Hoe doe je anaal?

20-11-2015 09:12 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een rare vraag, maar ik wil graag anaal proberen. Ik lees weleens dat als je het goed doet en je goed voorbereid, het geen pijn doet. Heeft iemand tips? Do's and dont's?
niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Hmd1989.... nog wat aan de tips gehad?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Oeps... Was al gelukt hè?

Wilde mijn bericht wijzigen, maar lukte niet. Kreeg foutmeldingen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:Rednas1974 schreef op 20 november 2015 @ 09:50:

En zeker niet daarna nog een keer vaginaal gaan.



Het moet me toch een keer van het hart... ik lees deze "tip" al jaaaaaren.



Ik doe 't nu een jaar of 3 (met 1 en dezelfde ja), afwisselen, oraal, anaal, vagingaal en zonder condoom. En beiden hebben er nog nooit iets "engs" aan overhouden.



Nonsens, dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 26 november 2015 @ 18:41:

[...]





Het moet me toch een keer van het hart... ik lees deze "tip" al jaaaaaren.



Ik doe 't nu een jaar of 3 (met 1 en dezelfde ja), afwisselen, oraal, anaal, vagingaal en zonder condoom. En beiden hebben er nog nooit iets "engs" aan overhouden.



Nonsens, dus.



Nou ja, nonsens. Je kan niet op basis van één ervaring een bewering ontkrachten. Kan heel goed dat jij er geen last van hebt.

Er wordt vrouwen echter niet voor niets verteld van voor naar achter af te vegen omdat je bij van achter naar voor sneller bacteriën van rond de anus overbrengt naar de plasbuis. Zelfde geldt voor van anaal switchen naar vaginaal, dan krijg je bacteriën uit de darm bij de plasbuis wat kan zorgen voor een urineweginfectie. Dat jij het niet hebt gehad, mooi, maar andere mensen kunnen hier gevoeliger voor zijn.



Zelf heb ik ook wel eens van anaal naar vaginaal geswitcht zonder problemen, maar doe dit niet te vaak.



On topic: bij mij helpt het als ik op mijn zij lig (lepeltjelepeltje), de leiding neem en telkens als het ook maar iets van pijn doet stoppen we even (laten de penis wel erin zitten) en zodra het weer comfortabel voelt gaan we een beetje verder. Daarna rustig opbouwen qua tempo. Speeksel werkt voor mij voldoende, maar glijmiddel is ook prima.
1 ervaring?!?



3 jaar, gemiddeld 1x per week!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet domino_steen gelijk geven. Het is idd voor de bacteriën dat dit wordt afgeraden.

Net zoals er word verteld dat bij veelvuldige penetratie vande anus aambeien en/of incontinentie van faeces kan voorkomen. Hier is uiteraard een kleine kans op gelukkig niet bij iedereen. Dus spaakwaterval heeft gewoon geluk.

zelf heb ik altijd de regel: van mijn kontje niets in mijn poes of mondje....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 27 november 2015 @ 03:15:

1 ervaring?!?



3 jaar, gemiddeld 1x per week!Ik bedoel, ervaringen van één persoon. Maar goed. Het is gewoon biologie.
quote:domino_steen schreef op 30 november 2015 @ 19:38:

[...]





Ik bedoel, ervaringen van één persoon. Maar goed. Het is gewoon biologie.Denk dat 't meer tussen de oren zit. Maar goed. Doe vooral waar je je lekker bij voelt ;)
Alle reacties Link kopieren
Een vaginale ontsteking zit tussen je benen, niet tussen je oren. En het is absoluut waar dat de ene vrouw gevoeliger is dan de andere.

Ik heb het ook wel eens gedaan, soort van perongeluk ofzo en ik word er ook niet ziek van. Mijn doos is sowieso niet zo gevoelig voor schimmels en bacteriën. Maar dan nog, niet aan te raden, best vies ook als je er over nadenkt.
...
Duh. Anaal is sowieso vies. Is een uitgang! Geen ingang!!!







Nu ik erover nadenk... likken (zonder condoom of beflapjes)... eeeeeeeks, vies, komt plas uit! En met condoom (of beflapje), ook vies, smaakt vies, rubber.



Mss. beter maar stoppen met dat hele seks?
Alle reacties Link kopieren
Je mag het in het gekke trekken, dat staat je vrij. Ik vind poep vies ja, viezer dan kutvocht, prutlucht, sperma, pis en speeksel. Ik wil geen poep in mijn kut inderdaad.

Misschien denk jij er anders over.
...
Ach ja. Ik weet niet beter dan dat je met 2 maten meet, Rooss.
Alle reacties Link kopieren
Oh, we gaan op de man?

Prima hoor, je mag 'm hebben.
...
Weet ik.



Ik ken je niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Om te beginnen lekker ontspannen, laat je partner je billen een poosje masseren, en je anus likken niet even een minuutje maar een langere tijd, dan met flink glijmiddel zijn vinger er langzaam in en rustig vingeren na een tijdje opnieuw glijmiddel hij ook op zijn lul en dan een klein stukje er in stil blijven en jij met je sluitspier knijpen en los knijpen en los dan kan hij daarna rustig dieper maar nog niet gaan stoten.

Gewoon een poosje zo dr in blijven en dan langzaam laten stoten niet hard, dit een aantal malen herhalen bv on de dag en na verloop van tijd gaat het als vanzelf, soms nog een beetje pijn maar hoeft niet, veel plezier.

Beste houding voor eerste keer op je zij liggen hij achter jou.
Het is wel een beetje een dingetje van je he, Ron, dat anaal?
Alle reacties Link kopieren
Ron, hoe schat jij dat in met jouw ervaring, met anaal en rimmen, zijn de bejaarde vrouwen er meer voor in dan jongere?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin gehad die al blaasontsteking kreeg als ik van haar kont naar hoor kut keek. Dus zit zeker niet tussen de oren. En als je na vier keer sex, vier keer blaasontsteking hebt gehad, dan denk je wel anders. Dus idd opletten welke vinger in de kont gaat en die niet meer in haar kutje stoppen. En je lul al helemaal niet. Is ook best lekker om na anaal eerst even samen te douchen, weer op te geilen en weer door!!!!!!!
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Zijwaarts liggend is anaal inderdaad lekker om te ervaren en te beginnen. Na verloop van tijd is bij ons gebleken dat doggy toch lekkerder is. Op de knieën, maar ook ik liggend met hem op me. Vriendlief heeft ook meermaals aangegeven daar een fijner gevoel van te krijgen beter te kunnen stoten en dat ik ook beter en op een lekkerdere manier zijn piemel in me voel.
Dit topic komt vast in de analen van vief...
quote:GijsdeGoede schreef op 16 maart 2017 @ 11:32:

Ron, hoe schat jij dat in met jouw ervaring, met anaal en rimmen, zijn de bejaarde vrouwen er meer voor in dan jongere?Nu vraag ik mij echt af wat jij bedoelt met 'bejaard' hahaha. Naar mijn mening zit dit in je of niet. Heeft niets met leeftijd te maken...
Alle reacties Link kopieren
Doe...het...NIET!



Ik zie er teveel ellende van in mijn werk.

Iedereen die hier beweerd dat het geen kwaad kan liegt dat hij barst!
Alle reacties Link kopieren
Tja.

Als je brandweer bent lijkt de hele wereld in de hens te staan, ben je forensisch medewerker dan schraap je de hele dag mensen van treinen en als verpleegkundige lijkt iedereen uit de anus te lekken.

Ik denk persoonlijk dat het wel een beetje meevalt.



Heb je cijfers, kaleballen? Kun jij de hoeveelheid mensen die aan anale seks doen tegenover de mensen zetten die er blijvend letsel aan overhouden?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 20 november 2015 @ 10:24:

Ik ook niet. Spuug of mijn eigen vocht werkt prima. Spoelen doe ik ook niet aan. Ik heb nog nooit viezigheid gezien.

Dit.



Voor een eerste keer is glijmiddel misschien niet zo'n gek idee... maar spoelen doe ik ook nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:kaleballen schreef op 24 maart 2017 @ 14:58:

Doe...het...NIET!



Ik zie er teveel ellende van in mijn werk.

Iedereen die hier beweerd dat het geen kwaad kan liegt dat hij barst!



Roken, drinken, telefoneren tijdens het rijden, onbeschermde seks, roddelen over je vrienden....



Alles kan kwaad en overal kleven risico's aan. Het is niet gezegd dat iedereen die rookt doodgaat aan kanker, een levercirrose oploopt, zichzelf doodrijdt, een soa oploopt of door zijn beste vriend/vriendin wordt geslagen. Zo ook met anale seks. Zo af en toe met beleid uitgevoerd is de kans op permanente schade minimaal.
Age is nothing but Numbers but Numbers count

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven