Ps3 met spellen 125 euro oke?

25-11-2015 10:11 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen verstand van de playstation maar wil hem cadeau doen. Wie kan mij raad geven? Het is voor iemand die niet veel speelt maar wel langer roept er een te willen hebben. Met name voor het spel black ops.



Nu kan ik er een tweedehands kopen met vier spellen waaronder black ops 2 en twee consoles voor 125 euro.



Echter staat er in de buurt ook een ps4 met black ops 3 voor 300 te koop.



Wat mij betreft hetzelfde alleen wat nieuwer? De prijs is eem groot verschil. Is het een leuk cadeau om een ps3 te geven voor iemand die na jaren weer eens wil spelen? De ps4 kan dan aangeschaft worden als blijkt dat er vaker gespeelt gaat worden dacht ik.



Kenners?
De lekkerste melk komt van Mampina
Ik zou meteen voor de PS4 gaan. Daar heb je dan tenminste ook weer de nieuwste spellen voor.
Alle reacties Link kopieren
Als diegene aan wie je dat wil geven een minderjarig kind is van iemand anders, zou ik eerst even overleggen met de ouders.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan een ps4 kopen.

Wij hebben de oude ps3 verkocht voor 80 euro met 2 spellen erbij dus vind die prijs van 125 euro zelfs te duur. Mijn vriend was langs gegaan bij used products en die wouden er 30 euro voor geven.



Het kost wat meer maar dan heb je ook wat, veel meer spelletjes kunnen erop
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je bezorgdheid meaki maar persoon is 25.



De ps4 is dus wel degelijk beter dan de 3... jammer het was een leuke prijs.
De lekkerste melk komt van Mampina
Alle reacties Link kopieren
Kans is groter dat je voor de ps4 langer nieuwe spellen nog kan kopen. Van oudere spelcomputers gaan de spellen vaak langzaam eruit en worden op den duur geen spelletjes meer gemaakt.



Wij hebben een xbox360 en ik merk dat er steeds minder en minder spellen in de winkel liggen. Ze zijn er nog wel maar het wordt echt minder.



Het verschil in prijs kan ook met het geheugen te maken hebben. Ik weet niet hoeveel geheugen er in beide zitten?



Prijs verschil is wel heel erg groot. Zeker omdat hij niet veel speelt.

Bij veel spelen of ook graag nieuwe spellen willen hebben zou ik voor de ps4 gaan.

Bij echt weinig spelen of alleen 1 bepaald spel de ps3, alleen om het prijsverschil.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan voor 300 euro ee tweedehands ps4 500gb kopen met black ops 3, dat scheelt wel toch? Als je kijkt naar nieuw..
De lekkerste melk komt van Mampina
Het verschil tussen een 3 en 4 is echt aanzienlijk.

voor een 3 met BO2 zou ik maximaal 100 euro neerleggen.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is de PS4 beter dan de PS3, het is immers de opvolger van een ouder model



Als je de PS4 tweedehands wil kopen, test 'm dan eerst. En neem iemand mee die er verstand van heeft, want jij hebt er zo te lezen geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik zeker niet! Ik draai nog liever een uurtje met mijn duimen haha! Bedankt voor de tips. Ik denk even na over de tweedehands ps4 en laat de 3 in ieder geval varen.
De lekkerste melk komt van Mampina
quote:Mampina schreef op 25 november 2015 @ 10:26:

Ik kan voor 300 euro ee tweedehands ps4 500gb kopen met black ops 3, dat scheelt wel toch? Als je kijkt naar nieuw..Je kan hem nu nieuw met spel kopen bij bol voor 333. Dat zou ik dan eerder doen dan tweedehands. (heb alleen niet gekeken naar het geheugen van de ps4 in die aanbieding)
een nieuwe ps4 met black ops kost bij bart smit 450 euro

http://www.bartsmit.com/n ... OCen-Woq8kCFQbnwgodiXkEvw



Maarrrrr, deze heeft dan wel 1 TB geheugen, heeft uniek Black ops design en komt met een controller en head set en met alle benodigde bekabeling.



Heeft die tweedehandsaanbieding dat ook?



Zo moet je dat een beetje wegstrepen.

Persoonlijk vind ik 300 euro voor een tweedehands ps4 en een game aan de dure kant.



Als alle kabels erbij zitten, 2 controllers (toch vaak wel fijn als je samen wil spelen), een head set of andere accessoires, voldoende geheugen en evt meer spellen, dan kan het interessant zijn.



Als je besluit deze te kopen, dan zou ik hem wel persoonlijk afhalen en laten demonstreren dat ie ook werkt (ook als je de ps3 gaat kopen trouwens)
Alle reacties Link kopieren
Die is helaas uitverkocht. Ik ga wel even verder neuzen want zoiets is wel leuker.
De lekkerste melk komt van Mampina
oh ja, ik heb verder niet naar verkrijgbaarheid gekeken.



Maarre, duur cadeautje hoor.
Alle reacties Link kopieren
Het is voor mijn vriend en broer samen (broer woont hier) en vriend is met kerst jarig. Dus het bedrag delen door 4 , en dan krijgen ze niks van sinterklaas haha.
De lekkerste melk komt van Mampina
aha.

dan in ieder geval twee controllers erbij doen hoor.

Als je een controller onverhoopt los moet kopen adviseer ik wel een oficiele PS4 controller. Ze zijn duur, maar ik heb ook wel eens goedkopere neppers gehad en die waren zo stuk.



Maar meestal, zeker nu de feestdagen eraan komen, zijn er wel bundels te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Als ze Black Opps willen spelen sowieso 4 doen. Ops doet het minder op de 3. Je kan juist de dingen die leuk zijn niet op de 3 doen. (Hoorde ik ook gister pas van zoon).
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven