Hormonen van slag na sex

22-11-2015 01:48 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenacht

Ik heb misschien een rare vraag. Maar ik heb er last van en weet niet wat ik eraan kan doen en of je er wel iets aan kan doen.

Het zit nl zo als ik vrij met mijn man en hij komt klaar. Een poosje later zijn volgens mij me hormonen totaal van slag. Voel me dan raar drukkend gevoel op de borst, benauwdheid, afwezig zijn. En heel gedesoriënteerd zijn. Duizeligheid komt ook vaak voor soms kan dat wel dagen duren heel vervelend ik durf bijna geen sex meer te hebben. Want dan heb ik deze klachten niet. Tijdje geen sex gehad geen klachten. Van de week wel een keer en ja hoor daar kwamen ze weer opzetten. Iemand enig idee wat het kan zijn? Het is knap klote en op internet heb ik nog niet echt iets kunnen vinden. Heb ook geen idee waaronder ik zou moeten zoeken
En wat gebeurd er bij sex met een condoom? Dan heb je misschien wel de lusten en niet de lasten
quote:Jo_Anna schreef op 22 november 2015 @ 03:00:

Klinkt misschien raar, maar het zou kunnen zijn dat je allergies bent voor zijn sperma..Maar anaal heeft ze er geen last van
Alle reacties Link kopieren
quote:beelicious schreef op 22 november 2015 @ 11:04:

En wat gebeurd er bij sex met een condoom? Dan heb je misschien wel de lusten en niet de lastenGeen idee wij vrijen altijd zonder en voorheen ging het zonder ook goed
quote:Somebody84 schreef op 22 november 2015 @ 11:41:

[...]



Geen idee wij vrijen altijd zonder en voorheen ging het zonder ook goedJe zegt dat het knap klote is en ondertussen heb je nog bijna niks onderzocht of ondernomen. Hoe lastig is dit voor je?
Alle reacties Link kopieren
Je noemt apart "we hebben seks en mijn man komt klaar". Of er een verband is tussen zijn orgasme en jouw symptomen is niet duidelijk. De enige connectie die ik kan zien, is dat je zijn sperma naar binnen krijgt. Als je wilt kijken of daar een verband is, zou hij buiten jou kunnen klaarkomen - over je heen, of als je helemaal precies wilt testen, helemaal niet op je of in je. Als je dan geen last hebt, zou er een verband kunnen zijn met het sperma. Verder heb ik geen suggesties, behalve dan inderdaad medische hulp als het een issue is.
quote:Somebody84 schreef op 22 november 2015 @ 10:32:

[...]





Ik loop wel bij de psychollog maar dit nog niet besproken gehadIk denk dat dat wel heel verstandig zou zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven