Google agenda problemen

24-11-2015 21:19 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner en ik willen graag onze agenda's synchroniseren.

Wij hebben de Google agenda's gekoppeld aan elkaar via de pc en Gmail.

Hij kan nu wel mijn afspraken zien maar ik die van hem niet

Toen hij een probeerafspraak in had gepland kon ik die niet zien maar ik kreeg op mijn Gmail wel een mail toen hij die weer verwijderde.

Nieuwe afspraken die ik er in zet ziet hij dan weer niet.



Wie begrijpt er wat er mis gaat?
anoniem_256133 wijzigde dit bericht op 24-11-2015 21:20
Reden: typfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Soms synchroniseert de agenda niet direct je kan op verversen drukken.



Kijk toch niet even of hij of bij de instellingen zijn agenda staat gekoppeld



Hij kan ook zijn dat hij in zijn agenda jou geen bevoegdheden heeft geven. Dit soort zaken kan je alleen via de PC veranderen.



Gmail help legt uit hoe en wat.
Je moet zegmaar twee kanten op koppelen. Je hebt links in beeld 'mijn kalenders' en 'andere kalenders'. Bij 'andere kalenders' moet je 'voeg de agenda van een vriend toe' gebruiken. Daar voeg jij (ingelogd op jouw account) zijn agenda toe. Hij krijgt een mail en moet toestemming geven. Als het gelukt is zie je onder 'andere kalenders' zijn naam.

Hij moet jouw kalender toevoegen op de zelfde manier (dus als hij is ingelogd), maar dat is blijkbaar wel al gelukt.



Verder, als je die agenda hebt toegevoegd, kan je ze ook nog 'uit' zetten, door er op te klikken in het lijstje onder 'andere kalenders'. Misschien heb je dat per ongeluk gedaan?



Dat hij nieuwe afspraken niet ziet lijkt me inderderdaad synchronisatie (refresh of F5 drukken).
Alle reacties Link kopieren
We zijn eruit. Bij beiden stonden de instellingen verkeerd voor Hoe de afspraak zichtbaar moest zijn.

En we waren nogal ongeduldig. Het duurde gewoon even voor de afspraak zichtbaar was.

Dank voor de reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven