Vrouw delen

12-11-2015 17:29 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je wilt graag de vrouw van de buurman delen, maar hoe breng je dat over. Daarnaast vind ik dat een persoon op meerdere personen verliefd kan worden en dat is heel normaal, neem nou Riejanne van de Biezen (47) is getrouwd met Bas (58) en heeft daarnaast een relatie met Ad (52). Met z’n drieën delen ze een huis en bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:lady-aurora schreef op 14 november 2015 @ 22:24:

Is een fantasie van mij: seks met buurman en buurman



Van mij ook, maar dan eerder nachtmerrie-fantasie. Ew ew ew.



Hele aardige nette mensen hoor, maar nee.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:lady-aurora schreef op 14 november 2015 @ 22:24:

Is een fantasie van mij: seks met buurman en buurmanAjeto!
Alle reacties Link kopieren
Komt ze dan ook parttime bij je wonen?

Hoe denk je nu over de buurman? Mag hij erbij, of niet?
Alle reacties Link kopieren
Jawel ik ga gewoon eens serieus antwoorden.



Er worden veel grapjes over gemaakt maar dit komt natuurlijk best regelmatig voor, polyamorie, driehoeken etc. Maar ik ken je buurman niet, maar ik geloof niet dat er een manier is om dit met hem te bespreken zonder klappen. (tenzij je het idee zou hebben dat hij wel zin in je heeft) de enige die dit ter sprake zou kúnnen brengen is de buurvrouw.

Dus als je die geweldige klik hebt, ga het dan via haar proberen.



Oh nog wel één laatste maar erg belangrijk ding: zeg noooooooit tegen haar wat je aan ons schrijft, dat je je zo verveelt en daarom met haar aan de slag wil....dan krijg je waarschijnlijk klappen van allebei en kan je gaan zoeken naar een nieuwe woning.
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 15 november 2015 @ 15:14:

Komt ze dan ook parttime bij je wonen?

Hoe denk je nu over de buurman? Mag hij erbij, of niet?Het gaat er mij niet om dat ze bij ze bij mij intrekt, maar dat ze gezellig langskomt voor de koffie en gezellig kletsen of gewoon gezellig samen tv kijken naar een of de ander programma.
Alle reacties Link kopieren
quote:slekire schreef op 15 november 2015 @ 15:31:

Jawel ik ga gewoon eens serieus antwoorden.



Er worden veel grapjes over gemaakt maar dit komt natuurlijk best regelmatig voor, polyamorie, driehoeken etc. Maar ik ken je buurman niet, maar ik geloof niet dat er een manier is om dit met hem te bespreken zonder klappen. (tenzij je het idee zou hebben dat hij wel zin in je heeft) de enige die dit ter sprake zou kúnnen brengen is de buurvrouw.

Dus als je die geweldige klik hebt, ga het dan via haar proberen.



Oh nog wel één laatste maar erg belangrijk ding: zeg noooooooit tegen haar wat je aan ons schrijft, dat je je zo verveelt en daarom met haar aan de slag wil....dan krijg je waarschijnlijk klappen van allebei en kan je gaan zoeken naar een nieuwe woning.



Dank U, dat waardeer ik.



Ik doe het gewoon rustig aan, gewoon kletsen en af en toe onschuldig flirten, maar voor de rest ga ik voor nu nog niets ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang ken je ze al?
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 15 november 2015 @ 16:58:

Hoe lang ken je ze al?Ik ken ze best heel lang, maar alleen als buren, we zijn nooit bij mekaar over de vloer geweest.
Alle reacties Link kopieren
Nodig ze eens uit voor een drankje samen dus. Wellicht komen er interessante gesprekken op gang.
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 15 november 2015 @ 17:25:

Nodig ze eens uit voor een drankje samen dus. Wellicht komen er interessante gesprekken op gang.Ik zal erover nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Ja, of je moet wachten tot de zomer - tot er (weer?) een buurt BBQ gehouden wordt.

Steviger flirten. Ook gewoon waar buurman bij is. Dan weet je snel genoeg of het een kans van slagen heeft.



Of wil je liever in het geheim iets met de buuf?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon op mijn lijstje zetten en vanavond in mijn schoen 👞 doen.

Dan kan de Sint het gewoon voor je regelen.👍
Je leeft maar 1 keer
Ik zou nee zeggen als ik de buurman was
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 16 november 2015 @ 10:44:

Ja, of je moet wachten tot de zomer - tot er (weer?) een buurt BBQ gehouden wordt.

Steviger flirten. Ook gewoon waar buurman bij is. Dan weet je snel genoeg of het een kans van slagen heeft.



Of wil je liever in het geheim iets met de buuf?Flirten doen we al te graag, alleen ben ik daar niet zo goed in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 19 november 2015 @ 22:54:

Ik zou nee zeggen als ik de buurman wasSaaie buurman, je leeft maar een keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven