Reclame op forum; bye bye bundel

21-11-2015 08:28 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Viva: waarom moet elke pagina die ik hier open worden ondergespamd met een soort afbeelding/video fotoboek met bewegend beeld?



Jullie moeten de gemiddelde tijd per bezoeker op het forum weten, dus om dit nu bij werkelijk elke pagina toe te staan wekt nogal wat erfenis op.



Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden, maar ondanks alle beloftes dat het voor de forummers fijn moet zijn lijkt het niet alsof jullie het menen.



Dat gezegd hebbende, ik hoop dat jullie hier wat mee doen.



Edit: ik ontdekte een spelfoutje en wilde dit verbeteren.



HEUS:

- reclame bij het plaatsen van dit topic

- reclame bij het openen van de edit-post-pagina



WTF???
quote:Suze02 schreef op 21 november 2015 @ 09:41:

[...]





Helaas: dat helpt hier op telefoon niet.Hier wel: iPhone, iOS 9 en 1Blocker. Geen centje pijn
quote:tampontouwtje schreef op 21 november 2015 @ 09:17:

Netflix moet zijn marketing geld maar terug krijgen. Ze hebben er meer vijanden dan fans bijgekregen. Ze komen door deze misser van Viva over als een agressief merk met een verkoper die zijn voet tussen de deur stopt en niet weg gaat. Ook al zeg je NEE. Versus hoe ze willen overkomen 'beste klant, wij begrijpen jouw behoeftes, jij bepaalt wanneer, hoe en waar je onze mooie series wilt bekijken'.Dit dus
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 21 november 2015 @ 09:51:

[...]

je dacht toch niet dat Sanoma een liefdadigheidsinstelling is?zeg ik dat ergens? Ik geef toch aan dat ik heel goed snap dat het een commerciële instelling is? De truc is echter om je publiek te laten denken dat het om hen gaat #fail
Oh, jij weet beter dan Sanoma hoe dat moet? En toch ben he niet hun marketing directeur? Het is wat
Alle reacties Link kopieren
Twerkt echt prima op mn mobiel, zonder adblocker..
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 21 november 2015 @ 10:15:

Oh, jij weet beter dan Sanoma hoe dat moet? En toch ben he niet hun marketing directeur? Het is wat
Ik heb het (met laptop) opgelost door adblock te installeren, en via chrome te internetten. Ideaal, ik werd doodziek van al die reclames. De teller geeft nu alweer 9 geblokte advertenties aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cookieholic schreef op 21 november 2015 @ 10:24:

Twerkt echt prima op mn mobiel, zonder adblocker..Oke ik hoef niet te weten dat jij op je mobiel zit te twerken hoor. Bah
Het werkt bij mij als anti reclame. Ik kreeg ook een email van Netflix dat er een nieuwe serie komt. Leek me best leuk.

Na die kutbanner heb ik besloten dat ik al genoeg Jessica heb gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven