020 ( Bij mij dan ) ... "Vodakloot' ,the power is not to you
een discussie is een gesprek waarin de deelnemers vooral naar zichzelf luisteren
quote:Jackpot schreef op 18 november 2015 @ 00:22:

KPN heeft het beste bereik zowel mobiel als vast. Bij Vodakloot heb ik sowieso slecht bereik tot aan gprs aan toe Zelfs in de grote steden. Vodakloot sucks in Asperen, Landsmeer , Zeewolde en ja , zelfs in 020 ( Bij mij dan ) ... "Vodakloot' ,the power is not to you Je bent wel erg trots op je zelf verzonnen naam he?
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 18 november 2015 @ 00:26:

[...]





Je bent wel erg trots op je zelf verzonnen naam he? Ja
een discussie is een gesprek waarin de deelnemers vooral naar zichzelf luisteren
quote:Sunflower_85 schreef op 11 november 2015 @ 15:04:

Ik zit bij T-Mobile (sim only) en heb eigenlijk ook weinig problemen verder. Heb toendertijd met name gekeken naar de tarieven en deze was ook een goede prijs (16 euro voor 200 belminuten en 500mb internet), maar ik doe ook het meeste met wifi dus internet heb ik niet veel nodig.Ik vind dat eerlijk gezegd wel aan de dure kant. Bij Youfone bijvoorbeeld heb je 250 belminuten en 1000 mb tussen de 10 en 12 euro. Mijn vriend zit bij Youfone en is daar erg tevreden over. Hij gaat misschien wel over naar Hollands Nieuwe omdat hij één bundel wil voor bellen en internetten. Fijn te lezen dat mensen daar tevreden over zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven