Ps3 met spellen 125 euro oke?

25-11-2015 10:11 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen verstand van de playstation maar wil hem cadeau doen. Wie kan mij raad geven? Het is voor iemand die niet veel speelt maar wel langer roept er een te willen hebben. Met name voor het spel black ops.



Nu kan ik er een tweedehands kopen met vier spellen waaronder black ops 2 en twee consoles voor 125 euro.



Echter staat er in de buurt ook een ps4 met black ops 3 voor 300 te koop.



Wat mij betreft hetzelfde alleen wat nieuwer? De prijs is eem groot verschil. Is het een leuk cadeau om een ps3 te geven voor iemand die na jaren weer eens wil spelen? De ps4 kan dan aangeschaft worden als blijkt dat er vaker gespeelt gaat worden dacht ik.



Kenners?
De lekkerste melk komt van Mampina
Ik zou meteen voor de PS4 gaan. Daar heb je dan tenminste ook weer de nieuwste spellen voor.
Alle reacties Link kopieren
Als diegene aan wie je dat wil geven een minderjarig kind is van iemand anders, zou ik eerst even overleggen met de ouders.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan een ps4 kopen.

Wij hebben de oude ps3 verkocht voor 80 euro met 2 spellen erbij dus vind die prijs van 125 euro zelfs te duur. Mijn vriend was langs gegaan bij used products en die wouden er 30 euro voor geven.



Het kost wat meer maar dan heb je ook wat, veel meer spelletjes kunnen erop
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je bezorgdheid meaki maar persoon is 25.



De ps4 is dus wel degelijk beter dan de 3... jammer het was een leuke prijs.
De lekkerste melk komt van Mampina
Alle reacties Link kopieren
Kans is groter dat je voor de ps4 langer nieuwe spellen nog kan kopen. Van oudere spelcomputers gaan de spellen vaak langzaam eruit en worden op den duur geen spelletjes meer gemaakt.



Wij hebben een xbox360 en ik merk dat er steeds minder en minder spellen in de winkel liggen. Ze zijn er nog wel maar het wordt echt minder.