Bordspellen spelen Amersfoort

07-11-2015 15:54 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!



Aangezien ik de meeste van mijn vriendinnen vermoei met "zullen we een spelletje spelen", ben ik opzoek naar meiden die het leuk vinden om 1 keer in de zoveel tijd bij elkaar te komen voor het spelen van verschillende bordspellen.



Ik ben zelf grote fan van 999games (oa maker van kolonisten van catan), maar vindt spellen als monopoly en halligalli ook geweldig.



Wie lijkt het leuk om hier bij aan te sluiten?



Ik ben overigens 25 en woon in Amersfoort.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je zover weg woont! Leuk idee! Succes.
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk, ik hou ook van bordspellen

Ik ga er nu even over nadenken, omdat het de laatste tijd met mijn gezondheid behoorlijk slecht gaat. Mocht ik me beter voelen dan ben ik hier wel voor in
Alle reacties Link kopieren
Zekers leuk idee. Voor mij geld het zelfde. Helaas te ver weg.
Jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen.

Ik vind het altijd gezellig om met een spel rond de tafel te zitten. Hapje erbij en ondertussen wat babbelen, gezellig.

Hoop voor je dat er wel iemand bij je in de buurt woont.
Nou, als er nog mensen uit omgeving Rotterdam spelletjes willen spelen
Alle reacties Link kopieren
Als er mensen in omgeving Zwolle wonen, dan hoor ik het graag. Daar woon ik zelf
Alle reacties Link kopieren
Of in Brabant
Alle reacties Link kopieren
Haha he begin je eigen groepje ;) niemand in amersfoort? :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 07 november 2015 @ 18:10:

Heel leuk, ik hou ook van bordspellen

Ik ga er nu even over nadenken, omdat het de laatste tijd met mijn gezondheid behoorlijk slecht gaat. Mocht ik me beter voelen dan ben ik hier wel voor in Hopelijk gaat het snel weer beter met je! Je mag me altijd een pbtje sturen als je ervoor in bent!
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek nog minimaal 2 mensen, 1 is inmiddels gevonden. Liefs meer natuurlijk! Wie wie wie?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb'tje gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Ennn beantwoord.

Wordt wel een mooi groepje zo
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral van de wat meer familie-achtige 'simpelere' spellen zoals Monopoly, Triviant, 30 seconds, levensweg, enzovoorts. Juist niet zo van de 999games (behalve Party Animals! ;) ). Mochten jullie zoiets gaan spelen, stuur me dan even een berichtje, ik woon niet super in de buurt, maar ik kom graag naar jullie toe voor zoiets gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Weet je dat er in Amersfoort een spellenvereniging is: google maar eens op spelpaleis Amersfoort
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Choclaatje, pb me je mailadres even als je wil. Dan kunnen we kijken waar het meeste animo voor is en kun je aansluiten als je wilt
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 13 november 2015 @ 23:10:

Weet je dat er in Amersfoort een spellenvereniging is: google maar eens op spelpaleis AmersfoortJa, wist ik! Maar ik vind het eigenlijk gezelliger om met wat meiden in de woonkamer te zitten. Of heb ik nu een heel verkeerd beeld?
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben als het goed is allemaal mail
Alle reacties Link kopieren
quote:Cookieholic schreef op 14 november 2015 @ 09:13:

[...]





Ja, wist ik! Maar ik vind het eigenlijk gezelliger om met wat meiden in de woonkamer te zitten. Of heb ik nu een heel verkeerd beeld?Ik weet niet wat voor beeld jij hebt . Ik ben ook lid van een club en die is heel gezellig. Je zou het gewoon uit moeten proberen als het niet lukt om genoeg mensen te vinden (of je doet het allebei)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Goeie! Ga ik mij eens in verdiepen. Hoeveel leden heeft de club?
Alle reacties Link kopieren
Spelletjes en Amersfoort: leuk! Passen bv. Ticket to Ride, Dominion en Frank's Zoo ook in je lijstje?
Alle reacties Link kopieren
Ticket to ride en dominion ken ik, leuk! Franks zoo nooit van gehoord maar is vast ook leuk! We hebben inmiddels een datum geprikt in januari maar wat mij betreft kun je er gewoon bij. Zou je je mailadres willen sturen in een pb? Dan stuur ik je alle info.
Alle reacties Link kopieren
Oeh lijkt me erg leuk aan te sluiten! We hebben hier thuis ook een best benoemswaardige verzameling spelletjes, waarvan ik er nog heel veel niet gespeeld heb, maar misschien wel leuk om te proberen met een gezellig clubje! pb me maar ff;)



ps: op wonderbaarlijke wijze lukt het me nog steeds niet om priveberichten te sturen, dus mijn "undercover" emailadres is:

mausss1983@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
quote:Cookieholic schreef op 14 november 2015 @ 22:15:

Goeie! Ga ik mij eens in verdiepen. Hoeveel leden heeft de club?Oeps was dat nog een vraag aan mij? Had dit topic niet meer gevolgd, maar geen idee hoeveel leden, google eens op spellenpaleis Amersfoort, dan kom je vast wel info tegen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels draait het clubje redelijk! We zijn nog wel op zoek naar nieuwe leden om ook spellen te kunnen doen die met wat meer mensen leuk zijn.



Wie vindt het leuk om zich aan te sluiten?

We komen nu elke 1e vrijdag van de maand bij elkaar. We bestaan nu uit 5 meiden tussen de 25-30, maar regelmatig is er iemand niet. Dat is dan ook geen probleem.



Pb me als je interesse hebt.



Groet



Kyra

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven