Stapmaatje(s) gezocht (20-30)

08-11-2015 12:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zou graag meiden leren kennen die het net als ik leuk vinden om naar festivals en feesten te gaan. Mijn vriendinnen hebben allemaal een relatie en vinden het steeds leuker om thuis te blijven, maar ik ga liever een avondje op stap. Het lijkt mij leuk om naar feesten als Valhalla, Defqon, Decibel, Zomerkriebels etc. te gaan. Maar ik houd ook van andere muziekstijlen zoals Reggaeton en house (hou van zo'n beetje alles zolang er maar een dansje op te maken valt ). Ik ben spontaan, gezellig en sociaal. De reden dat ik het via deze weg probeer is omdat ik het lastig vind om nieuwe vrienden te maken die graag mee willen naar festivals, veelal blijft het bij dat ene praatje omdat de meeste mensen al een eigen vriendengroep hebben en sneller daar naartoe trekken.



Wil jij graag naar festivals, feesten of misschien gewoon op stap? Als dit je aanspreekt, hoop ik op een berichtje!



Groetjes,

Angiie
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Hoi ik herken mij in jouw oproepje en ik heb je net een privéberichtje gestuurd.



Groetjes,



Caroline
Alle reacties Link kopieren
Hee Angie,



Ik ben ook altijd wel in voor een feestje en andere gezelligheid! Heb je pb gestuurd!



Gr
Alle reacties Link kopieren
Hoi Angie, geldt je oproepje nog? Dan stuur ik je een pb (:
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist ook een privé bericht gestuurd maar indien de andere dames die hebben gereageerd nog op zoek zijn naar een gezellige vriendin.. pb me!
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk, kan ik me aansluiten? Wil graag los vd zomer
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Lijkt mij ook super leuk om mee te doen! Ben zelf student en heb ook vriendinnen die ietwat rustiger zijn!
Alle reacties Link kopieren
Same, leuk! Kan ik me ook aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook heel leuk! Kan ik ergens uitsluiten ????! Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven