Vriendinnen Amsterdam

22-11-2015 19:46 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik ben 27 jaar en op zoek naar gezellige vrienden in Amsterdam. Ergens anders gestudeerd (in A'dam aan het werk) waardoor veel van mijn vriendinnen ergens anders wonen.

Lijkt het je leuk om koffie te drinken, samen te eten, borrelen of Amsterdam verder ontdekken? Laat het me weten:)!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
hey leuk je berichtje ik ben 24 jaar woon ook in Amsterdam lijkt me leuk om met jou in contact te komen ik kan je alleen geen prive berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Heyy, wat leuk dit ik sluit me graag aan.

Ik ben 24 jaar, woon in Amsterdam en altijd in voor een feestje of andere gezelligheid.

Hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hoii!

Mag ik me ook aansluiten? Ik zit in hetzelfde schuitje haha.

Ik ben 27 jaar en het lijkt me leuk om samen wat te doen!

Zou iemand me kunnen mailen voor contactgegevens als we iets willen afspreken?

milouvdaker@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Ook ik zou me graag aansluiten. Ik ben 25 jaar, sinds maart in Amsterdam en lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!



Stuur gerust een berichtje!



Groetjes, Kim
Alle reacties Link kopieren
Hier komt ook nog een..... ik sluit me ook aan

Ik ben uit Haarlem .... pb zijn welkom
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Zou ik er nog bij kunnen?

Ik woon nu ook in Haarlem en ik zou graag de contactgegevens willen ontvangen.

Hoor graag van jullie!

maikabosch@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben ook op zoek naar gezellige meiden om samen lekker te kletsen, drankje te doen, bios,... Zelf ben ik een 25 jarige meid die nu sinds een jaar in Nederland woon en stilaan wel de sociale contacten met vrienden begin te missen.. Ik hoor jullie graag.
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal! Wanneer ik me nog aan kan sluiten doe ik dat graag! Ik ben 24 jaar, woon sinds een half jaar in Amsterdam, eerst gestudeerd in een andere stad. Ik zou graag meer mensen ontmoeten om leuke dingen mee te doen in Amsterdam! Mijn e-mail is tvanaalderen@gmail.com.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Leuke berichten allemaal. Helaas kan ik niet iedereen een privé bericht sturen. Misschien zouden jullie mij een mail kunnen sturen als je interesse heb in nog een nieuw contact.



Ik wil graag nieuwe meiden ontmoeten om van het voorjaar dingen te gaan ondernemen en de stad te leren kennen.

Ik ben een ondernemende meid van 28 jaar oud, werk fulltime en onderneem graag wat op een vrije avond of in het weekend. Ik ben een sportieve meid, hou van fietsen en hardlopen. Ook vind ik koken, uiteten gaan, borrelen of een dansjes doen erg leuk.



Lijkt het je leuk om met mij in contact te komen dan zie ik graag een mailtje voorbij komen op kisseslaurien1988@hotmail.com.



groetjes loulou..
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Hi Ladies,



Ik sluit mij ook graag aan! Is er al iets opgezet?

Altijd leuk om nieuwe meiden te leren kennen.

Pb zijn welkom!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Is hier al een groepje voor gemaakt? Ik sluit me namelijk ook graag aan! Ik ben 28 en hou van gezelligheid! Stappen, borrelen, festivals.. en ben net vrijgezel! Ik heb al vriendinnen maar wil graag weer nieuwe meiden ontmoeten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven