Na positie doggystyle veel lucht..

20-11-2015 23:36 12 berichten
Haha zo stom. Ik heb altijd als ik doggystyle met mijn partner heb gedaan dat ik veel lucht kwijt moet. Het zijn geen scheten maar ze komen echt vanuit mijn vagina en kracht zetten hoeft niet want ze ontsnappen vanzelf. Ik ben al 7 jaar samen met mijn partner en steeds schaam ik me daarvoor. Ook heb ik tijdens de doggystyle pijn in mijn buik. Het lijkt of er tijdens het stoten lucht bij komt waar ik dus buikpijn van krijg (en dat er daarna uit moet). Hebben meer vrouwen hier last van? En zou ik hier iets aan kunnen doen? Andere houding of wat dan ook tijdens dat standje?
Alle reacties Link kopieren
Niets om je voor te schamen...
Oh heb ik ook vaak last van, in het begin schaamde ik me nog wel eens maar nu kan ik er best om lachen. En vriend gelukkig ook. Ik heb er het minste last van als hij gewoon bovenop ligt, maar dat is ook zo saai om altijd te doen . En ik denk altijd maar "hij pompt die lucht er (onbedoeld) in, dus zijn schuld" haha.



Het komt bij ons meestal omdat hij er dan even half uitfloept ofzo. Je vagina is dan natuurlijk wat wijder omdat er 1 seconde geleden nog een penis in zat, als hij er dan terug in gaat via een andere hoek zegmaar komt er wat lucht bij.



En die pijn in je buik is wss je baarmoedermond die aangeraakt wordt door hem. Heb ik ook vaak last van tijdens doggy. Wat helpt is om je onderlichaam een beetje van positie te veranderen, bijvoorbeeld iets lager, hoger, rug ietsje holler. Dan komt hij niet te diep.



Echt, niks om je voor te schamen! Is heel normaal.
Alle reacties Link kopieren
Whaha moet lache om je post. Dacht dat ik de enige was.

Maar ik snap je.. same here. Vind het ook een verschrikkelijk standje.

Vind hem niet eens lekker, dus geef er ook de voorkeur niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Standje fietspomp noem ik het.

Maar ja, het is zo lekker.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 20 november 2015 @ 23:50:

Standje fietspomp noem ik het.

Maar ja, het is zo lekker.Ja dat dus
Alle reacties Link kopieren
Net nog
quote:GateKeeper schreef op 21 november 2015 @ 00:10:

Net nog
Alle reacties Link kopieren
Het ligt aan je vent.

Nee, serieus, ik had dit vooral bij één ex en nooit bij anderen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Komt idd doordat hij er (bijna) helemaal uit gaat, en dan weer erin. Dan pompt hij er lucht bij in.

Als hij hem niet zover eruit haalt, is het nagenoeg niet het geval. Wel heerlijk standje trouwens...

En idd: hij veroorzaakt 't, dusssss..... Helpt ook om dat te zeggen op zo'n moment mss.

Ik kan er ook altijd wel om lachen.
't Komt allemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Na al die jaren schaam jij je nog voor zoiets normaal? Oke, de eerste paar keer is ongemakkelijk. Maar idd hij pompt het erin en het zal er uit moeten.

Hierbij dat al lang geen thema meer. We love doggystyle. Dus dan neem je dat voor lief.

Maar ok.... als jij het toch al pijnlijk vind, dan doe je het toch niet meer?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Je vriend duwt inderdaad lucht in je vagina door afwisselend er bijna uit te gaan en daarna weer helemaal naar binnen. Ik heb het soms ook als ik onderop lig met mijn benen op zijn schouders en hij een tijdje lang diep stoot, dus afwisselend helemaal terug tot net zijn eikel er nog in zit, en dan weer zo diep hij kan.



Pijn (of kramp) tijdens diep stoten kan inderdaad je baarmoedermond zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven