vriendinnen gezocht omgeving zoetermeer

23-11-2015 19:46 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Ik zou graag wat meer vriendinnen willen

Om leuke dingen mee te doen ik ben moeder van twee kindjes en daar heb ik het meestal erg druk mee en daardoor ben ik veel vriendinnen kwijt geraakt die geen kinderen hadden omdat als je kinderen hebt kan je niet zo maar elke week op stap vandaar het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen ik ben zelf bijna 28 jaar oud



Groetjes
????????
Alle reacties Link kopieren
Hi,

ik ben 33 jaar en woon in delft.

Ben ook moeder.

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Gezellig hoeveel kindjes heb je je kan me altijd een berichtje sturen groetjes
????????
Alle reacties Link kopieren
hey ik ben 24 en woon in zoetermeer. Ik ben ook op zoek naar vriendinnen om leuke dingen mee te doen.. heb door omstandigheden bij mijn ouders thuis niet echt vriendinnen meer, ben nu al een tijdje uit huis Heb momenteel eigenlijk alleen mijn vriend maar dat is toch heel anders. Heb nog(!) geen kids.

hoop van je te horen!



xx
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik ben Annemieke, 29 jaar en woon op een kwartiertje rijden van Zoetermeer. Ik ben getrouwd en heb een zoontje van 1,5 jaar. Het lijkt me leuk om met gezellige meiden uit de buurt in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!



Hier een moeder van twee (anderhalf en 4 weken) uit Boskoop. Ook ik ben op zoek naar nieuwe contacten, het liefst met kids om leuke dingen mee te ondernemen. Lijkt me leuk om wat van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Nou we kunnen wel een groepsdate plannen ;)

Ik woon in Alphen a/d Rijn en heb een zoontje van 12,5 week oud. Ik woon nog niet ontzettend lang in Alphen, dus ik zou het leuk vinden wat meiden in de omgeving te spreken en evt te ontmoeten



Gr Nina
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mijn naam is Bernadette 33 jaar ik heb 2 kinderen. woon ook in Zoetermeer.

Ik zoek nieuwe contacten om iets leuk te doen naar concerten enz.



Groetjes Bernadette
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden lijk me leuk om me bij jullie aan te sluiten, alleen heb ik geen kinderen (wat hopelijk voor jullie geen probleem moet zijn) woon 15min bij Zoetermeer vandaan.. Wellicht kunnen we een groepsapp starten
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, is er inmiddels een groeps app? En zo ja mag ik aansluiten?

Woon in Rijswijk, 33 jaar en heb 1 zoontje.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, mag ik ook aansluiten? ik ben 23 en heb een zoontje van 1,5. Woon al ruime tijd samen in de buurt van Alphen aan den Rijn maar ken hier nog nauwelijks mensen dus lijkt me erg leuk! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo graag zou ik in contact komen ik woon ook in zoetermeer en zoek ook contacten mijn dochtertje is 15 maanden
Alle reacties Link kopieren
quote:prettymuffin schreef op 12 januari 2016 @ 11:31:

Hi meiden!



Hier een moeder van twee (anderhalf en 4 weken) uit Boskoop. Ook ik ben op zoek naar nieuwe contacten, het liefst met kids om leuke dingen mee te ondernemen. Lijkt me leuk om wat van jullie te horen!Ik heb u een privé bericht gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven