Tips aankoop eerste vibrator

22-11-2015 16:28 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Nu de feestperiode in aantocht is, is het weer tijd om cadeautjes te zoeken, deze keer iets gewaagder dan gewoonlijk voor m'n partner (ja ik ben een man indien dit niet duidelijk is).



Mijn partner komt niet zo gemakkelijk klaar wat voor haar de seks "minder prettig" maakt dan voor mij, dus misschien helpt een iets gewaagder cadeautje wel.

Zij is niet zo into speeltjes, zelfbevrediging, kinky gedoe, ... dus in de eerste plaats zoek ik iets deftigs en vrouwvriendelijk en al zeker en vast niet iets in een "slettenverpakking" of te exotisch roals een "rabbit" om met te starten lijkt me.

Zelf had ik al wat rondgezocht voor wat reviews enzo maar het aanbod is toch wel zeer uitgebreid.



Het mag kosten wat het wil maar anderzijds weet ik niet hoe ze hier op zal reageren.

Zo iets terugsturen naar de winkel... da's toch een beetje raar en ongewoon lijkt me.

Om ongebruikt in de doos te blijven zitten,... da's ook wat zonde.





Graag wat tips,

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat ook niet zo goed, dat gebruik van een speeltje gelijk staat met falen. Een speeltje is fun, een geinigheidje, een toevoeging. Soms gebruiken wij er een, soms niet. Net hoe de pet staat. Het is altijd lekker, maar de ene keer willen we het een beetje anders dan de andere keer.

Wat aquamarijne ook zegt. Niet dat het moet, maar het heeft niets met slechte seks of falen te maken. Glijmiddel vind ik ook fijn. Faal ik dan omdat ik niet nat genoeg word? Nee, maar soms is het net even iets lekkerder.



Vreemd om het op TO af te schuiven dat hij dan wel slecht zal presteren, als zijn vriendin niet zo makkelijk kan komen. Ik kom ook niet altijd even makkelijk, maar dat was niet de schuld van mijn sekspartner. En dan nog.. ze kan het toch ook zelf doen? Zelf ontdekken wat ze fijn vindt? Daarbij kan zo'n speeltje ook helpen, misschien leert ze haar eigen lijf op die manier ook beter kennen. Eventueel alleen, zonder TO.

Misschien vindt ze het niks, maar het kan ook net dat zetje zijn om zelf iets meer te gaan ontdekken.
Ik zie speeltjes gebruiken ook totaal niet als falen, juist als iets leuks extra.

En nat wat Heidi ook zegt, het geeft je partner ook de gelegenheid om in haar eentje te onderzoeken en experimenteren.

Ik vind Lelo ook een heel mooi merk. Niet goedkoop, wel goed.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn eerste ook gekregen, wist toen ook niet goed wat er mee te doen zeg maar.

Inmiddels staat er een doos vol onder het bed.



Ben ook nog met mijn eerste lief samen en hij kan me zo ook heerlijk verwennen, maar speeltjes zijn ook fijn erbij.
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
TO, je moet het echt niet zien als een tekortkoming hoor!

Vind het een aparte opmerking van de forumleden hier dat het jouw gebrek zou zijn. In mijn beleving staat het er los van hoe goed je man je kan bevredigen; het kan ook fijn zijn om soms een extra attribuut te hebben. Een mannenvinger of tong maakt natuurlijk nooit dezelfde trillingen als een vibrator. Beiden heel lekker, maar anders.

Hier worden diverse speeltjes gebruikt, ik geniet ervan, en omdat ik geniet, geniet mijn man ook meer.



Misschien moet ze even aan het idee wennen, of schrikt ze zelfs. Maar ik denk als jij je bedoelingen uitlegt (meer genot voor haar) ze het je echt niet kwalijk gaat nemen.

Uiteindelijk komt het uit een goed hart :-)



Leg gewoon bij het geven uit waarom je dit gekocht hebt.

En... ik zou eerder kiezen voor de bullit dan voor de womanizer, omdat ik de womanizer best duur vind om "even te proberen" en eigenlijk weet je pas dat je het niks vindt als je het geprobeerd hebt en dan mag het niet geretourneerd worden lijkt me...



Veel succes en bedplezier :-)



Ohja, laat je nog even weten wat het is geworden en hoe ze het vond?
Alle reacties Link kopieren
Ik was zelf ook niet van de speeltjes, moest er ook echt niks van hebben. Denk bang voor het onbekende. Nu kan het me niets meer schelen maar toen.....menn

Ook mijn man dacht leuk te doen door wat voor mij aan te schaffen, dat had hij dus beter niet kunnen doen.

Waar is voornamelijk boos over was: Je besteld iets ok. Maar je weet dat ik niet van speeltjes hou, dan ga je nog eens zonder overleg iets bestelen ook?



Ik zou eerder zeggen, betrek haar er in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven