dikke piercing naald

21-11-2015 21:19 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft voorgesteld dat ik morgen gepiercet wordt in beide tepels.

het is wel kort dag maar ik vindt het okay, het was al eerder besloten dat mijn tepels gepiercet moesten.

ik vindt zelf ook dat ik gepiercde tepels moet hebben.

ik heb al meerdere piercings in mijn schaamlippen. en mijn clithood draagt ook een staafje.

dus mijn tepels moeten ook. ik vindt het ook heerlijk om te hebben.

maar ik vindt de naald en ringen die er door moeten erg dik, ik schrok er een beetje van.

mijn vriend heeft ze gehaald ze zijn 4 mm. kan dat gewoon gepiercet worden? mijn vriend zegt dat het beter is omdat ik

mijn tepels na genezing wil gaan stretchen. is dit echt beter?
|-
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal..
Nou ja.. dat dus..
quote:bloosje schreef op 22 november 2015 @ 19:40:

Goed verhaal..

Echt he..

Ik ga dur ook een paar laten zetten denk ik.. Gewoon omdat het moet
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 22 november 2015 @ 19:40:

[...]



Echt he..

Ik ga dur ook een paar laten zetten denk ik.. Gewoon omdat het moetIk heb nog een paar breinaalden liggen, scheelt toch alweer wat euries! Ik heb ook nog wel een vriend van een neef van een achternicht die ooit eens een documentaire heeft gezien hoe je een cursus kunt volgen in piercings zetten, wil je zijn nummer?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 22 november 2015 @ 19:44:

[...]



Ik heb nog een paar breinaalden liggen, scheelt toch alweer wat euries! Ik heb ook nog wel een vriend van een neef van een achternicht die ooit eens een documentaire heeft gezien hoe je een cursus kunt volgen in piercings zetten, wil je zijn nummer?





Ehmmm welke maat breinaalden heeft ie? Ik wil niet van die dunne.. Das voor mietjes
Alle reacties Link kopieren
Het zijn deze beauty's, worden ook wel gebruikt voor het doorboren van vampierharten.



Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja.. dat dus..
quote:Alixane schreef op 22 november 2015 @ 19:48:

Het zijn deze beauty's, worden ook wel gebruikt voor het doorboren van vampierharten.



[afbeelding]Hmmm niet wat ik gedacht had.. Maar deze dunne moeten dan maar
Alle reacties Link kopieren
quote:bloosje schreef op 22 november 2015 @ 19:51:

Heel lief dank je.
Alle reacties Link kopieren
Wat een idioten bestaan er toch..
quote:hariette schreef op 22 november 2015 @ 20:07:

[...]



Heel lief dank je.



wat verwacht je dan? Het is zo ontzettend onnozel allemaal. Kom nu toch.

Je ziet echt niet in dat je jezelf in gevaar brengt? Om over je zeer dominante aanhang maar te zwijgen..
Is dat goed gegaan met dat piercen TO? Zijn die buisjes die je nu hebt 4 mm? Ik bedoel, ik heb hele kleine tepels dus ik moest een 1.2 staafje ivm risico uitgroeien. Maar als je je even een ''normale'' tepel voorstelt dan past een 4 mm toch alsnog niet als dat normaliter een 1,6 staafje is?



Nouja dat branden wat je voelt is iniedergeval wel normaal. Ik hoop voor je dat ze niet uit gaan groeien, die kans is namelijk heel groot als er niet veel ''vel'' meer omheen zit door de dikte van je staafjes. Aan uitgroeiende piercings houden veel mensen lelijke littekens over.
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 22 november 2015 @ 21:27:

Is dat goed gegaan met dat piercen TO? Zijn die buisjes die je nu hebt 4 mm? Ik bedoel, ik heb hele kleine tepels dus ik moest een 1.2 staafje ivm risico uitgroeien. Maar als je je even een ''normale'' tepel voorstelt dan past een 4 mm toch alsnog niet als dat normaliter een 1,6 staafje is?



Nouja dat branden wat je voelt is iniedergeval wel normaal. Ik hoop voor je dat ze niet uit gaan groeien, die kans is namelijk heel groot als er niet veel ''vel'' meer omheen zit door de dikte van je staafjes. Aan uitgroeiende piercings houden veel mensen lelijke littekens over.



Ik denk dat het echt goed is gegaan, heel secuur en zeker zuiver. Goed het deed wel even behoorlijk pijn ook zeker het doorschuiven van de buisjes maar dat zakt snel erna. het zal nog wel een paar dagen heel gevoelig blijven, maar daarna moet het rustig worden.

het zijn buisjes met rubber ringetjes erom zgn, tunnels van 4 mm.

Ze passen erin ze zijn gestoken iets in de tepelhof en zitten dus strak tegen mijn tepelhof dus zo ver mogelijk naar achter

waardoor de gehele tepel er vooruit staat. En zelfs recht niet een omhoog en de ander omlaag!!

Ik hoop idd ook niet dat ze eruit gaan groeien. Ik ga voor het gewenste resultaat
quote:hariette schreef op 22 november 2015 @ 22:19:

[...]





Ik denk dat het echt goed is gegaan, heel secuur en zeker zuiver. Goed het deed wel even behoorlijk pijn ook zeker het doorschuiven van de buisjes maar dat zakt snel erna. het zal nog wel een paar dagen heel gevoelig blijven, maar daarna moet het rustig worden.

het zijn buisjes met rubber ringetjes erom zgn, tunnels van 4 mm.

Ze passen erin ze zijn gestoken iets in de tepelhof en zitten dus strak tegen mijn tepelhof dus zo ver mogelijk naar achter

waardoor de gehele tepel er vooruit staat. En zelfs recht niet een omhoog en de ander omlaag!!

Ik hoop idd ook niet dat ze eruit gaan groeien. Ik ga voor het gewenste resultaat Nou iniedergeval fijn om te lezen dat het goed is gegaan. Houd er wel rekening mee dat tepelpiercings die door het tepelhof gaan heel vaak niet volledig genezen. En verder wil ik je het piercingforum(.nl) aandraden, daar weten ze heel veel over piercings en genezing etc. Succes met de genezing
Alle reacties Link kopieren
mijn tepels zijn nog niet echt genezen al hoewel ik er haast geen last van heb.

Er worden nieuwe studs in gezet. Nu heb ik nog steeds tunnels met rubber ringetjes erom.

Ik krijg nu studs met metaal bolletjes eraan, die rubber ringetjes gaan er soms af, zodat de tunnels eruit kunnen gaan.

Wat natuurlijk niet de bedoeling is.
quote:hariette schreef op 09 januari 2016 @ 15:43:

mijn tepels zijn nog niet echt genezen al hoewel ik er haast geen last van heb.

Er worden nieuwe studs in gezet. Nu heb ik nog steeds tunnels met rubber ringetjes erom.

Ik krijg nu studs met metaal bolletjes eraan, die rubber ringetjes gaan er soms af, zodat de tunnels eruit kunnen gaan.

Wat natuurlijk niet de bedoeling is.Nee joh dat duurt ook wel 9 maand tot een jaar, soms zelf 2. En als ik zo lees dat je steeds van piercing wisselt kan dat goed 3 jaar duren . Fijn dat het geen pijn doet.
Alle reacties Link kopieren
het is niet de bedoeling om steeds te wisselen eigenlijk maar nu komen er barbells in en die zitten dicht geschroefd.

telkens was ik weer zo'n rubberen ringetje kwijt, ik ben bang dat er nog eens een eruit gaat wand ze zitten niet erg strak.

ik draai en schuif ze ook echt dagelijks. vandaar gaan we ze wisselen binnen kort.

Dan blijven die barbells er voorgoed in.
Alle reacties Link kopieren
Jouw vriendje is of een neppert of een hele onervaren Dom..Iemands gezondheid tegen willens en wetens in gevaar brengen heeft helemaal niets met sadomasochisme te maken. .Ik snap je wel hoor, jij het subje. Maar een echte sub zou nooit maar dan ook nooit twijfelen aan haar Dom en dit al helemaal niet delen met anderen. Jullie zijn in ieder geval geen visitekaartje voor de BDSM scene.
quote:ivattje schreef op 09 januari 2016 @ 18:14:

Jouw vriendje is of een neppert of een hele onervaren Dom..Iemands gezondheid tegen willens en wetens in gevaar brengen heeft helemaal niets met sadomasochisme te maken. .Ik snap je wel hoor, jij het subje. Maar een echte sub zou nooit maar dan ook nooit twijfelen aan haar Dom en dit al helemaal niet delen met anderen. Jullie zijn in ieder geval geen visitekaartje voor de BDSM scene.Wat een onzin. Als het goed is heb je als sub nog steeds je zelfdenkend vermogen. Zo niet, dan zit er iets niet goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:ivattje schreef op 09 januari 2016 @ 18:14:

Jouw vriendje is of een neppert of een hele onervaren Dom..Iemands gezondheid tegen willens en wetens in gevaar brengen heeft helemaal niets met sadomasochisme te maken. .Ik snap je wel hoor, jij het subje. Maar een echte sub zou nooit maar dan ook nooit twijfelen aan haar Dom en dit al helemaal niet delen met anderen. Jullie zijn in ieder geval geen visitekaartje voor de BDSM scene.

Dit gaat helemaal nergens over zeg, wie brengt hier iemand in gevaar. Wij zijn ook geen visite kaartje wij leven ons eigen leven,

en ja, ik ben een sub. Een masochistische sub, en ik twijfel zeker niet aan mijn Dom.
baal je niet dat je er geen last meer van heb? je geilde tenslotte zo op de pijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk niet . Ik wil ook dat het geneest. Als je er graag pijn aan wil hebben ik dat eenvoudig te realiseren.

In de juiste sfeer mmm. Maar idd het was en is nog steeds de bedoeling dat mijn tepels gestretcht gaan worden aan deze piercings.
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik lees zo half mee, maar dit gaat mij te ver.

Pijnlijk.

maar ieder zijn ding. Veel plezier ermee!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ik vind piercings best leuk, heb ze zelf ook.



Maar dat stretchen hoeft van mij niet zo eerlijk gezegd, maar inderaad, ieder zijn of haar ding.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 10 januari 2016 @ 00:38:

Ik vind piercings best leuk, heb ze zelf ook.



Maar dat stretchen hoeft van mij niet zo eerlijk gezegd, maar inderaad, ieder zijn of haar ding.



Ik heb ze juist genomen om te stretchen, ik wil er tepeltrainers in gaan dragen.

Maar ik vind het ook leuk en mooi om piercings te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven