het beste speeltje?

13-11-2015 19:03 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Ooit heb ik dit account gemaakt om gezellig over zwangerschappen en de kids te kletsen.. Ik wist dat er ook een seks forum was maar dat was het ook..

Maar nu heb ik een cadeaukaart van 230 euro van de pabo gekregen.. Ik ben helemaal niet zo thuis in de speeltjes heb ooit eens een vibrator met trilkonijn gekocht, die gebruiken we heel zelden. Vind het wel een fijn ding maar m'n vriend zijn handwerk is toch beter:)

Maar nu ik toch die cadeaukaart heb wil ik er eigenlijk wel een speeltje bij, maar omdat ik er helemaal geen verstand van heb.. aan jullie de vraag welk speeltje vinden jullie het lekkerst?
quote:Rooss4.0 schreef op 13 november 2015 @ 20:24:

[...]



Uhuh!

Ik hoop dat ie een beetje goed schoon te maken is. Ach, een beetje putlucht... daar schrik jij niet van toch?Daar hebben ze toch chloor voor uitgevonden? Eerst die put van jou schrobben en dan hoppa. Ander hulpstukkie erop. Ik zie geen probleem hoor. Pas als ik je van het plafond moet schrapen zie ik een probleem.
*schrijft de womanizer op d'r v'langlijst voor Sinterklaas*
Van wie kreeg je die cadeaubon?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 13 november 2015 @ 19:20:

We vibe is een kutding.

Ja, hèhè.



Womanizer, ik stem ook voor!

O sjit, liters mosterd. Sorry!
Alle reacties Link kopieren
De we vibe tango daarentegen is wel heel prettig!
Alle reacties Link kopieren
Womanizer
Alle reacties Link kopieren
De eroscillator, speciaal voor de clitoris, weinig geluid, en word aangeraden door seksuologen.
Alle reacties Link kopieren
Vaag dat je een bon krijgt van 230 euro! Dat is toch een boel geld.



Mijn vriendin vind de Fairy Magic Wand Turbo erg lekker. http://www.fairyvibrator.nl/



Maar het is allemaal heel persoonlijk, andere vrouwen prefereren wellicht een vibrator die ook naar binnen gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wel een raar bedrag voor een cadeaubon? Maar wel leuk! En een bedrag waar je wat aan hebt, je hoeft niet bij te leggen als je dat niet wil om toch iets leuks te kunnen kopen.



Ik zweer echt bij de JimmyJane Form 2 Luxury Edition. Echt een topper wat mij betreft. Het is alleen clitorale stimulatie. Perfect voor mij.



De We-Vibe (ik heb er een met bediening via de smartphone) vind ik niet geslaagd. Ik ben constant bezig met dat ding maar vasthouden zodat hij op een prettige plek blijft zitten. Mijn vriend vind hem wel heel fijn trouwens.
De Fairy Magic Wand hoor ik veel goeds over, heb m zelf niet omdat hij tijdens het gebruik in het stopcontact moet.

Ik vind de Embrace Body Wand heerlijk. Tweezijdig te gebruiken, en aan de ene kant zit er een zelfde soort kop op als op de Magic Wand.



We Vibe zou ik echt afraden.
Ik heb er een paar:

Womanizer: met stip op 1 !!!gewèldig!! Wil ik nooit meer kwijt.



Europe Magic Wand: heel goed, maar met snoer en hoop herrie



Lelo Ella: simpele dildo,klein,maar oh zo fijn. Ook anaal te gebruiken .geen batterijen.



De stronic drei van Fun Factory: Pulsator .oplaadbaar. Heerlijk,vooral door de ribbels. Mijn laatste aanwinst, en zéér geliefd.



Glazen dildo van Icecicles: mooie dildo..heerlijk gevoel. Kun je koud en warm gebruiken,ook anaal.lekker.



Cockring: flut. Schuift en draait. Niks aan.



We - vibe 4 : onze grootste en bijna duurste flut! Aankoop.. Blijft niet zitten. Irriteert eerder dan dat het opwindend is. Ligt in de kast,wordt niet meer gebruikt.



Butplug: een simpele zwarte, siliconen butplug. Heerlijk. Gebruik 'm veel. Ook voorbereidend op anaal.



Wat ik schrijf is natuurlijk maar mijn mening. Anderen ervaren het mss anders.



Succes en veel plezier met je aankoop!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zarah schreef op 13 november 2015 @ 19:19:

Ja, die verhalen hoor ik ook!



Ik kan de Magic Wand aanraden.Die raad ik ook aan.
Alle reacties Link kopieren
De Njoy plug (bijv de 1.25" pure plug)

http://www.njoytoys.com/products/pureplugs.php

Super, want koud en warm te gebruiken en je voelt 'm echt.
Alle reacties Link kopieren
pabo is toch opleiding tot onderwijzer(es) in het basisonderwijs ?



Zoek je een blokkendoos of zo ?
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven