Hoe voelt het om gepijpt te worden ?

19-02-2009 21:14 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit voor de mannen : hoe voelt het eigenlijk om gepijpt te worden ?



Ben eens benieuwd ...
Alle reacties Link kopieren
quote:andy69 schreef op 21 november 2015 @ 02:20:

[...]





sommige vrouwen (veel) kunnen er ook geen zak van...die doen het uit "noodzaak" of omdat "de man het graag wil" het verschil is of ze jou écht graag willen plezieren ehct uit zichzelf ...dan kom je écht wel hoor (en rap ook)



Je hebt het toch echt tegen mij.



je komt of je komt niet heeft niets met kwaliteit te maken
quote:nosaj schreef op 21 november 2015 @ 11:20:

[...]





Je hebt het toch echt tegen mij.



je komt of je komt niet heeft niets met kwaliteit te makenEens. Er zijn wel meer mannen die er niet van komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nosaj schreef op 21 november 2015 @ 11:20:

[...]





Je hebt het toch echt tegen mij.



je komt of je komt niet heeft niets met kwaliteit te makenNou, ik heb je naam nergens genoemd en niet ge quote.
Alle reacties Link kopieren
quote:andy69 schreef op 21 november 2015 @ 11:50:

[...]





Nou, ik heb je naam nergens genoemd en niet ge quote.ja sorry je hebt gelijk, wel ge quote, excuses !
Aangesproken voelen is iets anders dan aangesproken worden. Bitte geen ge-emmer op dit verder zo fijne topic;-).
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 21 november 2015 @ 11:53:

Aangesproken voelen is iets anders dan aangesproken worden. Bitte geen ge-emmer op dit verder zo fijne topic;-).
Alle reacties Link kopieren
No problem
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem345 schreef op 05 april 2009 @ 13:52:

Jann, je kokhalsneiging proberen te onderdrukken.Ik heb altijd gedacht dat pijpen lastiger is dan beffen. Zo'n groot geval in je mond? Bij beffen steek je je tong uit, en dat lijkt mij gemakkelijker.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit gepijpt dus ik kan het je niet vertellen...
Alle reacties Link kopieren
En even een tegenvraag aan de dames dan... hoe voelt het om te pijpen ?

Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
Dacht dat nooit iemand het zou vragen zeg! Dat voelt:
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Als je het goed kan - het lekkerste gevoel dat er is. Totale overgave. Alsof je hele lichaam wordt opgezogen, alsof alles wat er is wordt geconcentreerd in je lul en in haar mond.
-
Alle reacties Link kopieren
Als het goed gebeurd is het zalig. Maar o wee als het niet goed gebeurd. Het is geen dildo die je maar kan buigen waar je wil zeker niet als ie wat groter is dan gemiddeld
Alle reacties Link kopieren
quote:pleaserman schreef op 17 december 2015 @ 16:53:

Als het goed gebeurd is het zalig. Maar o wee als het niet goed gebeurd. Het is geen dildo die je maar kan buigen waar je wil zeker niet als ie wat groter is dan gemiddeldPoeh poeh.... verwacht je nu allemaal pb's van de dames hier ?
Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
quote:RemboEnRembo schreef op 23 november 2015 @ 20:25:

En even een tegenvraag aan de dames dan... hoe voelt het om te pijpen ?

Gewoon, alles wat je je ervan voorstelt. Een harde lauwe roze of licht getinte vleesstaaf in je mond. Mooier is het niet.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 17 december 2015 @ 20:56:

[...]



Gewoon, alles wat je je ervan voorstelt. Een harde lauwe roze of licht getinte vleesstaaf in je mond. Mooier is het niet.Bummer :S
Aliquando et insanire lucundum est
Het voelt heerlijk...lekker gevoel aan mijn tong,vooral de eikel...overgang naar stam.

Om het toompje heen...het is een heerlijk gevoel de aders te voelen, de warmte en de hardheid.

Maar het lekkerste is dat " hij" reageert op mijn aanraking. Het is een uitdaging...iedere keer opnieuw om " hem " te laten komen.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Feetje. Ik doe het graag, als een man zich er aan over geeft kan hij mij niet blijer maken. Ik zie het als tongzoenen met zijn lul. Rondjes draaien om zijn eikel, likken. Met je lippen zijn vingers raken als hij zijn lul vasthoudt. Zijn overgave is mijn beloning en zijn orgasme de kers.
De mannen reageren niet meer Vicfree...ze zijn er stil van..
jee
Zie je...geen tekst komt er meer uit...
wat moet je hier nog op zeggen?
Alle reacties Link kopieren
fap fap fap
Aliquando et insanire lucundum est
Niks....

Héél verstandig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven